Retkeilijän erätaidot, Nalle Corander

repe
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Heinä 2006 01:55
Paikkakunta: Tampere

Retkeilijän erätaidot, Nalle Corander

Viesti Kirjoittaja repe »

Nettikirppiksellä 25 €, onko hyvä kirja?


Tunturissa tuulee!
dailymail
Viestit: 2973
Liittynyt: 23 Tammi 2013 20:41

Viesti Kirjoittaja dailymail »

Muistaakseni vivahtaa survivalismiin ( vai mikä se sana on?), mutta kyllä siinä on ihan asiallista asiaa, joka on hyvä tietää. Lars Monsenin kirjat kannattaa lukea ja onhan niitä muitakin, mutta ei nyt tule kirjoittajat mieleen.

25 euroa kuulosta kalliilta.
Mikään ei ole niin varmaa kuin minä
luuppi
Viestit: 5544
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

En ole nahnyt kuin otteita, esim. nuotiotyypit (kuvineen)
- mina teen aina Aku Ankka nuotion... joka onkin kuulemma kaikkein huonoin!

Siis varmasti hauskaa luettevaa
StefanG
Viestit: 1859
Liittynyt: 17 Joulu 2013 12:21

Viesti Kirjoittaja StefanG »

Enpä nyt sanoisi että kallista, netistä ainakaan en löytänyt koska joka paikasta loppuunmyyty.
Heikki
Viestit: 1820
Liittynyt: 06 Helmi 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Näitä Nalle Coranderin kirjoja on itse asiassa kaksi osaa, joista ensimmäinen keskittyy yleisesti luonnossa liikkumiseen ja toinen osa käsittelee ruoan saantia luonnosta. Yhteensä n. 450 sivua.
Minulla olisi saatavissa molemmat osat, jotka ovat tuommoisessa K3 kunnossa. Kaupanpäälle laitan pakettiin August Ramsayn: Kesämatkoilla Kanootissa vuodelta 1891. Tämä on vanha kirjastosta poistettu kappale ja ei ole erikoisen hyvässä kunnossa. Varsinaisesti siitä ei puutu kuin kanootin kuva, joka on kappaleessa Kanootin rakentaminen. Joku on matkan varrella saksinut sen omiin tarpeisiinsa. Jos on kiinnostusta niin yv yhteyttä. Paljon en niistä pyydä, mutta tehkääpä tarjouksia. Kirjat ovat Porissa.
StefanG
Viestit: 1859
Liittynyt: 17 Joulu 2013 12:21

Viesti Kirjoittaja StefanG »

Heikki kirjoitti:Näitä Nalle Coranderin kirjoja on itse asiassa kaksi osaa.
August Ramsayn: Kesämatkoilla Kanootissa vuodelta 1891.
Kas, kas. En ole ainoa jolla on nuo kolme kirjaa. :)
Heikki
Viestit: 1820
Liittynyt: 06 Helmi 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Minulla on lisäksi vielä melko hyväkuntoinenkin Kesämatkoilla kanootissa. On tullut vuosien varrella kerättyä kaikenlaista melontaan liittyvää kirjallisuutta.
Avatar
OS
Viestit: 8138
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

Heikki kirjoitti:On tullut vuosien varrella kerättyä kaikenlaista melontaan liittyvää kirjallisuutta.
Samoin. :) Uudemman melontakirjallisuuden kerääminen on kuitenkin jäänyt aika vähäiseksi ja taitaa jäädäkin.
Vastaa Viestiin