PHD:n makuupussit

Avatar
Marjo
Viestit: 318
Liittynyt: 17 Helmi 2007 17:08

PHD:n makuupussit

Viesti Kirjoittaja Marjo »

Heissan :).
Tilasin pitkän pohdinnan jälkeen PH-designilta UK:sta makuupussin, jota nyt jännityksellä odotan saapuvaksi. Onko kellään tämän ryhmän jäsenillä ollut kyseisen valmistajan makuupussia? Olisi kiva kuulla kokemuksia!! Omani on MINIM 500, jossa mukavuuslämpötila varmaankin miehille -10 astetta. Oli kuitenkin tarjouksella ja näin päädyin tähän, haikailtuani myös Feathered Friends pussia valloista. FF:n pussi olisi tullut kalliimmaksi, joten raha ratkaisi päätöksenteossa.


- Sitä jaksaa kun on mitä odottaa -
Miklu
Viestit: 40
Liittynyt: 14 Syys 2009 15:59

Viesti Kirjoittaja Miklu »

Minulla on parikin PHDn makuupussia. Niistä Minim 400 on ollut eniten käytössä. Hankin sen noin 8 vuotta sitten ja olen nukkunut sen kanssa yli 300 yötä. Valitsin PHDn lähinnä mittatilausmahdollisuuden ja hyvän paino/mukavuuslämpötilasuhteen takia.
Pesetin pussin muutama vuosi sitten pesulassa ja siitä tuli uudenveroinen. Samalla pussilla menen todennäköisesti vielä seuraavatkin 8 vuotta.

En koe olevani kovin lämmin nukkuja, mutta olen pärjännyt Minim 400 ilmoitetussa mukavuuslämpötilassa (-5) vielä ihan hyvin. Toki tällöin päällä on ollut kerrasto ja mahdollisesti fleecetakki.

Ainoa huono puoli omassa pussissa on se, että kevyehköt kankaat tuppaavat välillä jumittamaan vetoketjun väliin. En tiedä onko tähän tullut parannusta uudemmissa malleissa. Olen oppinut elämään asian kanssa.
Vastaa Viestiin