Maistuvin makkara, kystin kyrsä.

Nevis
Viestit: 1072
Liittynyt: 25 Helmi 2007 06:16

Viesti Kirjoittaja Nevis »

Nuts kirjoitti:
Nevis kirjoitti:Uskon vähemmästäkin, että olet idiootti.
Idioottejahan täällä ollaan kaikki, ei siitä ole kysymys. Enemmän oon huolissani kun sulla ei toi huikka pysy hallussa. Kävisit juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa, nyt toi sairaus tulee meidän muiden silmille.

Voimaa ja rohkeutta!
Olen absolutisti, joten keksi jotain muuta. Ymmärrän, että murrosikä on vaikeaa aikaa, mutta, että se jatkuu noin kauan, herättää huolestumista henkisestä tilastasi.


Nuts
Viestit: 87
Liittynyt: 16 Marras 2006 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nuts »

Nevis kirjoitti:Olen absolutisti, joten keksi jotain muuta. Ymmärrän, että murrosikä on vaikeaa aikaa, mutta, että se jatkuu noin kauan, herättää huolestumista henkisestä tilastasi.
Heh, heh! Absolutisti, vielä hauskempaa!

Ei sen puoleen, hyvä että oot saanut hallintaan ja korkin vihdoin kiinni. Nostan hattua. Lääkärikö määräs?
Nevis
Viestit: 1072
Liittynyt: 25 Helmi 2007 06:16

Viesti Kirjoittaja Nevis »

Nuts kirjoitti:
Nevis kirjoitti:Olen absolutisti, joten keksi jotain muuta. Ymmärrän, että murrosikä on vaikeaa aikaa, mutta, että se jatkuu noin kauan, herättää huolestumista henkisestä tilastasi.
Heh, heh! Absolutisti, vielä hauskempaa!

Ei sen puoleen, hyvä että oot saanut hallintaan ja korkin vihdoin kiinni. Nostan hattua. Lääkärikö määräs?
Mistä olet saanut päähäsi, että käyttäisin alkoholia? Nyt joko sotket minut johonkin toiseen tai elät ihan väärissä kuvitelmissa. Jo pelkästään sairastamani sokeritaudin vuoksi alkoholin nauttiminen olisi kohtalokasta ja jopa hengenvaarallista. Lisäksi perheellisenä yrittäjänä vastuuni muista ihmisistä on niin suuri, ettei moinen harrastus tule kysymykseen.
Nuts
Viestit: 87
Liittynyt: 16 Marras 2006 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nuts »

Nevis kirjoitti:Mistä olet saanut päähäsi, että käyttäisin alkoholia?
Sun kirjoituksista.

Nevis kirjoitti:Lisäksi perheellisenä yrittäjänä vastuuni muista ihmisistä on niin suuri, ettei moinen harrastus tule kysymykseen.
Hieno homma! Käyttäytyisit sitten niin kuin mies eikä marjanpoimija.
Avatar
tiainen
Viestit: 168
Liittynyt: 30 Tammi 2008 20:11

Viesti Kirjoittaja tiainen »

Ai täällä puhuttiinki jo viinasta! :shock: :roll: Miä ku oisin vastan tohon makkara-kysymyksee, mut joku alotti jo viinakeskustelun.

Oisin sanonnu et ryynäri on parast ja chiliketsupin kera tietenkii! Muut makkarat on liian sualasii mun makuu, ja joskus jos tavallist on tarjol ni se pitää uittaa sinapis ennenku sit voi syyä.

Miä oon kuullu ton saman leivos-jutun mut kysees oli HK:n blöö.
Nevis
Viestit: 1072
Liittynyt: 25 Helmi 2007 06:16

Viesti Kirjoittaja Nevis »

Nuts kirjoitti:
Nevis kirjoitti:Mistä olet saanut päähäsi, että käyttäisin alkoholia?
Sun kirjoituksista.

Nevis kirjoitti:Lisäksi perheellisenä yrittäjänä vastuuni muista ihmisistä on niin suuri, ettei moinen harrastus tule kysymykseen.
Hieno homma! Käyttäytyisit sitten niin kuin mies eikä marjanpoimija.
Jos kirjoittaa juomisesta, niin se ei tarkoita sitä, että joisi. Ja siksi toisekseen olen tuntenut marjanpoimijoita, jotka ovat varsin sitkeitä ja kovakuntoisia ihmisiä, joiden tahdissa en ainakaan itse pysyisi, joten älä suotta ylennä minua sellaiseksi.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Näinhän se menee. Et loukannut huumorintajuani taikka pilkannut elämänarvojani, olit vain väärässä.

Boooooring..!! Ihme juttu, että palstalta on kadonnut moni mielenkiintoinen kirjoittaja näiden uusien spedejen henkisen masturbaation alta...
Juttuni ovat siis skeidaa, koska olin väärässä ja vieläpä myönsin sen. Mielenkiintoinen aspekti. Jos on väärässä, jutut ovat 90%:sesti skeidaa. Täytyypä muistaa tämä. Toivotan hyvää jatkoa sinulle Nuts, joka nähtävästi olet aina oikeassa. Olen tavannut kerran tai kahdesti sellaisen ihmisen, joka on aina oikeassa. Voin sanoa, että mieluummin istuisin iltaa vaikka Hitlerin tai Stalinin kanssa kuin näiden "oikeassa olijoiden". Onneksi ei tarvitse istua iltaa kummankaan kanssa.

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
TiMoKo
Viestit: 3157
Liittynyt: 09 Huhti 2006 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TiMoKo »

Itse kannatan sellaista linjaa, että asiat voivat riidellä, mieipiteissä saa ja pitääkin olla eroja, mutta jos joudutaan tilanteeseen, että ihmiset riitelevät eivätkä asiat ja/tai joudutaan henkilökohtaisten loukkausten tielle, niin peli on hävitty.
Minäkin kerran luulin että olen vääräsä, mutta erehdyin :lol:

Aikanaan HK:n sininen lenkki oli suosikkini, nyt jos haluan herkutella grillimakkaralla, niin ostan Kabanossin originaalia.
Maailman suurinta viisautta on jälkiviisaus, valitettavasti sitä ei voi käyttää etukäteen.
"vaikkapa hulluna pidettäisiin"
https://timokokairankiertaja.blogspot.com/
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Olen yrittänyt elämässäni viimeiseen asti vältellä henkilökohtaisuuksiin menevien loukkausten käyttämistä. Niitä ei tarvitse vieläkään käyttää, vaikka ei se Turinoissakaan ainutkertainen tapaus olisi.
Aikanaan HK:n sininen lenkki oli suosikkini
Onkohan HK:n sinisen laadussa tapahtunut heikkenemistä? Minustakin se oli ennen parempaa. Vai ovatko nämä nykyiset supermakkarat niin hallitsevia, että parinteiset lenkin maistuvat ravaiselta jauhomössöltä?

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Nuts kirjoitti:
Nevis kirjoitti:Palsta kärsii joka kerta kun käyt "skeidaamassa" tänne oman pahan olosi. Opettele olemaan sinut itsesi kanssa ja hyväksy itsesi kaikkine vikoinesi ja puutteinesi, niin muidenkin sietäminen on helpompaa.
Otappa Nevis taas se krapularyyppy ja puhalla pari kertaa. Sitten tuttuun tyyliisi poistat kaiken pahan minkä yöllä jurripäissäsi olet suoltanut ja mökötät muutaman viikon siellä peräkammarissasi äitisi kanssa.
boueme kirjoitti:Muutamia kymmeniä tai satoja tonneja tuotakin paskaa liikutelleenani tiedän melko tarkkaan, onko kyseinen tuote olemassa tai ollut olemassa. Silloinen työsuojeluvaltuutettu tuli kerran TJ:n kopista nauraen ja kertoi minulle tämän jutun. Pahoittelen NUTS, jos tämä loukkasi jotenkin huumorintajun rajojasi tai muulla tavoin pilkkasi elämänarvojasi
boueme kirjoitti:Ei se siis olekaan leivonnainen. Työkaverilta sain väärää informaatiota.
Näinhän se menee. Et loukannut huumorintajuani taikka pilkannut elämänarvojani, olit vain väärässä.

Boooooring..!! Ihme juttu, että palstalta on kadonnut moni mielenkiintoinen kirjoittaja näiden uusien spedejen henkisen masturbaation alta...
Tuossa on henkilökohtaista loukkausta jo ainakin kahdelle henkilölle. Jos huomioon otetaan kaikki "uudet kirjoittajat", loukkaus koskee huomattavasti useampia. Onneksi tämän palstan väki on enimmäkseen sen verran fiksua, etteivät tuollaisesta verbaalisesta kielen raiskauksesta ota nokkiinsa. Jos ei voi päteä kotona tai töissä, voi aina yrittää päteä täällä turinoissa. Tulokset vain usein jäävät laihoiksi. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, kuten vanha sanonta kuuluu.

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Nuts
Viestit: 87
Liittynyt: 16 Marras 2006 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nuts »

boueme kirjoitti:...tyttömäistä nillitystä...
Johan sä nyt otit nokkiis. Skarppaat vaan hiukan jatkossa ja vähennät höpö, höpö -juttujen määrää, niin hyvin menee.
boueme kirjoitti:Olen yrittänyt elämässäni viimeiseen asti vältellä henkilökohtaisuuksiin menevien loukkausten käyttämistä. Niitä ei tarvitse vieläkään käyttää..
boueme kirjoitti:..etteivät tuollaisesta verbaalisesta kielen raiskauksesta ota nokkiinsa. Jos ei voi päteä kotona tai töissä, voi aina yrittää päteä täällä turinoissa. Tulokset vain usein jäävät laihoiksi. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, kuten vanha sanonta kuuluu.
boueme kirjoitti:Toivotan hyvää jatkoa sinulle Nuts, joka nähtävästi olet aina oikeassa. Olen tavannut kerran tai kahdesti sellaisen ihmisen, joka on aina oikeassa. Voin sanoa, että mieluummin istuisin iltaa vaikka Hitlerin tai Stalinin kanssa kuin näiden "oikeassa olijoiden". Onneksi ei tarvitse istua iltaa kummankaan kanssa.
IIIIK! Senkin tuhma. Vertaat Staliniin ja Hitleriin, sekä viittaat pätemisentarpeeseeni. Olen myös mielestäsi tyhjä tynnyri. Aika paha!

Ai, niin. Meinasi unohtua. Kymmenen pistettä Hitler-kortin käytöstä. Onneksi olkoon!
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

boueme kirjoitti:
...tyttömäistä nillitystä...
Missä kohtaa olen tuollaista kirjoittanut. Ettet vain esittäisi väärää todistusaineistoa.

-B
Viimeksi muokannut boueme, 30 Maalis 2008 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
Eräkaveri
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Maalis 2008 18:26

Viesti Kirjoittaja Eräkaveri »

Makkaran takiako ihmiset käy näin kuumana?
Viimeksi muokannut Eräkaveri, 30 Maalis 2008 22:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Voin sanoa, että mieluummin istuisin iltaa vaikka Hitlerin tai Stalinin kanssa kuin näiden "oikeassa olijoiden".
En suinkaan vertaa sinua näihin herroihin, mainitsin vain, että mieluummin istuisin iltaa heidän seurassaan kuin oikeassa olijoiden.

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Makkaran takiako ihmiset käy näin kuumana?
Makkara on pyhä asia! Sen vuoksi vaikka soditaan. :wink:

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Vastaa Viestiin