Merenrantaretki

oaivi
Viestit: 440
Liittynyt: 18 Syys 2011 20:24

Merenrantaretki

Viesti Kirjoittaja oaivi »

Yritän keksiä kohdetta 1-2 yön retkelle merenrantamaisemissa. Mieluiten Hanko-Kokkola-väliltä. Onko kellään hyviä ideoita? Rauman saariston polkuja olen kolunnut ja voin niitä muillekin suositella, mutta muualla minulla ei ole mahdollisuutta päästä venematkan takana oleviin kohteisiin.


Metsä. Kuntosali ja juhlasali. Työpaikka ja lepopaikka. Kirkko ja kapakka.
varsijousi
Viestit: 1209
Liittynyt: 06 Helmi 2006 22:22

Viesti Kirjoittaja varsijousi »

Vaasan saaristo, mm. Uneskon maailman perintökohde, Suomen pisin (riippu)silta jne

https://www.vaasa.fi/koe-ja-nae/merenku ... on-helmet/

https://www.rantapallo.fi/kerranpoistui ... -saaristo/
StefanG
Viestit: 1858
Liittynyt: 17 Joulu 2013 12:21

Viesti Kirjoittaja StefanG »

Metsän Omena
Viestit: 3037
Liittynyt: 13 Tammi 2008 19:58

Viesti Kirjoittaja Metsän Omena »

Mitä syrjäisempi ja mitä luonnonvoimille alttiimpi merenranta, sitä enemmän maanpinta ja kasvillisuus muistuttavat tunturiseutuja. Kilometreittäin autioita sokkeloisia kalliomuotoja. Kuruja, lakia, pahtoja, rakkakivikoita, koivikoita, varpuisia soita ja avointa nummea. Älä mene suositetuille, eli suosituille alueille, vaan etsi mieleisesi seudut itse. Löytämisen ja yllätyksen ilo. Kartta kertoo jo paljon. Tässä olin viime yön.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Pepi
Viestit: 7423
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

^ Telttasi toistaa mukavasti maaston muotoja.
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
Micke
Viestit: 2272
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Örö on hyvä Hangon ja Kokkolan välissä, mutta Örö on maksullinen :) ... Itse en maksaisi Öröseen meloessa mitään, mutta tällä viikolla maksoin 2x tuon pyydetyt 5 €... Ihan persiilleenhän tuossa on menossa tuo kansallispuistoissa käyminen on ilmaista maksu....

Ylipäänsä kannattaa varman ilmaista MH:lle, ettei heidän tehtävä ole nuoleskella yhteistyöyrittäjiä, vaan palvella ihan tavallisia asiakkaitaan..... vaikka helposti varmaan MH:n työntekijöillä syntyy kaverisuhteita yhteistyöyrittäjien kanssa, jolloin maksajien asema lähestyy orpopojan asemaa.

Oikeastaan pyytäisin, että MH:n palveluita käyttävät lähettäisivät viestiä MH:lle, ettei heidän nuoleskelu yhteistyöyrittäjille, ole maksajien edun mukaista....
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
Vastaa Viestiin