Hans Niittyvuopio

peurakorva
Viestit: 522
Liittynyt: 15 Tammi 2006 18:19
Paikkakunta: Kuopio

Hans Niittyvuopio

Viesti Kirjoittaja peurakorva »

Sata vuotta satumaata

Siinäpä on saatu tehtyä pieni kirja suuresta miehestä. Suosittelen luettavaksi, en ostettavaksi.


kuusanka
Viestit: 106
Liittynyt: 18 Maalis 2006 22:17
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja kuusanka »

Kiitti vinkistä.
Avatar
Eräkulkuri
Viestit: 3083
Liittynyt: 19 Tammi 2006 08:56

Viesti Kirjoittaja Eräkulkuri »

Poistin ja siirsin tekstin toisaalle.
Elämä opettaa, varsinkin eräelämä
mettäantero
Viestit: 2522
Liittynyt: 12 Heinä 2013 21:22

Re: Hans Niittyvuopio

Viesti Kirjoittaja mettäantero »

peurakorva kirjoitti:Sata vuotta satumaata

Siinäpä on saatu tehtyä pieni kirja suuresta miehestä. Suosittelen luettavaksi, en ostettavaksi.
Kiitos hyvästä kirjavinkistä peurakorvalle. Pitänee pistää opus hankintaan.
Ainakin tuolta löytyy kohtuulliseen hintaan.
http://www.adlibris.com/fi/haku?q=sata+ ... +lukkarila
Korvapuoli
Viestit: 2678
Liittynyt: 11 Tammi 2006 21:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korvapuoli »

Lauantaiaamuna Muotkan Ruoktulla otin kirjan käsiini, mutta en sen vertaa katsonut, että olisin huomannut kenestä se kertoo.
On siinä monelle oppimista palvelualttiudestakin. Laittoi yhdelle ainoalle aamupala-asiakkaalle, eli minulle aamupalan seisovaan pöytään. Sitä ei monessa paikassa tehtäisi. Kiitoksia vielä, vaikka tuskin Hans täällä luuraa lukemassa kiitoksiani.

Tilasin, kun ei postimaksuakaan.

jk. Eikä kirjoja. Tosi huonoa kaupankäyntiä Adlibrikseltä, kun myyvät tavaraa jota ei heillä ole, ja ensin kiittävät tilauksesta, muutaman päivän päästä ilmoittavat että kestää ja parin päivän päästä ilmoittavat etteivät toimita lainkaan. Onneksi en ole maksanut, niin ei harmita ihan niin paljon.
tiku
Viestit: 509
Liittynyt: 09 Touko 2012 21:10

Viesti Kirjoittaja tiku »

On tuo satumaa-kirja parastaikaa luettavana. Kun sen innoittamana löysin myös videon kirjan päähenkilöstä, laitan linkin tänne kirjallisuussäikeeseen.
Edit: oli epäonnistunut videoversio, katso parempi linkki seuraavista viesteistä.
Viimeksi muokannut tiku, 01 Loka 2017 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Korvapuoli
Viestit: 2678
Liittynyt: 11 Tammi 2006 21:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korvapuoli »

Olen osunut muutaman kuukauden sisällä toiseenkin videoon. Tässä videossa jostain kumman syystä minun masiinallani ääni kiertää ja osittain kaksi Hansia puhuu päällekkäin, eikä huulten liikkeet aina osu kohdilleen. Mistä johtunee, kun ei pikavalinnalla muissa videoissa näin tapahdu?
Ei tuo voi olla taiteellinen tehokeinokaan eikä tarkoitus.
Avatar
OS
Viestit: 8138
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

Korvapuoli kirjoitti:Olen osunut muutaman kuukauden sisällä toiseenkin videoon. Tässä videossa jostain kumman syystä minun masiinallani ääni kiertää ja osittain kaksi Hansia puhuu päällekkäin, eikä huulten liikkeet aina osu kohdilleen. Mistä johtunee, kun ei pikavalinnalla muissa videoissa näin tapahdu?
Ei tuo voi olla taiteellinen tehokeinokaan eikä tarkoitus.
Sekavalta kuulostaa täälläkin. Tässä hieman parempi versio.
dailymail
Viestit: 2973
Liittynyt: 23 Tammi 2013 20:41

Viesti Kirjoittaja dailymail »

Korvapuoli kirjoitti:Olen osunut muutaman kuukauden sisällä toiseenkin videoon. Tässä videossa jostain kumman syystä minun masiinallani ääni kiertää ja osittain kaksi Hansia puhuu päällekkäin, eikä huulten liikkeet aina osu kohdilleen. Mistä johtunee, kun ei pikavalinnalla muissa videoissa näin tapahdu?
Ei tuo voi olla taiteellinen tehokeinokaan eikä tarkoitus.
Kuulostaa olevan kaksi erikseen nauhoitettua ääniraitaa, joiden tahdistus on pielessä. Toinen raita on varmaan tarkoitettu taustaäänille, mutta poimii myös Hansin ja toimittajan puhetta, jolloin ääni kuulostaa kiertävän.
Mikään ei ole niin varmaa kuin minä
amatööri
Viestit: 3487
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Viesti Kirjoittaja amatööri »

^^

Mukavahan tuota Hansin jutustelua on kuunnella.Parina kertana on käristys tullut syötyä tuollapäin kulkiessa.Pitäis tehdä joskus mutka kun tulee liikuttua tuollapäin.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
Korvapuoli
Viestit: 2678
Liittynyt: 11 Tammi 2006 21:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Korvapuoli »

"Ruoktun tietä" onkin kesällä perusteellisesti remontoitu. Syyskuussa päällystetty. Linja-autossakin kuin sähköjunalla matkustaisi.
Vastaa Viestiin