Pohjoisnapa unsupported 2006

Rin-tin-tin
Viestit: 1162
Liittynyt: 20 Tammi 2006 10:18

Viesti Kirjoittaja Rin-tin-tin »

varsijousi kirjoitti:Epäonnistumistako tässä killan retkikunnalle ollaan toivomassa????
Kannustavassa hengessä ja mielenkiinnollahan tässä ollaan tilannetta seurattu. Kösterin mielipide on ainoa negatiivinen. Jos olet eri mieltä, niin voisitko poimia negatiiviset mielipiteet ja laittaa ne esiin.

Kyllä minä ainakin toivon kovasti porukan onnistuvan. Eri asia on sitten se, arvostanko suoritusta miten ja näenkö siinä mitään yleistä mieltä. Heille itselleen se on toki varmasti kova juttu.


Kaikkea aikansa.
omat polut
Viestit: 4205
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

varsijousi kirjoitti:Epäonnistumistako tässä killan retkikunnalle ollaan toivomassa???? On niin helkutin viisasta, jälkiviisasta, "kokenutta!" ja ivallista mielipidettä poikien huimasta projektista, että...häpeäisitte edes, "saatanan tunarit". Isännät tekevät parhaansa ja täällä tietsikoiden ääressä vain pilkataan ja viisastellaan asiantuntemattomasti, typerää sanon minä
Tämä on ehkä pöljin kommenttityyppi kun keskustellaan julkiseksi ja spekulaationalaiseksi asetetusta projektista. Se ei myöskään sisällä yhtään faktaa/asiantuntemusta, toisin kuin monet tämänkin ketjun seurantakommentit.
Ranger
Viestit: 232
Liittynyt: 02 Maalis 2006 09:35

Viesti Kirjoittaja Ranger »

Eikö kukaan ole vielä huolestunut siitä, että paljonko meidän verorahoja touhussa palaa?
Tai kuinka paljon lentokonekyydit saastuttavat ilmakehää?
Luonnon kannalta parempi, että hiihtäisivät takaisin itse. :wink:

No, onneksi polttavat omia, tai sponsorien rahoja, eikä veronmaksajien, joten siinä suhteessa turha olla vailla mitään.
Antaa poikien hiihdellä, kova on suoritus.
Ja lentokoneethan lentelevät väliä muutenkin, pojat vain hyödyntävät sitä palatessaan.
Avatar
Tervasuo
Viestit: 735
Liittynyt: 12 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Helsinki

Loppu lähestyy

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

No niin. Killan joukkue on 85 kilometrin päässä navasta. Päiviä jäljellä kolme. Saattaa tietenkin olla, että eivät pääse navalle, vaikka ryömisivät... 8)
IkiHonka
Viestit: 5848
Liittynyt: 11 Tammi 2006 23:42
Paikkakunta: Hundrakommun

Viesti Kirjoittaja IkiHonka »

Pojat ovat saaneet nyt kirivaihteen päälle. Jäljellä olevien kilometrien mukaan onnistuminen näyttää mahdolliselta, ellei tule vastoinkäymisiä.
"Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste
IkiHonka
Viestit: 5848
Liittynyt: 11 Tammi 2006 23:42
Paikkakunta: Hundrakommun

Viesti Kirjoittaja IkiHonka »

Liki on. Enää tämä ja huominen päivä. 55km. Sitten perillä.
"Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste
omat polut
Viestit: 4205
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Ei niitä enää pysäytä mikään, todellisia sisupusseja, iso käsi!
omat polut
Viestit: 4205
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Jätkät navalla kaksi tuntia sitten, huima loppuveto, hieno suoritus.
IkiHonka
Viestit: 5848
Liittynyt: 11 Tammi 2006 23:42
Paikkakunta: Hundrakommun

Viesti Kirjoittaja IkiHonka »

Aika poikia. Aplodit.
"Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste
omat polut
Viestit: 4205
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Täältä voi tsekata minkälaista jääkäreillä oli oikeasti, kovaa, jopa erittäin kovaa.
http://www.apu.fi/reportaasi/article129650-1.html
Vastaa Viestiin