lentäen käsivarteen

villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

sahamies kirjoitti:Mutta miksi sä villes uhoot noin kauhiasti, eihän täällä muutkaan pidä tollasta messua omista tekemisistään?
Niin joo. Tehän pirättäkin ääntä toisten tekemisistä.


sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Ei pirettäs jos ei tierettäs.
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

villes kirjoitti:
sahamies kirjoitti:Mutta miksi sä villes uhoot noin kauhiasti, eihän täällä muutkaan pidä tollasta messua omista tekemisistään?
Niin joo. Tehän pirättäkin ääntä toisten tekemisistä.
Villes, ihan oikeasti: avaa korvasi ja tuki suusi! (Näin ihan ystävämielisesti sanottuna; jottet tee "akkaa" itsestäsi.)
Lunkentus
Viestit: 1316
Liittynyt: 25 Tammi 2006 06:51
Paikkakunta: Säkkilahden reservaatti

Viesti Kirjoittaja Lunkentus »

Esimerkiksi Kanadassa on vielä todellisia erämaita verrattuna näihin meidän pikkutilkkuihimme. Siellä lentokoneen käyttö on melko tavallista jos pitää päästä syvälle erämaahan. Tiedä sitten onko siellä samanlaista arvokeskustelua lentämisen oikeutuksesta kuin täällä.
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

sahamies kirjoitti:Ei pirettäs jos ei tierettäs.
Tiato lisää tuskaa. Etteköhän te oo taas itkeneet tarpeeksi jo?
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

^ Eipäs taida sana mennä perille... (liikaa kuuroja korvia ja isoja suita)
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

tuli yhtäkkiä mieleen fläspäkkinä se tapani vaeltajan idiootti, kun se vaan jatko ja jatko....;0)

Tää ei ollu sulle villes.
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

rautu kirjoitti:tuli yhtäkkiä mieleen fläspäkkinä se tapani vaeltajan idiootti, kun se vaan jatko ja jatko....;0)

Tää ei ollu sulle villes.
Mulle tullut miäleen jo monta kertaa se Forrest Gumppi joka vaan juaksi ja juaksi eikä se malttanu lopettaa ollenkaan...
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Jos sää sitten lopettaisit, kun saat sen yhden puuttuvan vielä jostakin mukaan.
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

sahamies kirjoitti:Jos sää sitten lopettaisit, kun saat sen yhden puuttuvan vielä jostakin mukaan.
Otetaan uurestaan kun elokuun lennolla on vasta kolome ja viis mahtuu. Mutta teherään se vasta kun kotiurun tältä reissulta.
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

Mulle tuli mieleen se pieni metsäpalo, joka vain jatkoi ja jatkoi, kasvoi ja kasvoi... :lol:
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

feeniks kirjoitti:Mulle tuli mieleen se pieni metsäpalo, joka vain jatkoi ja jatkoi, kasvoi ja kasvoi... :lol:
Jännä juttu että mullekin on tullu sama miäleen... Muistuttaisin erelleen mitä tämä aihe koskee. Löytyy ekasta postauksestani :)
Long Nose
Viestit: 1372
Liittynyt: 18 Maalis 2010 08:39
Paikkakunta: luhanka

Viesti Kirjoittaja Long Nose »

villes kirjoitti:
feeniks kirjoitti:Mulle tuli mieleen se pieni metsäpalo, joka vain jatkoi ja jatkoi, kasvoi ja kasvoi... :lol:
Jännä juttu että mullekin on tullu sama miäleen... Muistuttaisin erelleen mitä tämä aihe koskee. Löytyy ekasta postauksestani :)
Osta hyvä vene.
Saat maksuaikaakin!
feeniks
Viestit: 604
Liittynyt: 15 Kesä 2012 17:20

Viesti Kirjoittaja feeniks »

^ ^ Niin, ajatella miten kaukana se alku onkaan (montakymmentä viestiä). Eipä taida mikään muu "myyntiviesti" saanut yhtä "lämmintä" vastaanottoa.

(Niin, anna anteeksi villes, että jälleen kasvatin ketjua. HYI MINUA! että kaikkia muita hölönpölyttäjiä!)
amatööri
Viestit: 3511
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Viesti Kirjoittaja amatööri »

villes kirjoitti:Mulle saa aina tulla päin naamaa sanomahan miälipiteensä ja oikiastaan jopa toivoisin sitä tällä reissulla. Kaikkihan tiärättä koska mt löytää seuraavan kerran lentosatamasta. Lupaan olla hellä Lapualaanen... Long nose sanoi että ei uskalla sanoa päin naamaa. En kyllä yllättynyt sitten yhtään! Samoon kun parin muunkin nettipoliisin kommentit. Voi voi.. "ennemmin räkänokastakin miäs tuloo..." JOKUNEN PÄIVÄ AIKAA TÄYTTÄÄ YKSI PAIKKA. Puhukaa sillä kyllä maalimaan ääntä mahtuu.
Mä jo eherootinki johonaki säikehes joukkotappelua Kilpparilla ens viikonloppuna :lol: .
Saatan keriitäkki käymäs lentosatamas jos pääsöö lähtemähän aioos Muaniosta,ollahan matkas päivää ennen mitä oli meiniki.
Ei vaiskaan,toivottelen kireetä siimoja.Saa nähärä nähäränkö.
Itte lähären maastohon vasta pyhänä käyren.
Vastaa Viestiin