Rinkan valinta packraftille

Daddy
Viestit: 147
Liittynyt: 07 Maalis 2013 12:03

Rinkan valinta packraftille

Viesti Kirjoittaja Daddy »

Hei!

Olisiko suositella rinkkaa packraftille?
Lautta on vasta tulossa mutta rinkka asia pitäisi ratkaista pikimmiten koska reissuun lähden kun lautta saapuu... uskoisin että nykyinen exos ei sovellu muotonsa ja kantokykynsä takia lauttaan.

Alustavasti kuivasäkit kiinnostaisi, mutta niiden kannettavuus vähän epäilyttää noin 20kg kuormalla. Ja niissä näyttää huonosti olevan ulkokiinnityksiä


Usmi
Viestit: 602
Liittynyt: 18 Tammi 2006 14:44
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Usmi »

Itse olen käyttänyt Exped Torrentia 50 l, Ortlieb Atrac olisi varmaan myös hyvä. Noi ainakin on vedenpitäviä jos se on kriteerinä ja tilavuus riittää reissuillesi. Torrentissa ainakin on hyvät kiinnityslenkit ulkopuolella. Molemmissa myös parempi kantojärjestelmä kuin perus kuivasäkeissä.
Daddy
Viestit: 147
Liittynyt: 07 Maalis 2013 12:03

Viesti Kirjoittaja Daddy »

Molemmat ehdotukset vaikuttaa muuten hyvältä, mutta aika pieniltä... Nykyinen 58 on ollut sopiva, mutta nytten tavaraahan tulee lisää niin koko pitäisi mielestäni kasvaa?
hummelo
Viestit: 100
Liittynyt: 28 Heinä 2013 19:12

Viesti Kirjoittaja hummelo »

Vaikea suositella toiselle, repun toimivuus riippuu niin paljon käytöstä. Olen käyttänyt HMG:n Windrider 4400 -mallia Packrafting Storesta. se on n. 70 litrainen, hyvä ja huoleton märissä oloissa. Jos kannettavaa on ollut pitempiä matkoja tai reissu muuten pitempi, on rinkkana ollut Expedin Expedition 100. Sekin pitää vettä ja on niin tilava, että packraft mahtuu sen sisään leirivehkeiden ja muiden tavaroiden ohella, mikä helpottaa kantamista. Lisäksi hyvät ulkokiinnitysmahdollisuudet. Mallista on myös 80 litrainen versio.
Vastaa Viestiin