Kuka tavannut kenet ja milloin?

Avatar
kairaaja
Viestit: 300
Liittynyt: 08 Elo 2006 15:27

Viesti Kirjoittaja kairaaja »

Olisko ollut v.2004 syyskuussa kun Itäkairan Prinsessa oli Siulanruoktun kämpällä samaan aikaan. Heti ei tunnistettu, mutta vihosta varmistui asia. Yöpyi käsittäkseni louteessa jossain tuvan lähistöllä ja oli kirjoitellut vihkoon ja hävinnyt maisemista jo aamuvarhaisella.


Hanu
Viestit: 4011
Liittynyt: 03 Heinä 2007 14:30

Viesti Kirjoittaja Hanu »

Kitiriikka kirjoitti:Pari tuntia vielä ja tapaan ensimmäisen kerran (ainakin tiettävästi) ihkaelävän vaellusnettiläisen vaelluskaverinsa kanssa :D Jännää!
Jää vaan tarinoinnit lyhyeen, heillä matka jatkuu vielä pohjoisemmaksi aikaisin aamulla.
Kyllähän myö tavattiin ja hetki ehdittiin jutellakin... ja toisen vaellusnettiläisen olen tavannut useinkin. Ollaan sukulaisia tai ainakin melkein. Ja olen minä aikoja sitten tavannut palstan "isänkin".
myrskylintu
Viestit: 217
Liittynyt: 09 Tammi 2008 20:44

Viesti Kirjoittaja myrskylintu »

Jäi Vongoiva vielä näkemättä. Jalka oli sen verran turvoksissa kesän pyöräkaatuilun johdosta tai turposi kahden eka päivän aikana,ajattelin ottaa rennommin. Ja hyvinhän se meni jos olisin sinne ehättänyt niin olisi ollut pilvistä ja sateista,ettei olisi mitään nähnyt. Katsotaan josko maaliskuussa. Varasin eilen lennot Ivaloon norjalaisella koneella ja HINTA eestakasin 71.20.

Jospa Vongoivalle silloin aurinkoisissa keleissä :D tai sitten ei, mutta Lappiin kuitenkin.
Koukkunen
Viestit: 224
Liittynyt: 16 Huhti 2008 09:47

Viesti Kirjoittaja Koukkunen »

Oli kunnia tavata Eräkulkuri Härkävaarassa keväthiihtoretkellä. Ei voinut erehtyä, kun laskeutui pulkka perässään kämpän edustalle. Mukavaa kun näki oikean Itäkairan tuntijan omissa maisemissaan, hyviä pieniä keskustelujakin saatiin aikaiseksi illan mittaan. Sitä tietoa vain olisi ollut enemmän kuin tällä kokemuksella osasi kysellä. Olen joskus toivonut, että näkisi Sirkan tai Eräkulkurin Itäkairassa. Sirkan näkeminenkin oli lähellä viime syksynä, olin Peskihaarassa ja hän oli ollut saman yön keskipakoilla.
JukkaTapani
Viestit: 165
Liittynyt: 20 Touko 2013 23:36
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JukkaTapani »

Varg:in kanssa heitettiin puoli päivää juttua lemmenjoella kesäkuun toisella viikolla. Kiitos vinkeistä ja juttuseurasta. Urpo on toipunut reissusta hyvin. Pääsitkö itse lopulta kultamaille, vai miten reissu jatkui?


Eka postaus nimimerkillä, mutta niin pitkään olen foorumia seurannut, että vargin tunnistin heti kun tuli vaellusnetistä puhetta :)
Avatar
varg62
Viestit: 5828
Liittynyt: 03 Syys 2008 18:34
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja varg62 »

Kävin pikalenkin vain 10 päivää ja nyt Norjaan 21,6 lähtö.
kantsu_
Viestit: 1303
Liittynyt: 08 Syys 2011 10:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kantsu_ »

11.06.13 seurueemme tapasi Rosnaajan Stuorraäytsin autiotuvalla. Letuilla ja hillolla herkuttelimme yhdessä porukalla :D
Avatar
Kuukkeli
Viestit: 883
Liittynyt: 09 Helmi 2006 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuukkeli »

Umpihangen kanssa reissattiin Rovaniemeltä kohti pohjoista postibussilla 30. elokuuta.
Oli mukava tavata ja turista mielenkiintoisista asioista matkan varrella :D
---------------------
Perisoreus Infaustus
Avatar
Umpihanki
Viestit: 3927
Liittynyt: 18 Tammi 2006 11:38

Viesti Kirjoittaja Umpihanki »

Kuukkeli kirjoitti:Umpihangen kanssa reissattiin Rovaniemeltä kohti pohjoista postibussilla 30. elokuuta.
Oli mukava tavata ja turista mielenkiintoisista asioista matkan varrella :D
---------------------
Perisoreus Infaustus
Yllättävä ja mukava tapaaminen.

Kuinka reissu meni ?
Avatar
Kuukkeli
Viestit: 883
Liittynyt: 09 Helmi 2006 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuukkeli »

^Hyvin meni reissu. Oli vähän liiankin lämmintä alkumatkasta. Reilu viikko meni yhtä päivää vaiile pelkkä urheilukerraston paita ja housut päällä vaeltaessa. Melkein kaksi kahdeksan gigan korttia tuli täyteen. Nyt menee varmasti ainakin viikko kuvia käsitellessä ja panoramoja rakennellessa. Reissun ehdoton huippu oli kahden tunnin kuvailu Anteripään huipulla mahtavassa säässä. Tuuli oli heikko ja siellä olisi voinut olla vaikka kuinka pitkään :D
-------------------------
Perisoreus Infaustus
Viimeksi muokannut Kuukkeli, 09 Syys 2013 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pirunportti
Viestit: 1474
Liittynyt: 15 Touko 2012 11:06

Viesti Kirjoittaja Pirunportti »

Olen tavannut muutaman kerran Itäkairan Prinsessan. Prinsessa kertoi eräästä tapaamisestamme Yrjö Teeriahon kirjassa. Lyhyt oli toki maininta vaellusporukastamme - onnekseni sellainen neutraali. En nimittäin täytä Prinsessan kriteereitä oikeasta vaeltajasta, viinaakin on matkassa mukana.
Avatar
Tura
Viestit: 1525
Liittynyt: 20 Elo 2006 09:55

Viesti Kirjoittaja Tura »

Pirunportti kirjoitti:En nimittäin täytä Prinsessan kriteereitä oikeasta vaeltajasta.
Mitkä ne kriteerit ovat? :roll:

Kysyy:
Tura, retkeilijäturisti
Avatar
Umpihanki
Viestit: 3927
Liittynyt: 18 Tammi 2006 11:38

Viesti Kirjoittaja Umpihanki »

Kuukkeli kirjoitti:Hyvin meni reissu.
Hieno homma, että oli onnistunut reissu.
Omakin matka onnistui mukavasti. Oli ensimmäinen kerta kun olin lapissa kesällä näin kauan lakanoiden välissä.
Avatar
Pirunportti
Viestit: 1474
Liittynyt: 15 Touko 2012 11:06

Viesti Kirjoittaja Pirunportti »

Tura kirjoitti:
Pirunportti kirjoitti:En nimittäin täytä Prinsessan kriteereitä oikeasta vaeltajasta.
Mitkä ne kriteerit ovat? :roll:

Kysyy:
Tura, retkeilijäturisti
Viinaa ei saa juoda, jos oikea vaeltaja aikoo olla. Minä juon. Enkä pese itseäni ennen saunaan menoa silläkin riskillä, että löylyhiestäni likaa saunaan kertyisii. Hyväksyn sen, että autuotuvissa on muitakin ihmisiä kuin minä. Jos joku kuorsaa, niin minua se ei haittaa. Kuorsaan itsekin. En tyydy metsästä kerättyyn ruokaan vaan kannan sitä itse mukanani.
Avatar
Tura
Viestit: 1525
Liittynyt: 20 Elo 2006 09:55

Viesti Kirjoittaja Tura »

Pirunportti, kiitos vastauksesta.

Tura, retkeilijäturisti
Vastaa Viestiin