Duossal - död

Walker
Viestit: 1796
Liittynyt: 31 Joulu 2007 17:55

Viesti Kirjoittaja Walker »

Minulla on 27-sarja. Sen kahvipannu on puolitrainen. Se istuu kattiloiden sisään kauniisti. Onkohan 0,6 l:n pannusi varmasti Trangian?


Polku on siinä, missä mies kulkee.
Mikko S
Viestit: 260
Liittynyt: 10 Kesä 2009 14:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mikko S »

Kyllä se on ihan trangian pannu, isolla rahalla ostin partiokaupasta juuri, tämä malli:

Nr 200325 Kettle for stove
No. 27, low model. 0.6 litre.
Weight 140 g.


Isommasa Duossal Trangiassa olen käyttänyt siihen kuuluvaa 0,9l pannua kymmenisen vuotta ja kuvittelin, että pienemmässä pannu istuisi samalla tavalla kattilan sisään. Pienempää Trangiaa minulla ei siis kokonaisena ole, vain isompi kattila titaanisena, pienempi Duossalina ja itse tehty kansi näille.

edit: kuva

Kuva
amatööri
Viestit: 3512
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Viesti Kirjoittaja amatööri »

Mulla on tuo 27:ska jotain -90 luvun alkupuolelta ja siinä alkuperäinen kai 0,5 litran kahvipannu.Jää sekin aavistuksen kantamaan mutta mahtuu litraisen duossal kattilan sisälle ja päälle laitan kahvan ja sitten paistinpannun kanneksi.Eli aivan alkuperäiseen pakkaustyyliin.

Kahvipannun tilavuutta kasvatettu desillä näköjään.
Micke
Viestit: 2344
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Pikku-trangia duossalina.
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
Avatar
Pepi
Viestit: 7437
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

Minulla on juuri tuon näköinen kahvipannu ja se istuu 27:n kattilaan ihan hyvin. Mutta kattila onkin vallan eri mallinen!
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
Mikko S
Viestit: 260
Liittynyt: 10 Kesä 2009 14:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mikko S »

Micke kirjoitti:Pikku-trangia duossalina.

Kiitoksia vaan, sieltä tupsahti tänään aito "NOS" duossaali postiin, oli vielä kahvipannukin mukana. _JA_ se pannu menee sinne kattilan sisään paremmin, kuin tuossa ylläolevassa kuvassani. Täytyy tutkailla noita eroja tarkemmin joskus paremmalla ajalla, pannun malli varmaan muuttunut hitusen vuosien varrella.

Jos joku innostuu tilaamaan, niin minulle laittoivat seuraavana päivänä 5e alekoodin, kun olin ensin lisännyt trangian ostoskoriin, mutta jättänyt kuitenkin tilaamatta...

Kuva
setä tuomo
Viestit: 453
Liittynyt: 07 Tammi 2013 17:41

Viesti Kirjoittaja setä tuomo »

High-quality aluminium/ stainless steel cooking set.
25.00EUR

Onko näissä nyt sitten alumiinia vain tuo kahva ? :roll:
Avatar
Mr_C
Viestit: 3141
Liittynyt: 12 Tammi 2006 01:07

Viesti Kirjoittaja Mr_C »

setä tuomo kirjoitti:High-quality aluminium/ stainless steel cooking set.
25.00EUR

Onko näissä nyt sitten alumiinia vain tuo kahva ? :roll:
Ilmoitettujen painojen perusteella olettaisin että kattilat ja kansi on alumiinia ja kahva on saman painoinen kuin muiden kattilasarjojen kahvat jotka on terästä.
setä tuomo
Viestit: 453
Liittynyt: 07 Tammi 2013 17:41

Viesti Kirjoittaja setä tuomo »

Hamalainen
Viestit: 3511
Liittynyt: 12 Tammi 2006 09:40

Viesti Kirjoittaja Hamalainen »

Mr_C kirjoitti:
setä tuomo kirjoitti:High-quality aluminium/ stainless steel cooking set.
25.00EUR

Onko näissä nyt sitten alumiinia vain tuo kahva ? :roll:
Ilmoitettujen painojen perusteella olettaisin että kattilat ja kansi on alumiinia ja kahva on saman painoinen kuin muiden kattilasarjojen kahvat jotka on terästä.
Lainaus Shelbyn sivulta " Kattilat ja kansi pinnoittamatonta, kiillotettua terästä" Eikö ole aika selkeästi sanottu. Se kuva on kyllä hämäävä, kattilat näyttävät pinnoitetuilta.
Korpijaakko
Viestit: 6935
Liittynyt: 07 Touko 2009 16:14
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Korpijaakko »

Hamalainen kirjoitti:
Mr_C kirjoitti:
setä tuomo kirjoitti:High-quality aluminium/ stainless steel cooking set.
25.00EUR

Onko näissä nyt sitten alumiinia vain tuo kahva ? :roll:
Ilmoitettujen painojen perusteella olettaisin että kattilat ja kansi on alumiinia ja kahva on saman painoinen kuin muiden kattilasarjojen kahvat jotka on terästä.
Lainaus Shelbyn sivulta " Kattilat ja kansi pinnoittamatonta, kiillotettua terästä" Eikö ole aika selkeästi sanottu. Se kuva on kyllä hämäävä, kattilat näyttävät pinnoitetuilta.
Minulta löytyy tuo. Kuva on tosiaan väärä. Kattilat ja kansi ohutta ruostumatonta terästä, kahva alumiinia. Jos joku kaipaa voin myydä omani kohtuuhintaan, vain isompaa kattilaa käytetty, loput osat uusia!
setä tuomo
Viestit: 453
Liittynyt: 07 Tammi 2013 17:41

Viesti Kirjoittaja setä tuomo »

Laitatko viestiä, mikä olisi kohtuuhinta ?
luuppi
Viestit: 5553
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

Jos paistinpannu jaa yli, niin taalta loytyy siihen kiinnostusta. Ei nakynyt net'issa missaan erillisena.
retkuilija
Viestit: 111
Liittynyt: 28 Heinä 2013 23:00

Viesti Kirjoittaja retkuilija »

setä tuomo kirjoitti:Pikku duossalia tarjolla
Pieni varoituksen sana CDON firman toiminnasta lienee paikallaan.

Duossal trangiastani ratkesi polttimon sivu ja tämän firman kanssa pelkkä polttimon vaihto ei tunnu onnistuvan ei sitten millään. Haluavat vaihtaa koko keittimen mutta kun varastot ammottavat tyhjyyttään niin sehän ei onnistu. Vaihtoehdoksi tarjotaan kauppojen purkamista mutta kun duossalia tuli metsästettyä vuosia niin en siitä halua luopua. Ilmeisesti pitää kärsiä uuden polttimon hinta omissa nahoissa kun järki ei tunnu voittavan tuolla vastapäässä.

spiritisti retkuilija
Korpijaakko
Viestit: 6935
Liittynyt: 07 Touko 2009 16:14
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Korpijaakko »

retkuilija kirjoitti:Duossal trangiastani ratkesi polttimon sivu ja tämän firman kanssa pelkkä polttimon vaihto ei tunnu onnistuvan ei sitten millään. Haluavat vaihtaa koko keittimen mutta kun varastot ammottavat tyhjyyttään niin sehän ei onnistu. Vaihtoehdoksi tarjotaan kauppojen purkamista mutta kun duossalia tuli metsästettyä vuosia niin en siitä halua luopua. Ilmeisesti pitää kärsiä uuden polttimon hinta omissa nahoissa kun järki ei tunnu voittavan tuolla vastapäässä.

spiritisti retkuilija
Minulla taitaa olla yksi ylimääräinen Trangian sprii-polttimo. Voin laitta halvalla sinulle jos on tarvetta. Pitää vaan tutkia varastot ensi viikonloppuna, että onko se vielä siellä...
Vastaa Viestiin