Sinkkuketju savusilmille

Kitiriikka
Viestit: 332
Liittynyt: 07 Kesä 2012 22:13

Viesti Kirjoittaja Kitiriikka »

heluna74 kirjoitti:Onks "ne" :D henkisesti kypsempiä vanhempana....? En ole huomannut! Ollaankohan me naiset :shock:? En ole huomannut!
Menee himpun verran off topic, mutta käykääs lukemassa mun kommentit tämän päiväsestä Hölynpölyn niin minä mieleni pahoitin osiosta. Siinä sitä on itseään vanhemman miehen "pitämisen"iloa kerrassaan :D :lol: :roll:


Kitiriikka

Anna kaekkes, vuan elä periks :-)
Sire
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Heinä 2013 01:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sire »

:shock:
Montako savusilmäparia on yhdistetty foorumin kautta, ilmoittautuisitteko ystävällisesti?
Entä montako yhdistynyttä paria savusilmätapaamisten kautta?
Etsitkö itse itse paria tätä kautta, mikä helpottais? Ehdotuksia? Oma gradeeraus " kestää kylmyyttä/sadetta/onkimista/extreme juttuja" loputtomiin? Osaa keittää kaurapuuroameriveteen? Muuta?
Nimim. Olis kiva löytää alan mies. :wink:
Avatar
Hobelf
Viestit: 685
Liittynyt: 24 Helmi 2012 08:05

Viesti Kirjoittaja Hobelf »

Ota mut! (olettaen ettet ole lihava &tyhmä)

Oon helppohoitoinen, mut vaadin suht tilavan sosiaalisen reviirin (joka on tietenkin käytännöllistä, jos kynäniskainen X:säsi ahdistelee). Kulutan kaikki rahat, jotka annat mulle. Olen melko varmasti X3mempi kuin seuraava kaveri. Mitähän muuta; MUL ON KIHARAT.

Helpottais, jos puolet, joita kiinnostaa edes pätkän ei lankeais klassiseen "Sä haluat kuitenkin tunturipillua, mut valehtelet, koska naiset on vähissä &alat ahdistelemaan heti, kun ollaan päivämatkan päässä autolta." luokitteluun tai päätyis sittenkin lähtemään yksin.

Kyl jostain viel joku löytyy, joka haluaa kokeilla 3(-6) viikkoa erämaassa avokajakilla (tai ilman). Öljy- (tai vesi)värejä, parijoogaa, kalastusta, meditaatiota, hellää selänpesua...
Perttu
Viestit: 906
Liittynyt: 08 Tammi 2011 13:59

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Hobelf kirjoitti:Ota mut! (olettaen ettet ole lihava &tyhmä)

Oon helppohoitoinen, mut vaadin suht tilavan sosiaalisen reviirin (joka on tietenkin käytännöllistä, jos kynäniskainen X:säsi ahdistelee). Kulutan kaikki rahat, jotka annat mulle. Olen melko varmasti X3mempi kuin seuraava kaveri. Mitähän muuta; MUL ON KIHARAT.

Helpottais, jos puolet, joita kiinnostaa edes pätkän ei lankeais klassiseen "Sä haluat kuitenkin tunturipillua, mut valehtelet, koska naiset on vähissä &alat ahdistelemaan heti, kun ollaan päivämatkan päässä autolta." luokitteluun tai päätyis sittenkin lähtemään yksin.

Kyl jostain viel joku löytyy, joka haluaa kokeilla 3(-6) viikkoa erämaassa avokajakilla (tai ilman). Öljy- (tai vesi)värejä, parijoogaa, kalastusta, meditaatiota, hellää selänpesua...

Selvennä Hobelf vielä vähän haetko miestä vai naista? :lol: Kyllä se sulle vielä jostain löytyy unelmien kumppani vaeltaan kanssasi.
amatööri
Viestit: 3512
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Viesti Kirjoittaja amatööri »

:lol: :lol: .
Mörökölli
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Elo 2009 23:37

Viesti Kirjoittaja Mörökölli »

Täälläki olis yks ukonretale vielä paripäivää vapaana, sitten alkaa sorsastus.
Toki saa lähteä tykkivenettä melomaan seuraksi.. ;) Pari sivua taakkeppäin tais olla joku aempi ilmotuskin, sieltä tarkemmin miten saap kiinni.
Avatar
mörkö ja koira
Viestit: 31
Liittynyt: 05 Touko 2013 11:50
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja mörkö ja koira »

Ehkä minäkin väsäilen tänne deitti-ilmon kunhan saan taas itseni kasaan :cry:
Kaikesta huolimatta uskon että löydän vielä joskus kunnollisen miehen.
Kelmi
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Maalis 2010 21:28
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Kaveri löytynyt. :D
Viimeksi muokannut Kelmi, 19 Helmi 2014 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarpoma
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Helmi 2010 14:45

Viesti Kirjoittaja Tarpoma »

Moipsista!
Näimpä sehän joskus käypi - ei voi mithän :(
Itellä käsivarressa tukikohta keskellä "ei mitään" ja sinnehän
mie menen ainaku aika antaapi myöten.
Muuta tyttöstä talossa ei olekko tuo nelijalakanen karvaturri.
Saatan istuva tunturilla taikka väylän varrella tuntitolokulla
ja miettiä maailman menova.
Ainuva vaaje kuitenki olis että pittäis ossaa soutaa taikka
hirviä halu opetellä että saatas verkot vethen - näläkähän
sielä muuten tulleepi.

-TP-
niiskuneiti
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Tammi 2013 09:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja niiskuneiti »

Onks alle nelikymppisiä savusilmäurhoja pk-seudulla tai Pirkanmaalla? :)
JukkaTapani
Viestit: 165
Liittynyt: 20 Touko 2013 23:36
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JukkaTapani »

Miss click. :oops:
erakkorapu
Viestit: 314
Liittynyt: 06 Loka 2011 20:43
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja erakkorapu »

Heippa savusilmäsiskot :) Täällä olis vapaa nokinaama-aijä. Ikää kohta 48v. Asun hesasta n. 90 km. pienen kansallispuiston kupeessa. Perheeseeni kuuluu mun lisäksi pari koiruutta. Haen mukavaa seuraa ja sellaista joka tykkää liikkua luonnossa. Sun ei tarvitse välttämättä olla vaellusintoilija. Lisä-infoa tarvittaessa yv:nä. Kiitos :)
ei kuljettu matka,vaan saavutettu ajattomuus
Juusto
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Helmi 2011 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juusto »

26v kukkakeppi etsii pientä ja kaunista kukkaa. Pk-seudulla majailen, mutta veri vetää luontoon. Enimmäkseen jalkaisin tulee luonnossa liikuttua, talvisaikaan myös suksilla ja lumikengillä. Toivon mukaan viihdyt paremmin pohjolan viileydessä taivasalla kuin 5 tähden hotellissa.

Tositarkoituksella etsimisestä on vaikea sanoa, kun se selviää vasta ajansaatossa.
Walden
Viestit: 283
Liittynyt: 08 Heinä 2010 19:00

Viesti Kirjoittaja Walden »

Listaudunpa taasen tähänkin pörssiin. Anti entisensä, vain vanhempi ja viisaampi. Osinkoina odotettavissa jaettuja elämyksiä. Yhdessä kokeminen on varma tapa kaksinkertaistaa tuotot!

Eiköhän näistä tänne jättämistäni viesteistä saa selvän, millainen olen.

Sinun toivoisin olevan nainen, 35+, elämälle avoin ja huumorintajuinen.

Edit: Anti merkattu täyteen.
Viimeksi muokannut Walden, 30 Syys 2015 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonnikala
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Heinä 2015 18:24
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja tonnikala »

Savusilmä karvanaama vuosimallia 85 ilmoittautuu!
Tykkään kalastuksesta eritoten koskilla ja retkeily/vaellus on hauskaa puuhaa..
Olen suht sisäsiisti ja helppohoitoinen. 175cm kukkakeppiä voi yrittää syöttää mutta ei se ole tähänkään asti lihonut. Majailen pk seudulla ja haussa olisi hento, söpö, kaunis neitokainen :D
Vastaa Viestiin