Päiväreppu

Micke
Viestit: 2294
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Mulla on Expedin kuivasäkki päiväreppu , olen ollut siihen ihan tyytyväinen. Eniten sillä on ollut käyttöä ahkioreissuilla, jolloin sen sisällä on arvotavarat, EA-pakkaus ym.

Kesävaelluksilla päiväreppuna toimii "etureppu" , jossa on kätevä pitää rinkkaselässä kuljettaessakin karttoja, isohkoa järjestelmäkameraa, vesipulloa, päiväeväitä, puukkoa, otsavaloa tms. Etureppu on paljon kätevämpi, kuin luulisi ja olin itse erittäin ennakkoluuloinen, kun kaveri osti sellaisen ensin. Hankinnan jälkeen se on ollut aina mukana.


"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
Avatar
Pepi
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

Minullakin on rinkan viilekkeissä haat, joihin kiinnitän kamerarepun. Kamerareppu toimii sitten päiväreppuna.
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
cobbo
Viestit: 703
Liittynyt: 22 Elo 2017 20:48

Viesti Kirjoittaja cobbo »

Mulla on joskus ollut vaatteiden "kuivapussina" Sea to Summitin avaimenperäkokoon pakkautuva nyloninen Ultra-Sil daypack -reppu. Sen on voinut ottaa päivärepuksi tarvittaessa kunhan on tyhjännyt vaatteet johonkin toisaalle.

Painoa ei ole merkittävästi enempää kuin kuivapussillakaan, erona toki että se ei ole täysin vesitiivis.
Ursus
Viestit: 9552
Liittynyt: 13 Tammi 2006 19:01
Paikkakunta: K-P Suomenselkä

Viesti Kirjoittaja Ursus »

Tuo Pepin idea on hyvä, eli kamerareppu voi olla isompikun kun siihen laitetaan muutakin tavaraa jota tarvitaan päivittäin esim tauoilla.
Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ...
Vastaa Viestiin