Kuka tavannut kenet ja milloin?

Koukkunen
Viestit: 224
Liittynyt: 16 Huhti 2008 09:47

Viesti Kirjoittaja Koukkunen »

Vaikka Sirkka, Itäkairan prinsessa, ei taida lueskella nettiä, niin todettakoon että tapasimme hänet Peuraselän kämpällä. Oli nukkunut laavussa jokivarressa ja me teltassa kämpän lähellä. Mukava tuttavuus. Sirkka on ollut tänään Savukoskella Savotta-päivillä puhumassa ja myös Yrjö Teeriaho oli ollut. Harmi kun ei loma yltänyt sinne asti.


Koukkunen
Viestit: 224
Liittynyt: 16 Huhti 2008 09:47

Viesti Kirjoittaja Koukkunen »

Jos joku tunnistaa, niin kahden saksanpaimenkoiran kanssa liikuttiin Kemihaarasta Jaurulle ja takaisin syyskuun alkuviikolla. Ei siellä kyllä ruuhkaa ollut.
pk677
Viestit: 37
Liittynyt: 24 Maalis 2010 23:47
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja pk677 »

^Taidettiinpa olla samaan aikaan Peskihaaran kämpällä, siis 7-8.9. Meitä oli seitsemän hengen revohka viettämässä ensimmäistä yötä reitillä Kemihaarasta Kiilopäälle. Reissu meni hyvin; todella hieno viikko!
Peuraselässä oletamme nähneemme Itäkairan Prinsessankin, mutta juttusilla emme olleet.
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

akuusist taisi vilahtaa aamuteeveessä.
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
Avatar
Umpihanki
Viestit: 3927
Liittynyt: 18 Tammi 2006 11:38

Viesti Kirjoittaja Umpihanki »

rautu kirjoitti:akuusist taisi vilahtaa aamuteeveessä.
Kyllä vaan.
Avatar
Luiro
Viestit: 507
Liittynyt: 03 Elo 2007 12:55

Viesti Kirjoittaja Luiro »

Kesäkuussa, muistaakseni 12 pvä, tapasin lierihattuisen tytön Lemmenjoen Kultalan rannassa kun odottelin vuorovenettä. Aioit kavereidesi kanssa yöpyä Kultalassa ja myöhemmin aioit vielä jatkaa kohti pohjoista lintubongauskurssille.
Lieneekö liikut näillä sivuilla ?
"On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007
juus
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Syys 2013 09:34
Paikkakunta: Äkäslompolo

Viesti Kirjoittaja juus »

Jatkan "kadonneiden" listaa: Heinäkuun 17. päivä Guivin huipulta palasi tuvalle tyttö joka jatkoi matkaansa vihreän rinkan kanssa. Liekkö täällä?
Korvapuoli
Viestit: 2678
Liittynyt: 11 Tammi 2006 21:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korvapuoli »

Kekkosen tapasin noin 60 vuotta sitten maatalousnäyttelyssä. Oli hirmuinen ukonilma.
Avatar
Pepi
Viestit: 7437
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

Viimeksi muokannut Pepi, 22 Joulu 2014 09:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
tst
Viestit: 6560
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re: Kuka tavannut kenet ja milloin?

Viesti Kirjoittaja tst »

admin kirjoitti:Tuli mieleen sellainen ajatus että onko joku TUNNISTETTAVASTI tavannut vaelluksella/maastossa jonkun toisen tällä palstalla olevan henkilön (mukaan ei lueta tapaamisa esim. Evolla)

eli voinut tavatessaan huutaa vastaantulijalle että morjens savusilmä sinä xxxxxxxxx tai EDES epäillyt että tuo on saat***** on se joka aina purnaa mun kommenteille :lol:
Tunnistamisia helpottaisi yhteinen "koodi", olisi se sitten 1. kädellä moikkaaminen samalla kun tervehtii tai 2. merkki. Itse olen 1. vaihtoehdon kannattaja. Varmaan jutteliminen olisi helpompaa kun on olisi tämä yhteinen tekijä varmistunut eikä tarvitsisi jälkeenpäin miettiä että olikohan tuo se nimimerkki.
tst
Viestit: 6560
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Viesti Kirjoittaja tst »

Katselin vanhoja ketjuja ja sieltä löytyi Rinkkamiehen kuva, tapasin milteipä varmasti hänet Kutukosken autiotuvalla joskus -90 luvun loppupuolella.
Ursus
Viestit: 9596
Liittynyt: 13 Tammi 2006 19:01
Paikkakunta: K-P Suomenselkä

Viesti Kirjoittaja Ursus »

Kuka täällä kirjoittelevista on muuten tavannut Surnu-Pekan livenä? Tietääkö kukaan, vieläkö Pekka asuu Surnuvuonolla vai onko jo joutunut siirtymään maalikyliin?
Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ...
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Jostakin olen lukenut, että hän on jo useamman vuoden asunut kirkonkylällä.
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

Minä Tarjosin muutama vuosi sitte Pekalle oluen kun sattui Nellimin kaupalle samaan aikaan. En tunne sen kummemmin. Eikös hän muuttanut Nellimiin? Lieneekö hengissä vielä?
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
aijahol
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Touko 2010 21:23

Kuka on tavannut kenet ja milloin

Viesti Kirjoittaja aijahol »

Tänä vuonna luin jostain lehdestä jutun, että Pekka asuu Nellimissä ja oli vielä kunnossa.Kesällä taisin lukea jostain pohjoisen lehdestä.
Vastaa Viestiin