Sinkkuketju savusilmille

Tunturituuli
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Kesä 2010 12:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tunturituuli »

Taidan liittyä retkeilijäsinkkujen jonon jatkoksi. Olen 25-vuotias tyttö, jonkin verran vakava, reipas, harkitseva, määrätietoinen. Asun pääkaupunkiseudulla ja haaveilen muuttavani joskus vielä uudestaan Lappiin. Arvot ovat partiolaisen, ja retkeilyn ja vaeltamisen lisäksi harrastuksiin kuuluvat kirjoittaminen ja liikunta. Pidän tuntureiden huiputtamisesta, tunnelmallisista jutteluhetkistä, mökkeilystä, hiihtämisestä, opettajan työstä (huumorintaju riittää yläkoululaisten kanssa tekemiseen :)), sukulaisista, seikkailuista metsissä...

Retkillä ja vaelluksilla olen se, joka jättäytyy muista jälkeen huipulla ja jää katsomaan taivasta ja maisemaa ja juoksee tai hiihtää sitten muut kiinni. Viihdyn paljon myös yksin, mutta silti – olisi mahtavaa löytää joku, jonka kanssa voisi kulkea samoja polkuja metsässä ja muussa elämässä.
Viimeksi muokannut Tunturituuli, 10 Tammi 2012 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


psaarinen
Viestit: 52
Liittynyt: 04 Tammi 2007 07:51

Viesti Kirjoittaja psaarinen »

Retkiseuraa ensi kesäksi hakusessa. Täällä 31 vuotias mies Loimaalta. Tarkempi ajankohta on avoin, kuitenkin kesäkuu - elokuu välille olisi suunnitelmat, samoin kun kohde on avoin. Alustava suunnitelma on junalla Rovaniemelle ja Eskelisen linja-autolla sitten eneenpäin kohti pohjoista. Noin viikon retki, josta viimeinen yö mielellään jossain hotellilla ennen paluumatkaa Rovaniemelle ja junaa. Mikäli kiinnostuit niin laitappa viestiä niin katotaan tarkemmin milloin saadaan lomat sopimaan.
Piili
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Tammi 2012 18:37

Viesti Kirjoittaja Piili »

Minäkin ilmoittaudun joukkoon iloiseen. Tuttavapiirissä kaikki menee naimisiin, rakentaa taloja, ja saa lapsia. Itseä ei ole sillä saralla natsannut, joten tunnen jääväni vähän paitsioon. Elämääni olen tyytyväinen juuri näin, mutta tuttavapiirin laajentuminen on aina iloinen asia, ja miksei retkiseurakin olisi tervetullutta.
Ikää minulla on 32 vuotta. Niin ja sukupuoli nainen, mikäli se jotakuta kiinnostaa. 8) Asustelen Lohjalla, kämppiksinäni kaksi koiraa.

Retkeilyssä/vaeltamisessa olen uusvanha untuvikko. Kun olin pieni, vanhemmat laittoivat minut ja siskoni suunnistuskouluun, ja myöhemmin partioon. Lähiretkeilyä on meidän perheessä aina harrastettu, joten kiinnostus luontoon heräsi jo pienenä, ja partiossa vain vahvistui. Sitten tuli opiskelut, niitä parisuhteitakin, ja kaikenlaista. Moneen vuoteen en ole käynyt vaeltamassa. Nyt sitten iski taas innostus, ja ensi kevääksi/kesäksi on reissu kovasti suunnitelmissa. Päämäärä vielä avoin. Kaveriakin yritin houkutella mukaan, mutta houkuttelu ei saanut järin innostunutta vastaanottoa. :D Seurana siis näillä näkymin "vain" ne ihmisen parhaat ystävät, ja mikä sen parempaa seuraa olisikaan! :)
Varpasillaan
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Tammi 2012 10:55
Paikkakunta: Kotka

Mörökölli hukassa

Viesti Kirjoittaja Varpasillaan »

Kohtsillään 36 vuotta täyttävä naurava nainen kahden koiransa kanssa olisi vailla nuotioseuraa ja suunnannäyttäjä metsässäkin olis ihan kiva.. :)
Uroksella sais olla ikää 35-45.
HeikkiS
Viestit: 518
Liittynyt: 29 Tammi 2010 21:58
Paikkakunta: etelä

Viesti Kirjoittaja HeikkiS »

HeikkiS kirjoitti:Tässä on mielestäni yksi rehellisimpiä yrityksiä ottaa kontaktia vastahankaiseen sukupuoleen.

WANTED GOOD WOMAN
Must be able to clean, cook, sew, dig worms and clean fish.
Must have boat and motor.
Please send picture of boat and motor.



:D
Jaa, tämä muuttui kurantiksi, veneestä ja moottorista voidaan tinkiä,
muuten hakemus kohdallaan. Tietysti neuvotteluvara pitää säilyttää 8)
Avatar
Timoa
Viestit: 1619
Liittynyt: 13 Helmi 2008 17:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timoa »

Seitsemän sivua sinkkuketjua... Onko monikin jo löytänyt elämänkumppanin vaellusnetin kautta?
Mind_Fucker
Viestit: 46
Liittynyt: 12 Huhti 2011 12:20

Viesti Kirjoittaja Mind_Fucker »

Timoa kirjoitti:Seitsemän sivua sinkkuketjua... Onko monikin jo löytänyt elämänkumppanin vaellusnetin kautta?
No ei elämänkumppania! Mutta hauskaa on ollut -ja koeajossa vuosien varrella ollut puolenkymmentä, eri mittaisia ajanjaksoja. Varsinaiseen vakavahenkiseen puolison metsästykseen suosittelen muita foorumeita, yhteisöjä, clubeja -ja erilaista ihmistyyppiä :)
steppaillen
Viestit: 23
Liittynyt: 31 Elo 2010 16:32

Viesti Kirjoittaja steppaillen »

Alright, terve vaan kaikille. Tässä esittäytyy eräänlainen ekohippi, jolle on suotu ikuinen kaipuu metsään, kuten sanotaan. Merikin käy, suo ja järvi. Ei ole niin nuukaa, kunhan ruuhkaiset maantiet ja hektiset kaupungit jäävät taa. Arvostan rauhaa ja hiljaisuutta, päihteettömyyttä ja puhtaita elämäntapoja. En ole kuitenkaan sitoutunut mihinkään uskoon/uskomuksiin, jos siltä alkaa kuulosta, vaan pyrin tällä elämäntapavalinnalla sopusointuisuuteen ja harmoniaan itseni ja ympäristöni kanssa. Ja olen siis retkiseuraa vailla. Siksihän me täällä :)
Avatar
Hobelf
Viestit: 685
Liittynyt: 24 Helmi 2012 08:05

Viesti Kirjoittaja Hobelf »

Retkiystävätärtä etsii ~36 vuotias mies Uudelta-maalta. Harrastuksiin kuuluu mm. koskimelonta, kalastus, kiipeily &jooga. Välillä on kaverina iso uroskoira.

Vaelluskokemusta en oikeastaan omaa, enkä aio lähteä patikoimaan maratonmatkoja, vaikka kunto siihen saattaisikin riittää. Enemmän kiinnostaa ajallisesti pitkäkähköt vaellukset, joilla voi pysähtyä vaikka viikoksikin esim. maalaamaan &kalastamaan tmv.. Melonta voisi olla loistavaa (jopa pitkä rankka reissu olis mielessä)&auto"vaelluskin" kiinnostaa. Kohteena esim. Monte Negro voisi olla upea tai Atlasvuoristo, mutta paremman puutteessa Lappikin kelpaa (mieluiten Ruotsin tai Norjan puolelle kuitenkin)

Jos kiinnostusta löytyy, laita yv, niin lähdetään tutustumaan, vaikka kalliokiipeilyn merkeissä.
luontoihminen
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Tammi 2009 17:24

Viesti Kirjoittaja luontoihminen »

Aito, rehellinen ja sosiaalinen positiivisella asenteella ja maalaisjärjellä varustettu kolmekymppinen naisihminen haluaisi kovasti päästä erämaan kiirettömyyteen! Kokemusta vaelluksista ei ole, mutta onhan sitä tullut metsissä tallustettua. Kajaakinkin hommasin pari vuotta sitten, muttei silläkään ole uskaltanut yksin lähteä mihinkään! :?


Kolmenkympin kriisiäkö lie, kun kaipaisi henkevää keskusteluseuraa ja luonnon rauhaa?! Muutoinkin olen käynyt läpi henkisen kasvun aikaa, luopunut turhista ja rasittavista asioista ja keskittynyt positiivisuuteen. Uskon olevani hauskaa seuraa, en ota elämää liian vakavasti vaan pyrin elämään hetkessä nauttien. Elämänkokemusta on kuitenkin kertynyt sen verran, ettei ole tarvetta väkisin elämänkumppania etsiä. Uskon kyllä huomaavani sitten, jos se oikea ihminen vastaan tulee! Mihinkään säätöihin ei ole tarvetta. :wink:

Pääasia on siis uusiin samanhenkisiin ihmisiin tutustuminen! Saa laitella viestiä, jos tuntuu, että ajatukset voisi kohdata. Sukupuolella ei ole väliä, jos vaan seura kelpaa ja joku huolii reissulleen mukaan, vaikka hetero olenkin, kun en ole etsimässä parisuhdetta vaan vaellusseuraa! :D
obris
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Heinä 2012 20:49

Onkohan tääl?

Viesti Kirjoittaja obris »

Heippa!

Mä oon tosi huono kirjottelemaan mitään seuranhakutekstejä tai esittelemään itteeni..varsinki yleisesti. Laitan nyt lyhyesti vaan, että olen 28-vuotias nainen helsingistä ja etsin naispuolisia vaeltajia, jotka pitävät myös naisista eli siis lesboja :lol: Eiköhän toi tieto riitä näin alkuun.

Laittakaapa viestejä, jos teitä on vaikka olen näin surkein tekstin tähä laittanu :oops:

mOIKKA :D
Avatar
virveli
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Huhti 2008 10:20
Paikkakunta: Salo

vaellusseuraa

Viesti Kirjoittaja virveli »

Vaellusseura myös mielessä jalkaisin tai meloen. Lappiin voisin lähteä tai itään tai länteen, kunhan on metsää ja asutus kauakana. Koira(t) kulkee mukana.

Yksinvaellus ei kiinnosta. Minä olen keski-ikäinen, suunnilleen samanikäinen seura olis kiva :)

Täältä on löytynyt jo muutamia hyviä vaelluskavereita, mutta aina ei saa sopimaan aikatauluja, joten lisä ei olisi pahitteeksi.
Not all who wander are lost...
Patikoitsija
Viestit: 2603
Liittynyt: 18 Elo 2010 19:17

Viesti Kirjoittaja Patikoitsija »

Neiti-ihmistä kaivataan seuraksi, syksyn ruskaretkeä silmällä pitäen näin ensi alkuun. Yli kolmivitonen ja alle nelikymppinen, hyvin säilynyt tolkku poika tässä ehdokkaana seuraksesi!
Amalia
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Elo 2012 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Retkeilyseuraa ja seuraa muutenkin

Viesti Kirjoittaja Amalia »

Hei !

Olen pirkanmaalainen kaupunkilainen, jolla ei tähän mennessä ole kokemusta pitkistä vaelluksista, mutta elämästä sen sijaan kokemusta on kertynyt :). Ikääkin on siinä sivussa kertynyt 48 vuotta.

Retkeilyssä olen aloittelija. Muutama päiväretki ja tasan yksi telttayö koettu muutama vuosi sitten. En siis alkuun kaipaa mitään kymmenien kilometrien rankkoja retkiä vaan kaveria/kavereita kevyempään retkeilyyn ja nuotiolle, maisemia ihastelemaan ja rauhoittumaan.

Sekä naisista että miehistä voisi retkeilyseura olla tervetullutta. Niin ja se miesystävä tulee sen puun takaa mistä tuleekin :). Suotavaa sekin olisi, mutta pakkohaku tuskin tuottaa tulosta, joten avoimin mielin...

Ja jos Pirkanmaalta löytyy kaveri, niin muukin harrastaminen vaikka sulkkiksesta minigolfin kautta monenlaiseen vapaa-ajanviettoon kiinnostaa!
Seitikki
Viestit: 25
Liittynyt: 02 Loka 2009 22:04

Viesti Kirjoittaja Seitikki »

Olen helsingistynyt 26-vuotias opiskelijapoikanen, joka päätti kokeilla seuran etsimistä tätä kautta. Kaikenmoisia vaelluksia on tullut koettua, pääasiassa pohjoisessa, siellä lämpötilat on sopivia. 8) Kuitenkin teltan jakaminen iänikuisten äijänköriläiden kanssa ei aina huvita. Joten voisin laittaa hakuun kenttäkelpoisen vastakkaisen sukupuolen edustajan. Kaiketi tässä pitäisi jotain kertoa omasta luonteestakin... Jaa-a. Olen leikkisä, lähes aina ärsyttäväksi asti. Kaipaan jännitystä ja seikkailuja, en voisi elää ilman niitä. Toisinaan höpöttelen loputtomiin mielenkiintoisesta aiheesta, huomaamatta, että kukaan ei haluaisi kuunnella enää. Muutenkin olen melkoisen kujalla sosiaalisesti, mutta jos sen kestää, niin voi tutustua romanttisempaankin puoleeni. :wink:
Vastaa Viestiin