Huono ja hyvä nettikauppakokemus

StefanG
Viestit: 1905
Liittynyt: 17 Joulu 2013 12:21

Viesti Kirjoittaja StefanG »

Minä ostelen koko ajan Klarnalla. Ei mitään ongelmaa. Se siinä on hienoa että saat tavaran ennenkuin pitää maksaa (14 päivän maksuaika) ja nyt tällä hetkellä on jopa 30 päivän maksuaika.

Samoin Adlibriksesta olen lukemattomia kirjoja tilannut eikä koskaan ongelmaa.


Micke
Viestit: 2316
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Mulla Adlibris on toiminut ihan hyvin, tosin aika harvakseltaan olen sieltä tilannut karttoja, kun yleensä hankin kartat vähän ennen reissua ja silloin pitää käydä hakemassa kartta kivijalasta.
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
diver
Viestit: 2367
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Viesti Kirjoittaja diver »

Minullakin Klarna toiminut hyvin,tosin ei ole tarvinnut tehdä palautuksia eikä olla asiakaspalvelun kanssa tekemisissä.
tst
Viestit: 6556
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja tst »

Kokemuksia linkin nettikaupasta? Entäpä kokemuksia vavan tilaamisesta netistä, ts. onko tullut ehjänä perille? https://www.tradeinn.com/waveinn/fi/onk ... lsrc=aw.ds
diver
Viestit: 2367
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja diver »

Sinällään omalla kohdalla jo nuo koneelliset suomennokset "shimano fishing pyörivä sauva"yleensä ohjaa jo muualle :D
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
tst
Viestit: 6556
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja tst »

Sama tuli mieleen ja turhan paljon saman hintaista tuotetta ja valikoimaakin epäilyttävän paljon. Sopivat pelit ja vehkeet löytäisin edukkaasti tuolta jos menisi kuten Strömsössä, mutta eppäilyttää. Onkohan joku tilannut tuolta?
Micke
Viestit: 2316
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja Micke »

Toi Tradeinn on samakuin, Bikeinn, Trekkinn, Runnerinn, Waweinn je. Olen tilannut noista monista ja pidän luotettavana, mutta jotkut tilaukset ovat kestäneet aika pitkään, jos tavaraa ei ole ollut ns hyllyssä. Esimerkiksi Topon Ultraventure Prota ei jossain vaiheessa tahtonut löytyä kuin noilta koko Euroopassa.

Olen tilannut tuolta yksiosaiset vaellussauvat, joten luulisin että kalastusvapa tulee ihan yhtä ehjänä perille.
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
tst
Viestit: 6556
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja tst »

^Mickelle kiitoksia! Erittäin kohtuuhinnalla löytyisi sopiva vapa ja kela.
Tidus
Viestit: 384
Liittynyt: 15 Heinä 2013 08:34

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja Tidus »

Runnerinnistä olen tilannut pari kertaa. Hyvin toimii. Toimitus kestänyt noin viikon.
naavahauki
Viestit: 622
Liittynyt: 18 Syys 2010 01:15

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja naavahauki »

TradeInn.
Melko suoraan guugle kääntäjällä tehty sivu?
Ei ole pelkästään pyöriviä sauvoja myynnissä kun on myös pyöriviä keloja. Aikani tuossa räpläsin, muttei vielä tullut vastaan kastavia keloja...
Casting reel. Spinning reel.
Itse kalastan niillä kastavilla keloilla ja vavoilla 8)
Tidus
Viestit: 384
Liittynyt: 15 Heinä 2013 08:34

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja Tidus »

https://gearswifts.com/

Uusi eurooppalainen ultrakevyitä vaellustuotteita valmistava yritys. Vastaili sähköpostiin nopeasti ja asiallisesti. Tilasin dyneema poncho tarpin jota aion käyttää maavaatteena tarpin kanssa ja tietysti sadeasuna. Vaikuttaa laadukkaalta.
Avatar
OS
Viestit: 8144
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Huono ja hyvä nettikauppakokemus

Viesti Kirjoittaja OS »

Jokin aika sitten tilasin Verkkokaupasta läskipyörääni joustavan satulatolpan. Ei mennyt kuin muutama päivä, niin lähetys oli noudettavissa lähikaupastani, vaikka paketti oli laitettu liikkeelle Ruotsista.
Vastaa Viestiin