Sinkkuketju savusilmille

napanderi
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Touko 2011 21:15

Viesti Kirjoittaja napanderi »

Liitytäänpäs joukkoon.. Hakusassa siis miespuolinen matkaseuralainen niin patikkapoluille kuin muutenkin elämään.

Harrastuksiini kuuluu liikuntaa monessa muodossa ja tietysti luonnossa samoilua, koiran kanssa puuhaamista, lukemista, remppahommia, töiden ohessa opiskelua jne. Sohvallakin ehdin välillä elbaamaan, joten ihan aina en ole menossa :wink: Arki rullaa hyvin siten, että päivät töissä ja illat harrastuksissa. Mukava olisi sen oman tärkeän ihmisen kanssa arkea jakaa. Ja suunnitella reissuja ja elämää yleensäkin...

Ikää on kertynyt 34v ja pituutta 163. Mukana reissuilla kulkee tosiaan nelijalkainen ukko.

Jos kiinnostaa jutustella, niin saapi laittaa viestiä :)


Eksyksissä..
Viestit: 25
Liittynyt: 23 Touko 2011 23:37

Viesti Kirjoittaja Eksyksissä.. »

.
Viimeksi muokannut Eksyksissä.., 08 Heinä 2011 13:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Kolmekymmentäkuusivuotias miespuolinen henkilö. Olen synkkä ja ajattelen kaikesta aina pahaa. Luonto on kuitenkin ollut minulle aina hyvä, joten kohtelen sitä kunnioituksella. En kaipaa lässyttäjiä, en höpöttäjiä. Vertikaalinen mittani on 181cm ja painoni jotakuinkin KN (KiloNewton) luokkaa. Massani riippuu kulloisesta sijainnistani maailmankaikkeudessa. Jos joku jaksaa kuunnella minua, niin mukaan reissuilleni pääsee yv:n kautta. Vaatimukseni ovat: Ei turhaa kitinää, ainakaan paljon. Jonkin aikaa sitä jaksaa kuunnella. Viikon ehkä. Ainiin, olen uskollinen.

-Boueme
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
peikkotyttö
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Kesä 2011 18:51

Viesti Kirjoittaja peikkotyttö »

..
Viimeksi muokannut peikkotyttö, 20 Elo 2011 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Orion
Viestit: 50
Liittynyt: 07 Kesä 2011 17:32

Viesti Kirjoittaja Orion »

Tässäkin olisi yksi retkeilevä sinkku. Sinällään haasteellista on, että parhaimmat ja unohtumimmat elämykseni olen kokenut nimenomaan yksin ollessani (erakko kun olen), vaikka samalla myös kaipaan sitä jotakuta jonka kanssa voisin näitä kokemuksia jakaa; ja edelleen, jos olen jonkun kanssa, se kokemus ei välttämättä ole sama, yhtä syvä... mene ja tiedä. Mutta ei olisi pahitteeksi löytää toinen matkailija ainakin kaveriksi.

Sanoo 35-vuotias, näyttää nuoremmalta, on individualisti, varsin monipuolinen, kotihissukka, tunteva mutta peloton ja asiallinen, ja uskoo siihen, että perille pääsee aina.
timbe79
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Heinä 2011 22:50

Viesti Kirjoittaja timbe79 »

Täällä huhuilee 32-vee sinkkumies, joka aloittelee toden teolla vaellusharrastusta. Joitain reissuja on tullut tehtyä menneinä vuosina kaverien kanssa, mutta nyt tuli ostettua itselle teltta ja Lappi kutsuu jo lähipäivinä..

Majailen Oulun seudulla ja luonto on aina kuulunut tärkeänä osana elämään. Päiväretkiä metsässä on tullut tehtyä jo pikkupoikana vanhempien kanssa. Nyt olisi tarkoitus löytää seuraa tosimielellä viikonloppureissuihin ja pidempiikin vaelluksiin & muutenkin tätä elämän polkua yhdessä kulkemaan :wink:

Tulevalla viikolla olisi tarkoitus suunnata Hetta-Pallas -reitille...

Laitahan viestiä tulemaan, jos luontoretkuilu, eiku siis retkeily kiinnostaa :)
Avatar
Ruska N
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Syys 2011 19:16

Viesti Kirjoittaja Ruska N »

Hei, lisäänpä itseni jonon jatkoksi.

Olen vasta hiljattain, noin pari vuotta sitten, retkeilystä innostunut ja sille sydämeni menettänyt töiden ja opiskelujen välillä sukkuloiva kolmekymppinen nainen. Nykyinen tuttavapiirini koostuu valitettavasti ja yksinomaan vain telttailusta traumatisoituneista yksilöistä ja tarmokkaista ponnisteluistani huolimatta, ei kaveria, etenkään yön yli kestäville reissuille, tunnu löytyvän :D

Etsin siis kaveria (ja miksi ei muutakin, sen aika näyttää) retkeilyyn ja mahdollisesti muuhunkin vapaa-ajan viettoon akselilla Turku-Salo.
suokeiju
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Syys 2011 23:44

Viesti Kirjoittaja suokeiju »

Olen kolmekymppinen sinkkutyttö Helsingin maasta. Lokaatio tällä hetkellä keski-lappi. Lappilaiset outoja, varsinkin nämä isännät. Ilmeisesti pusikon valinnat ovat olleet väärät koska salskean komeaa herrasmiestä ei ole vielä ilmaantunut välittömään läheisyyteeni. Ruska on parhaimmillaan ja revontulia katselin taas kotiportailtani eräs yö. Minulle saa lähettää viestejä.
hunvo
Viestit: 21
Liittynyt: 10 Kesä 2010 16:00
Paikkakunta: Rovaniemi

niin se maailma heittelee

Viesti Kirjoittaja hunvo »

No jo vain. Olishan se vähän kuin lottovoitto löytää samoista asioista tykkäävä tyttönen, eli miekin ilmottaudun mukaan.
Juuri vaihtui pysyväksi osoitteeksi länsi-Lappi. Luonteeltani olen rauhallinen herrasmies. Vuosia on kertynyt 30, hyvin ulkona viihtyvä, harkitseva ja rauhallinen. Kaikkea uutta urheilua tulee helposti kokeiltua. Suomea on kynnetty vähän pitkin ja poikin. Niin meloen, maastopyörillä, kävellen tai hiihtäen. Aina reitistä, vuoden ajasta ja seurasta riippuen.
Pelotteena mainittakoon ettei tilapäistä ulkoruokintaan joutumista katsota välttämättä pahalla.
Pahasti ei listalle nasahtaa tuo nyky trendin mukainen uusavuttomuus. Helpoiten miusta pääsee eroon kun ehdottaa yhteistä laatuaikaa tv:n saippuasarjaa katsellen.

YV:tä vain vastausta ni kohtahan tästä päästäisiin vaikka hiihtämään.
pelkkä turisti täällä harrastajien seassa
Avatar
Khap Parka
Viestit: 55
Liittynyt: 13 Tammi 2010 02:49
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Khap Parka »

Ruska N kirjoitti:Nykyinen tuttavapiirini koostuu valitettavasti ja yksinomaan vain telttailusta traumatisoituneista yksilöistä ja tarmokkaista ponnisteluistani huolimatta, ei kaveria, etenkään yön yli kestäville reissuille, tunnu löytyvän :D
Härregud, meillä on sama tuttavapiiri! :)
Avatar
Ruska N
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Syys 2011 19:16

Viesti Kirjoittaja Ruska N »

Khap Parka kirjoitti:
Ruska N kirjoitti:Nykyinen tuttavapiirini koostuu valitettavasti ja yksinomaan vain telttailusta traumatisoituneista yksilöistä ja tarmokkaista ponnisteluistani huolimatta, ei kaveria, etenkään yön yli kestäville reissuille, tunnu löytyvän :D
Härregud, meillä on sama tuttavapiiri! :)
No tämäpä sangen merkillistä, erityisesti siksi miksi me emme ole päättäneet pakata reppujamme kolutaksemme metsiä yhteistuumin. Johtuneisko siitä, että sinä olet siellä päässä piiriä ja minä täällä päässä, lienemme piiripyörineet toistemme ohi :P
Suabisti89
Viestit: 9
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:26

Viesti Kirjoittaja Suabisti89 »

Aijai ku löytäiski jonkun noin 22v vaeltajapimun. :roll: Tullu joitakin vastaan kansallispuistoissa, mut tuntuvat olevan kauhean varuillaan vaikka päivää sanois.
Onko yleistä vai olenko vaan pelottavan näköinen? :D
Avatar
OS
Viestit: 8150
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

Suabisti89 kirjoitti:Aijai ku löytäiski jonkun noin 22v vaeltajapimun. :roll: Tullu joitakin vastaan kansallispuistoissa, mut tuntuvat olevan kauhean varuillaan vaikka päivää sanois.
Onko yleistä vai olenko vaan pelottavan näköinen? :D
http://autot.oikotie.fi/uutinen/saabia- ... siin/26508

Olisiko syytä vaihtaa tuo nimimerkkisi johonkin toiseen? :wink:
Avatar
oinaspässi
Viestit: 559
Liittynyt: 22 Maalis 2006 22:36
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja oinaspässi »

Mä vetäydyn pois tästä ketjusta...tai siis jo reilut pari vuotta sitten piti, aika pian tän ketjun aloittamisen jälkeen :D Onnea kaikille muille.
Mind_Fucker
Viestit: 46
Liittynyt: 12 Huhti 2011 12:20

Viesti Kirjoittaja Mind_Fucker »

Mind_Fucker vetäytyy myös pois ketjusta. Kesästä asti Venäläisen Prinsessan kainalossa :) -Eikä muuten vaihda enää, ainakaan takaisin suomalaiseen !

ps. Onnea kaikille Vnet Exille .
Vastaa Viestiin