Sinkkuketju savusilmille

Avatar
oinaspässi
Viestit: 559
Liittynyt: 22 Maalis 2006 22:36
Paikkakunta: Joensuu

Sinkkuketju savusilmille

Viesti Kirjoittaja oinaspässi »

Onhan näitä "kierrellellen ja kaarrellen" sinkkuaiheisia ketjuja jo jonkin verran...no, nyt yksi lisää. Mutta tätä miestä saa viedä kuin pässiä narussa, hirvee vastaanhangoittelija olen, mutta ihana. 8)
Asentopaikka idässä, jonka metsiä tykkään koluta.
Lapista en tiiä mittään, tai ainakin liian vähän...vielä.

Pistäkäähään muutkin mainosta ittestänne.


pauliina
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Maalis 2008 16:44
Paikkakunta: Joensuu

sinkku

Viesti Kirjoittaja pauliina »

No hyvä on, kun kerran tuo naapuri aloitti.
Tunnustan olevani sinkku. Kohta kaksi vuotta. Tykkään yksin kulkea, en vain uskalla yksin kaikkea mitä haluaisin. Siksi seura kelpaisi, jos sopivaa seuraa löytyisi. Tänä vuonna en aio kauemmas, kotinurkilla meinaan pysyä. Patvinsuo, Koli, yms. Jos mökilta kattoremontista jonnekin pääsen.
Ja jos seuraa jollekin reissulle etsin, niin miesseuraa.
Ikänikin olen joskus täällä kertonut, etsiköön se ketä kiinnostaa.
Avatar
Jussi
Viestit: 392
Liittynyt: 19 Elo 2008 15:58
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Sodankylässä ns. "Sinkkupubi". Kaksi poikamiestä tapaa siellä istua ja turinoida maailman menosta :wink:
collie-poppoo
Viestit: 28
Liittynyt: 10 Helmi 2009 11:02
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja collie-poppoo »

Täältä löytyy myös yksi sinkku, vanhaksipiiaksikin nimetty, ollut jo useampia vuosia. Kulkee milloin missäkin, yksin tai useinmiten kera koirien. Yleensä kohtuus kaikessa, mutta tänä vuonna suuret suunnitelmat. On maja matala kaakossa; mökkeilee savossa ja lomailee jossain päin pohjoista. Toisinaan kaipailee miehistä matkaseuraa, toisinaan taas nauttii yksin olosta keskellä "ei mitään". Kaksin olisi turvallisempaa, ehkä....
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Haa. Käsi ylös täältäkin. Kaenuussa raitis ja tupakoimaton, mutta hieman valhetteleva sinkku. Koeran kans tulistelen toisinaan. Turinaseura olisi vaihtelun vuoksi ihan kivaa.

-Boueme
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
Louestaja
Viestit: 4320
Liittynyt: 12 Joulu 2006 12:48
Paikkakunta: Vesivehmaa

Viesti Kirjoittaja Louestaja »

Ite oon miettinyt tän homman niin, että sinkku on sellainen, jolla suhdehomma on vielä siinä sykkimisvaiheessa ja tulevaisuuden hommia kehitellään. Itse olen perinteinen vanhapoika; joka on paukkunsa jo käyttänyt ja nyt vaan odotellaan kuolemaa tulevaksi! :lol:
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
Avatar
oinaspässi
Viestit: 559
Liittynyt: 22 Maalis 2006 22:36
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja oinaspässi »

Louestaja, älä vielä luovuta! Haudassa ehtii makoilla tarpeeksi.
peetu
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Maalis 2007 18:13

Viesti Kirjoittaja peetu »

heh heh, vai on paukut vähissä.
Mitä pitempään sitä yksin on kulkenut niin sitä vieraantuneemmaksi sitä tulee.
Pitäisi uudelleen kouluttaa itsensä että pystyisi porukassa vaeltamaan. :lol:
Aihki
Viestit: 135
Liittynyt: 16 Loka 2006 14:44

Viesti Kirjoittaja Aihki »

..
Viimeksi muokannut Aihki, 01 Huhti 2009 10:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

boueme kirjoitti:Haa. Käsi ylös täältäkin. Kaenuussa raitis ja tupakoimaton, mutta hieman valhetteleva sinkku. Koeran kans tulistelen toisinaan. Turinaseura olisi vaihtelun vuoksi ihan kivaa.

-Boueme
Korjaan hieman tuota edellistä. (Paremman tuloksen toivossa.) Siispä Epäraitis, tupakoiva, mutta ehdottoman rehellinen kolmevitonen koiran kanssa haahuileva savusilmäksi itsensä ylentänyt mieshenkilö kelpuuttaisi retkiseuraksi saman- tai erihenkisen naisimmeisen, jolta ei huumorintajua puutu edes tiukan paikan tullen. Kiroilutaito olisi suotava.

-Boueme
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Pekka Tarvainen

Viesti Kirjoittaja Pekka Tarvainen »

Vai että sinkkujen seuranhaku ketjukin oikeen :lol:

Itsekkin sinkkuna oon viihtyny kyllä jo vuoden verran. Vaellusseuran haun takia tänne sivustolle äskettäin rekisteröidyinkin.

Mun vakio vaelluskaveri sai jokin aika sitten äpärän ja se on mulle ilmottanut että "Varmaan aika hiljasta tulee olee jotku viikonki reissut nyt vähään aikaan"... Muita vaellushenkisiä kavereita ei mulla ole... Saa nähä jos täältä löytyis seuraa vaellukselle.

Pohjois ruotsin (stora sjöfallet, sarek, abisko, kebnekaise) kohteisiin on aika "kallista" yksin lähtee ja aina on kivempi fiilistellä maisemia jonkun kanssa.
heenu
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Maalis 2009 11:14
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja heenu »

Anteeksi vaan Pekka Tarvainen,mutta tuo "äpärä" kuullostaa tosi pahalta....lapsesta kun ilmeisesti puhutaan :(
Skise
Viestit: 45
Liittynyt: 08 Helmi 2009 20:38
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Skise »

heenu kirjoitti:Anteeksi vaan Pekka Tarvainen,mutta tuo "äpärä" kuullostaa tosi pahalta....lapsesta kun ilmeisesti puhutaan :(
Tämä keskustelu käytiin jo jonkun toisen aiheen alla ja kirjoittaja veti herneen nenään ja häipyi koko palstalta. Tuli kyllä jo takaisinkin :lol:
Ellen
Viestit: 213
Liittynyt: 26 Helmi 2007 17:20

Viesti Kirjoittaja Ellen »

No annanpas nyt kuulua itsestäni pienen hiljaiselon jälkeen - pakkohan se on tänne viestiä laittaa, kun kerran silmiin sattui näin osuva ketju!

--

Kanta-Hämeen sydämestä (joka sykkii nyt kuin uusi!) voi löytää maiseman, joka saa mielen iloiseksi ja olon keveäksi. Myöhäiskesän tähkäpäät, joille aurinko paistaa ja joita lempeä tuuli keinuttaa. Pääskyt lentävät pellon yllä vailla ahdistusta ja kiirettä!

Sama pelto on keväällä yksi valtava mutakasa, jota mustaa savua yskivä traktori kyntää. Lokit kirkuvat siinä missä pääskyt lensivät kesällä ja leppoisa tuuli on vaihtunut lehmän paskan hajuun.
Mutta onneksi kesä ja pääskyt tulevat taas.

--

Jos haluat elämän, jossa jokainen päivä muistuttaa toistaan – turha toivo.
Jos etsit naista, joka jaksaa joka päivä viikosta toiseen kuin Duracell-pupu tehdä, juosta ja mennä – turha toivo.
Jos etsit naista, joka alistuu kaikkiin miehen oikkuihin mukisematta – turha toivo.
Jos etsit naista, joka käy töissä, tiskaa, pyykkää, kokkaa, siivoaa ja hymyilee kaiken tämän jälkeen – turha toivo.
Jos et pidä koirista – turha toivo.
Jos olet tosikko – turha toivo.

Mitä siihen lisäämään. Niin, mutta oleelliset tietysti: alkoholi maistuu toisinaan, mutta tupakka ei (paitsi niin harvoin, ettei sitä lasketa). Ai niin ja parhaiten on tähän asti synkannut vanhempien miesten kanssa, olen syntynyt 80-luvun ehtoopuolella. Titysti kemiat riippuu aina henkilöstä eikä sitä voi numeroihin sitoa. Oma ikäni numeroina ei kuitenkaan ole sitä miltä minusta tuntuu, heittämällä 5 vuotta lisää, ellei jopa 10.

Mutta hetkinen, hetkinen, hetkinen! Oliko joku nyt etsimässä jotakin? Olinko minä etismässä miestä? En kai, ainakaan vakavalla mielellä, kunhan jotain naputtelin itsestäni. Johan menee levottomaksi. Kattellaan.. :D
Avatar
oinaspässi
Viestit: 559
Liittynyt: 22 Maalis 2006 22:36
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja oinaspässi »

Ellen kirjoitti: Mutta hetkinen, hetkinen, hetkinen! Oliko joku nyt etsimässä jotakin? Olinko minä etismässä miestä? En kai, ainakaan vakavalla mielellä, kunhan jotain naputtelin itsestäni. Johan menee levottomaksi. Kattellaan.. :D
No näinhän tän pitääkin toimia! Jotain älämölöä samanhenkisillä ihmisillä. :D
Vastaa Viestiin