Konduktöörivaunua ei enää

Avatar
seppo
Viestit: 2787
Liittynyt: 17 Tammi 2006 22:49
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Konduktöörivaunua ei enää

Viesti Kirjoittaja seppo »

Kyselin konduktöörivaunun tilannetta Kolarin junassa: ei ole. Mutta yhden vaunun (48) alakerrassa on tilaa matkatavaroille, myös minun ahkiolle.


Avatar
Eräkulkuri
Viestit: 3143
Liittynyt: 19 Tammi 2006 08:56

Re: Konduktöörivaunua ei enää

Viesti Kirjoittaja Eräkulkuri »

Vähän samanlainen tilanne oli jo 2000-luvun alussa, kun kuljetin pitkiä suksia ja ahkiota junassa. Silloin Kouvolasta Rovaniemelle matkalla joutui käyttämään kolmea eri junaa. Sitä ennen VR:n palvelu oli niin hyvää, että hiihtovarusteet pystyi laittamaan erikseen ennakkoon matkatavarana Rovaniemelle ilman, että niitä joutui itse siirtämään välillä vaihtojuniin. Paitsi, kun kerran Rovaniemellä selvisi, että sukset olivatkin jääneet matkalla Kemiin ja sen seurauksena matkaan tulikin viivästys.

Kerran Rovaniemen linja-autoasemalla sattui tilanne, että postilinjan bussikuski oli ihan hermona, kun yritti saada kolmemetrisiä suksiani mahtumaan lastiruumaan. Silloin oli hiihtosesongin aika ja turisteja paljon. Kaikkien muiden sukset mahtuivat ruumaan poikittain. Bussikuski katsoi minua tuimasti ja kirosi, että kuka tällaisilla rohmuilla enää hiihtelee.
Elämä opettaa, varsinkin eräelämä
diver
Viestit: 2397
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Konduktöörivaunua ei enää

Viesti Kirjoittaja diver »

^Sanoitko edes että nämä on näitä aikuisten suksia :D
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Vastaa Viestiin