lentäen käsivarteen

Long Nose
Viestit: 1372
Liittynyt: 18 Maalis 2010 08:39
Paikkakunta: luhanka

Viesti Kirjoittaja Long Nose »

rautu kirjoitti:Tältä forumilta tuskin löytyy suurin maastolentoliikenteen käyttäjäkunta. Kalastus.comista löytyy ehkä enemmän sitä sakkia.

Jos ei uskalla epäonnistumisen pelossa ottaa tosissaan kantaa, niin sitten täytyy tyytyä mumisemaan nyrkkiinsä sivummalla.

Minäkään en pidä lentokoneista suuremmin, mutta ei ne mua älyttömästi haittakaan. En vittuile niiden käyttäjille palstoilla. Jos rupee vituttamaan, niin menen sitten antamaan palautetta sinne kopterin viereen. Silloin palaute menee suoraan kohteeseen. Mutta jos ei uskalla sitä tehdä niin sitten pitää avautua täällä.
Et ota sitä huomioon, ettei me kaikki olla yhtä rohkeita kuin sinä :oops:


feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

^ mistä tiedät? Enpä uskoisi: rohkeus on niin katoavaa ominaisuutta! :oops:
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

Long Nose kirjoitti:
rautu kirjoitti:Tältä forumilta tuskin löytyy suurin maastolentoliikenteen käyttäjäkunta. Kalastus.comista löytyy ehkä enemmän sitä sakkia.

Jos ei uskalla epäonnistumisen pelossa ottaa tosissaan kantaa, niin sitten täytyy tyytyä mumisemaan nyrkkiinsä sivummalla.

Minäkään en pidä lentokoneista suuremmin, mutta ei ne mua älyttömästi haittakaan. En vittuile niiden käyttäjille palstoilla. Jos rupee vituttamaan, niin menen sitten antamaan palautetta sinne kopterin viereen. Silloin palaute menee suoraan kohteeseen. Mutta jos ei uskalla sitä tehdä niin sitten pitää avautua täällä.
Et ota sitä huomioon, ettei me kaikki olla yhtä rohkeita kuin sinä :oops:
Kotiseudullani pohojanmaalla opetetaan pienestä pitäen, että jos on jotain valittamista, niin asiat sanotaan suoraan ja vastatusten. Jos siihen ei pysty, niin pidetään mölyt mahassa.

Se on rehellistä meininkiä, eikä sillä tavalla jää tulkinnan varaa.
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Ma oon aina ollu sitä mieltä, että pohojalaaset on suoraselkäästä väkeä.
Long Nose
Viestit: 1372
Liittynyt: 18 Maalis 2010 08:39
Paikkakunta: luhanka

Viesti Kirjoittaja Long Nose »

rautu kirjoitti:
Long Nose kirjoitti:
rautu kirjoitti:Tältä forumilta tuskin löytyy suurin maastolentoliikenteen käyttäjäkunta. Kalastus.comista löytyy ehkä enemmän sitä sakkia.

Jos ei uskalla epäonnistumisen pelossa ottaa tosissaan kantaa, niin sitten täytyy tyytyä mumisemaan nyrkkiinsä sivummalla.

Minäkään en pidä lentokoneista suuremmin, mutta ei ne mua älyttömästi haittakaan. En vittuile niiden käyttäjille palstoilla. Jos rupee vituttamaan, niin menen sitten antamaan palautetta sinne kopterin viereen. Silloin palaute menee suoraan kohteeseen. Mutta jos ei uskalla sitä tehdä niin sitten pitää avautua täällä.
Et ota sitä huomioon, ettei me kaikki olla yhtä rohkeita kuin sinä :oops:
Kotiseudullani pohojanmaalla opetetaan pienestä pitäen, että jos on jotain valittamista, niin asiat sanotaan suoraan ja vastatusten. Jos siihen ei pysty, niin pidetään mölyt mahassa.

Se on rehellistä meininkiä, eikä sillä tavalla jää tulkinnan varaa.
Ja sitten on se toinenkin tapa :wink:
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

Olen elännyt pohjalaisen naisen kanssa nuoruudessani, ja jos jotakin uskallan sanoa, niin sen naisen puheita piti analysoida PITKÄÄN JA HARTAASTI, jotta uskalsi tehdä ylipäätään mitään pitäviä johtopäätöksiä! :lol:
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Eikä kaiketi ollut analyysin tekijästä mitenkään johtuvaa? :)
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

feeniks kirjoitti:Olen elännyt pohjalaisen naisen kanssa nuoruudessani, ja jos jotakin uskallan sanoa, niin sen naisen puheita piti analysoida PITKÄÄN JA HARTAASTI, jotta uskalsi tehdä ylipäätään mitään pitäviä johtopäätöksiä! :lol:
Jos sä vaan luulit, että muijan jutuissa oli piilomerkityksiä. Mä olen vaimolle sanonut, että en noteeraa mitään vihjailuja, joten parempi sanoa suoraan heti aluksi. Tossa tuo puolisavolainen on opetellut parikymmentä vuotta, eikä meinaa oppia millään.
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

sahamies kirjoitti:Eikä kaiketi ollut analyysin tekijästä mitenkään johtuvaa? :)
Ei lainkaan! Olin laupias kuin karitsa menossa uhrialttarille!
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

Mulle saa aina tulla päin naamaa sanomahan miälipiteensä ja oikiastaan jopa toivoisin sitä tällä reissulla. Kaikkihan tiärättä koska mt löytää seuraavan kerran lentosatamasta. Lupaan olla hellä Lapualaanen... Long nose sanoi että ei uskalla sanoa päin naamaa. En kyllä yllättynyt sitten yhtään! Samoon kun parin muunkin nettipoliisin kommentit. Voi voi.. "ennemmin räkänokastakin miäs tuloo..." JOKUNEN PÄIVÄ AIKAA TÄYTTÄÄ YKSI PAIKKA. Puhukaa sillä kyllä maalimaan ääntä mahtuu.
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

^ Villes: olet nuori: annat itsesi tulla provosoiduksi aivan turhaan!

(Mutta se minuakin kiusaa, että jos joku yrittää pitää yllä asiallista ketjua, ja toiset vain TAHALLAAN HÄIRITSEE TOIMINTAA; tulee lähinnä mieleen Tyy, joka otti heti nokkiinsa, jos joku toinen häiritsi hänen "teltta-myyntipuhettaan".)
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Minäkään en henkilökohtaisesti hyväksy moottoreilla rälläämistä maastossa, mutta ei minulla taida sittenkään olla oikeutta kieltää sitä sellaisilta jotka sen ovat tavakseen syystä tai toisesta ottaneet.
Vieno ja kaino toivomus olisi, että vähitellen päästäisiin siitä eroon.
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

Luulekko että mä paskankaan nappaan näille puheille? Oon omille lapsilleniki opettanut että asiat sanotaan suaraan jos on asiaa. Muuten piretään suu supussa. Tää nyt on täällä aina vähä tuallaasta akkojen touhua. Kyllä mulla on aivan tarpeeksi ikää puhua omien asiootteni pualesta.
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Mutta miksi sä villes uhoot noin kauhiasti, eihän täällä muutkaan pidä tollasta messua omista tekemisistään?
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

villes kirjoitti:Luulekko että mä paskankaan nappaan näille puheille? Oon omille lapsilleniki opettanut että asiat sanotaan suaraan jos on asiaa. Muuten piretään suu supussa. Tää nyt on täällä aina vähä tuallaasta akkojen touhua. Kyllä mulla on aivan tarpeeksi ikää puhua omien asiootteni pualesta.
Älä puhu enempää! (Jottet paljasta enempää!)

(Voi näitä nuoria! :D )
Vastaa Viestiin