lentäen käsivarteen

villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

lentäen käsivarteen

Viesti Kirjoittaja villes »

Taas kerran olisi lento edessä kilpisjärveltä keskelle käsivartta kalaan. Tällä kertaa meitä ei ole lähdössä kuin kaksi, joten kopterissa on tilaa vielä parille jannulle. Jos siis haluat jakaa lentokustannukset niin meidän kyytis pääsis heinäkuun lopulla Jogakselle. Homma paljon halvempaa kun lentokustannusten jakajia on useita. Lähtö on heinäkuun lopulla 21.7 klo 12.00 kilpisjärven lentosatamasta. Yhteyttä voi ottaa vikkivaaput@gmail.com


Long Nose
Viestit: 1372
Liittynyt: 18 Maalis 2010 08:39
Paikkakunta: luhanka

Re: lentäen käsivarteen

Viesti Kirjoittaja Long Nose »

villes kirjoitti:Taas kerran olisi lento edessä kilpisjärveltä keskelle käsivartta kalaan. Tällä kertaa meitä ei ole lähdössä kuin kaksi, joten kopterissa on tilaa vielä parille jannulle. Jos siis haluat jakaa lentokustannukset niin meidän kyytis pääsis heinäkuun lopulla Jogakselle. Homma paljon halvempaa kun lentokustannusten jakajia on useita. Lähtö on heinäkuun lopulla 21.7 klo 12.00 kilpisjärven lentosatamasta. Yhteyttä voi ottaa vikkivaaput@gmail.com
Jos ei omin jaloin kalaan pääse Käsivarteen olisi suotavampaa pysytellä taajamien sisäpuoella.
Vaikka itsekin olen kalamiehiä, en hyväksy että erämaahan mennään konevoimalla häiriten niitä, jotka kulkevat tiettömiin selkosiin itse omin avuin rinkka selässä tavaransa kuljettaen..
Tuskin monikaan asia yhtäpaljon herättää närkästystä kuin lentomelu Käsivarren hiljaisuudessa. Häpeäisit vähän!
Ja erämaiden pahimmat roskaajat tulevat juuri ilmateise.
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

heh... Huolehdi sinä omasta tunnostasi niin minä huolehdin omastani. Minua ei hävetä yhtään! Useana vuotena alueella oppaana ollessani olen nuo reitit talsinut tarpeeksi usein ja tulen melko monta kertaa ne vielä talsimaan. Välillä kävelen ja välillä lennän. Tämän ketjun tarkoitus ei ole olla "moraaliketju" vaan aivan "VIHREÄÄ" ajattelutapaa jakaa kasvihuonepäästöt :)
omat polut
Viestit: 4223
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Fiksua ja ystävällistä tarjota mahdollisuutta kimppakyytiin, myös moraalinen huomautus varoa roskaamisen syntiä aina paikallaan, jo kaksi hyvää asiaa tullut esiin tässä ketjussa, lisää?
Eräpentti

Viesti Kirjoittaja Eräpentti »

Kairassa on tapana tervehtiä vastaantulijaa. Kiitos myös kyytitarjouksesta -- vaikkei juuri nyt tarvetta täällä päässä olekaan.
Lunkentus
Viestit: 1316
Liittynyt: 25 Tammi 2006 06:51
Paikkakunta: Säkkilahden reservaatti

Viesti Kirjoittaja Lunkentus »

Paljonkos se maksaisi yhteen suuntaan, tulisin takaisin pikkuhiljaa patikoiden.
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

kävellen mekin tullaan pois. Kyyti maksaa noin 450-490 euroa suunta ja mitä enemmän on jakajia niin sitä vähemmän maksaa päätäkohoren.
omat polut
Viestit: 4223
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

^Tuo on siis könttihinta viiden hengen kopterista, eli täydellä lastilla vajaa satanen/nuppi?
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

näin juuri..
villes
Viestit: 220
Liittynyt: 03 Elo 2010 20:04

Viesti Kirjoittaja villes »

paikat lennolle alustavasti varattu.. Ekoteko :)
Avatar
rellusitikka
Viestit: 2645
Liittynyt: 21 Marras 2010 10:35
Paikkakunta: Toholampi

Viesti Kirjoittaja rellusitikka »

Just. Ja tuulimyllyjä tunturiin.
Aina eksyssissä, missä olen nyt ?
Siilinkari
Viestit: 714
Liittynyt: 21 Elo 2007 19:30

Viesti Kirjoittaja Siilinkari »

Vanha juttu, mutta:

Ostetaan Stinger, olalta laukaistava.
Ursus
Viestit: 9596
Liittynyt: 13 Tammi 2006 19:01
Paikkakunta: K-P Suomenselkä

Viesti Kirjoittaja Ursus »

Joo ja ammutaan myös Lappiin matkalla olevia junia sekä linja- ja henkilöautoja?
Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ...
Eräpentti

Viesti Kirjoittaja Eräpentti »

Stinger painaa 15,2 kiloa. Ainakin kymmenen kiloa liian painava. Sitä paitsi pudonnut hylky roskaa.
Avatar
rellusitikka
Viestit: 2645
Liittynyt: 21 Marras 2010 10:35
Paikkakunta: Toholampi

Viesti Kirjoittaja rellusitikka »

Ursus kirjoitti:Joo ja ammutaan myös Lappiin matkalla olevia junia sekä linja- ja henkilöautoja?
Egologisista syistä poistaisin listaltasi junan ja linja-auton.
Aina eksyssissä, missä olen nyt ?
Vastaa Viestiin