Melonta Multia - Pori?

KaukoAntero
Viestit: 476
Liittynyt: 22 Heinä 2008 13:03
Paikkakunta: Pori / Helsinki

Melonta Multia - Pori?

Viesti Kirjoittaja KaukoAntero »

Tämmöinen idea on alkanut pyöriä päässä. Kun syntymäkoti ja uusi koti sattuivat saman vesistön varrelle, kiinnostaisi meloa kotoa kotiin. Kajakki vesille Iso-Multian järveltä ja lopulta ylös Kokemäenjoen rannasta (melkein) kotipihalle.

Koska ikää on enemmän kuin kuntoa, minun olisi todennäköisesti tehtävä tämä useammassa pätkässä / useampana vuonna. Ja sitä ennen treenata itsensä taas edes jonniinlaiseen melontakuntoon :-).

Onko kuinka moni melonut ja mitä osia tästä reitistä? Sehän menee: Multia - Keuruu / Keurusselkä - Mänttä - Ruovesi - Näsijärvi / Tampere -Kokemäenjoki / Pori noin suurinpiirtein.

Kauko


Hamalainen
Viestit: 3511
Liittynyt: 12 Tammi 2006 09:40

Re: Melonta Multia - Pori?

Viesti Kirjoittaja Hamalainen »

KaukoAntero kirjoitti:Tämmöinen idea on alkanut pyöriä päässä. Kun syntymäkoti ja uusi koti sattuivat saman vesistön varrelle, kiinnostaisi meloa kotoa kotiin. Kajakki vesille Iso-Multian järveltä ja lopulta ylös Kokemäenjoen rannasta (melkein) kotipihalle.

Koska ikää on enemmän kuin kuntoa, minun olisi todennäköisesti tehtävä tämä useammassa pätkässä / useampana vuonna. Ja sitä ennen treenata itsensä taas edes jonniinlaiseen melontakuntoon :-).

Onko kuinka moni melonut ja mitä osia tästä reitistä? Sehän menee: Multia - Keuruu / Keurusselkä - Mänttä - Ruovesi - Näsijärvi / Tampere -Kokemäenjoki / Pori noin suurinpiirtein.

Kauko
Auttaisko tuollainen apuväline

https://www.aliexpress.com/item/108-108 ... st=ae803_1
Heikki
Viestit: 1824
Liittynyt: 06 Helmi 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Kauniita maisemia tulet paljon näkemään reitin varrella. Alkumatka Multialta Keuruulle on myöskin melkoisen vauhdikasta. Hyvät kajakkikärryt tarvitset matkaan, sillä patoja tulee riittämään. Itse suunnittelin aikoinaan retkeä Lehtimäeltä Poriin, mutta eihän siitä mitään tullut, kun aina piti päästä kauemmaksi. Itse olen Multialla melonut joskus 80-luvun alkuvuosina, kun osallistuin Multian koskisafariin. Tamppikoski on jäänyt mieleeni melkoisen vauhdikkaana pätkänä. Toteuta haaveesi!
Vastaa Viestiin