Kyytiä vailla Lemmenjoelle 15.9-29.9

Avatar
0miinus0
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Syys 2011 19:06

Kyytiä vailla Lemmenjoelle 15.9-29.9

Viesti Kirjoittaja 0miinus0 »

Nonni! Rinkan ja minun olisi tarkoitus päästä Lemmenjoelle Tampereelta, joko VK. 37 lopussa taikka VK. 38 alussa (Ajankohta/lähtöpaikka ei kovin tarkka, saa ehdottaa). Tarkoitus olla kohteessa 1-2viikkoa. Ja poispäin kyytikin tietty kiinnostaa :D Mutta plussaahan on jos edes jompikumpi suuntaa osuu kohalleen..

Kyyditettävän tärkeimpiä ominaisuuksia:

-Ylettömän mukava :D
-Ajokortin omaava
-Bensarahaakin on kun särkee säästöpossun ennen lähtöä

Joten jos löytyy pirssistä tilaa ja tarviit bensakulujen jakajaa ja osa-/kokoaikaista kuskia niin eikun vaan postia tänne tai sit YV:llä yhteyttä.


aslak
Viestit: 52
Liittynyt: 13 Elo 2008 19:36
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja aslak »

Jos viikkoa aiempi lähtö onnaa niin silloin voisi käydä hyvinkin kimppakyyti. Eli 8.9 lauantai. Menen sevetin suuntaan ja autossa kyllä tilaa. Pari kaveria on hieman kysellyt mutta hyvin epävarmaa heillä. Mulla dsl-auto joten kulut pysyy varmaan kurissa. Ilmoittele jos tuo mahdollista niin koitan varmistella tuon tilapuolen.
Avatar
0miinus0
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Syys 2011 19:06

Viesti Kirjoittaja 0miinus0 »

aslak kirjoitti:Jos viikkoa aiempi lähtö onnaa niin silloin voisi käydä hyvinkin kimppakyyti. Eli 8.9 lauantai. Menen sevetin suuntaan ja autossa kyllä tilaa. Pari kaveria on hieman kysellyt mutta hyvin epävarmaa heillä. Mulla dsl-auto joten kulut pysyy varmaan kurissa. Ilmoittele jos tuo mahdollista niin koitan varmistella tuon tilapuolen.
Suuri kiitos kyyti tarjouksesta, mutta valitettavasti en pääse vielä tuona viikonloppuna lähtemään.
Vastaa Viestiin