Ihmisen peräkärry

Hamalainen
Viestit: 3511
Liittynyt: 12 Tammi 2006 09:40

Viesti Kirjoittaja Hamalainen »

Kiitos Tst vinkistä vanhoihin kirjoituksiin. Olen edelleenkin sitä mieltä että Dixon rollerpackin ostaminen olisi säästänyt paljon rahaa.
Tämän ajan minkä olen käyttänyt Eräkärryn kehittelyyn niin sillä ajalla olisin rakentanut yhden omakotitalon lisää.
Eräkärryn perusperiaatteet toimivat edelleen yksi pyörä ja painopiste alas. Kukaan ei ole tuonut yhtään toimivaa sarjavalmisteista kärryä markkinoille.
Lähimmäksi on päässyt Matsoni, hänelläkin taitaa olla vielä tuotekehittelyssä hiottavaa.
Olisi kiva teitää kuinka monta kärryprojektia odottelee verstailla auringonnousua.
Ainakin yhdentekijän kärry on siirtynyt sulaton kautta autuaammille kärrymaille.
Itsekkin ajattelin synkillä hetkillä jättää koko touhun mutta sitten tuli muutamia kannustavia viestejä ja päätin jatkaa. Ensi vuonnaa tulee 10v täyteen ensimmäisestä Eräkärryn julkistamisesta 8)
Eräkärry jatkaa hiljaista mutta vakaata levittäymistään eräilyn maailmaan. Sen verran olen tyytyväinen Eräkärryn laatuun että yhtään kärryä ei ole hajonnut kesken taipaleen.
Huonoja kokemuksia käyttäjielle on tullut kun ei ole noudatettu ohjeita.


Vastaa Viestiin