Lokasta hammaskuruun

rantha1
Viestit: 75
Liittynyt: 25 Syys 2008 20:01
Paikkakunta: jurva

Lokasta hammaskuruun

Viesti Kirjoittaja rantha1 »

Olemme menossa paikallisen yrittäjän venekyydillä hammaskuruun juhannusviikolla, joku 6 päivää olisimme reissussa ja tulisimme takaisin juhannuksen aaton aattona tai aattona karapaljusta veneellä.Vaimo sanoi ettei enää orpoisesta lähde suota kävelemään niin kuin toissa syksynä , mutta tuohon veneeseen mahtuisi vielä muitakin max 6hlöä niin ettei kyyti maksaisi niin paljon. Mahdolliset yhteydenotot yv;nä :D


Avatar
Pihkasilmä Kaarnakorva
Viestit: 308
Liittynyt: 13 Huhti 2016 10:12
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pihkasilmä Kaarnakorva »

Sorry kun menee aiheen vierestä, mutta oliko märkääkin tuolloin? Olen yhdellä vaelluksella vedellyt Orposelta soiden yli ja silloin oli melko kuivaa, eikä mitään mainittavia ongelmia. Jälkikäteen on vain miettinyt, että miten hyvä tuuri meillä mahtoi siinä mielessä käydä Orposta ympäröiviä soita ylitellessä.
rantha1
Viestit: 75
Liittynyt: 25 Syys 2008 20:01
Paikkakunta: jurva

Viesti Kirjoittaja rantha1 »

No en minä moittinut, vaikka onhan se tympeä väli kun se piti tulla vielä takaisinkin, sisko upposi vähän suohon mutta minä ja vaimo pysyttiin kuivana kun oltiin vähän kokeneempia. En ole mennyt ennen ei ole vertailupohjaa.
Avatar
Pihkasilmä Kaarnakorva
Viestit: 308
Liittynyt: 13 Huhti 2016 10:12
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pihkasilmä Kaarnakorva »

Ok. Tuolloin oli meillä tosiaan ihan leppoisat soiden ylitykset molempiin suuntiin. Toista oli viime kesänä Pöyrisjärvellä, kun sateetonta vuorokautta ei koko 12 päivän vaelluksella ollut. Tänä vuonna taidetaan suunnata Paistunturin ylängölle ja kierrellä suot kaukaa :D Välillä soilla pitää tarpoa, jos haluaa hyville kalapaikoille tai muuten vaan näkemisen arvoisille paikoille, mutta viime koettelemuksen jälkeen tekee mieli pitää soilla tarpomisesta vähän taukoa.
rantha1
Viestit: 75
Liittynyt: 25 Syys 2008 20:01
Paikkakunta: jurva

Viesti Kirjoittaja rantha1 »

Paluukyytti on täynnä mutta menomatkalle mahtuu siis lähtö 17,6,2017Lokasta repojokea pitkin Hammaskurun maisemiin. Emme kaipaa vaellusseuraa kuljemme vaimon kanssa kaksin mutta venekyytti olisi mukava jakaa.
Vastaa Viestiin