Ostetaan metsäsukset

nuoriso-osasto
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Tammi 2024 08:38

Ostetaan metsäsukset

Viesti Kirjoittaja nuoriso-osasto »

Onko sinulla vanhat ja olemattomalla käytöllä olevat metsäsukset varastossa jemmassa?

Täällä olisi opiskelijabudjetilla operoiva eräilijänalku, joka tarvitsisi sukset harrastuksen jatkamiseen myös näinä talvina, kun täällä Etelä-Suomessakin on näin hyvin lunta!

Ostan siis pois kohtuuhintaiset, mutta hiihtokuntoiset sukset 100km säteellä Tampereelta. Suksien pituudesta en ala hirveästi nipottamaan, mutta pituuden olisi hyvä olla ≥230cm.


Avatar
Eräkulkuri
Viestit: 3147
Liittynyt: 19 Tammi 2006 08:56

Re: Ostetaan metsäsukset

Viesti Kirjoittaja Eräkulkuri »

Minulla on nyt sattuneesta syystä tarpeettomiksi jääneet 250 cm pitkät Optigrip-pohjaiset Karhu Erä metsäsukset. Niillä olen hiihdellyt täällä Etelä-Suomen hangilla, mutta Lapissa minulla oli pitemmät Järvisen Lapponiat, jotka olen jo lahjoittanut pois.

Nämä Optigrip-pohjat toimivat mielestäni hyvin sellaisenaan, mutta pitoa voi tarvittaessa lisätä voitelemalla suksien keskialuetta kelivoiteella. Ainoastaan kostea tuore lumi voi tarttua pohjiin, mutta sekin hoituu sivelemällä jäänestoa tai pikaluistoa pohjiin.

Sukset on haettavissa Kouvolasta. Laitan tänne vielä niistä ja vähän muistakin hiihtovälineistä kuvia tänne Vaellusnettiin ehkä vielä tänään.
Elämä opettaa, varsinkin eräelämä
nuoriso-osasto
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Tammi 2024 08:38

Re: Ostetaan metsäsukset

Viesti Kirjoittaja nuoriso-osasto »

Eräkulkurin Karhu-sukset kuulostavat kyllä hyvältä! Laitan yksityisviestiä ja jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen niin saatan jopa käydä hakemassa sukset teiltä Kouvolasta. :)
Avatar
Eräkulkuri
Viestit: 3147
Liittynyt: 19 Tammi 2006 08:56

Re: Ostetaan metsäsukset

Viesti Kirjoittaja Eräkulkuri »

nuoriso-osasto kirjoitti: 24 Tammi 2024 14:11 Eräkulkurin Karhu-sukset kuulostavat kyllä hyvältä! Laitan yksityisviestiä ja jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen niin saatan jopa käydä hakemassa sukset teiltä Kouvolasta. :)
Vastasin yv:llä.
Elämä opettaa, varsinkin eräelämä
Vastaa Viestiin