Mäntyharju-Repovesi-Mäntyharju -juoksuvaellus

Mertzi
Viestit: 178
Liittynyt: 14 Touko 2009 14:35

Mäntyharju-Repovesi-Mäntyharju -juoksuvaellus

Viesti Kirjoittaja Mertzi »

Kävin juhannusaattona lenkkeilemässä koiran kanssa retkeilyreitin Mäntyharjulta Repovedelle ja takaisin.
Latasin kuvat Flickriin, ja kuvien kommenttikentissä on matkakertomusta. Ei ehkä kätevin tapa välittää informaatiota, mutta minulla ei ole mitään oikeita blogeja. Jos siis on kiinnostunut lukemaan kuvaukset, albumia ei kannata katsella slideshow-moodissa vaan kliksutella kuva kerrallaan.

https://flic.kr/s/aHsm3fm59s


Sumi
Viestit: 196
Liittynyt: 22 Huhti 2007 19:16

Viesti Kirjoittaja Sumi »

Kiitos, tuo pätkä kiinnostaisi itseäkin (jälleen), tosin kävellen.
Mertzi
Viestit: 178
Liittynyt: 14 Touko 2009 14:35

Viesti Kirjoittaja Mertzi »

Vaikutti siltä, että reitti ei ole mitenkään supersuosittu -- enkä nyt tarkoita pelkästään sitä, että juhannusaattona klo 2 jälkeen ei ollut muita liikkujia, vaan että polut eivät paikoitellen vaikuttaneet kovinkaan kulutetuilta. Tietysti sitä sahaa vähän omaa oksaansa suosittelemalla tuota reittiä julkisesti, mutta oli se minulle ainakin hyvin positiivinen kokemus, huolimatta niistä muutamista ikävämmistä soratiepätkistä (joista tietenkään en ottanut kuvia...).

Kuulin itse koko reitistä vasta aika äskettäin, mutta se on tosiaan erittäin hyvin merkitty, vaihteleva, kaunis ja siis myös ilmeisen rauhallinen. Hienoa, että tällaisia reittejä on näinkin lähellä pääkaupunkiseutua!
Tidus
Viestit: 384
Liittynyt: 15 Heinä 2013 08:34

Re: Mäntyharju-Repovesi-Mäntyharju -juoksuvaellus

Viesti Kirjoittaja Tidus »

Mulla olis tää reissu suunnitelmissa. Ilmeisesti ihan hieno reitti eikä ole (liikaa) tylsiä soratieosuuksia? Hyväkuntoiselta onnistunee yhden yön taktiikalla kävellä Repoveden Lapinsalmelta Mäntyharjulle?
MarttiJ
Viestit: 209
Liittynyt: 28 Huhti 2014 11:44

Re: Mäntyharju-Repovesi-Mäntyharju -juoksuvaellus

Viesti Kirjoittaja MarttiJ »

Matkoslammen laavu ja sauna on mukava lisä reitillä, mutta on siinä liiaksi pururadanpohjaa ja hiekkatietä. Toki kuntoilumielessä ok.
Vastaa Viestiin