Tavarapyörä retkikäytössä?

Kairatar
Viestit: 114
Liittynyt: 30 Joulu 2012 16:58

Viesti Kirjoittaja Kairatar »

Eivät ole Kallen jutut kadonneet minnekään. Mustikka, tuossa linkittämälläsi www-sivulla on vas. reunassa valikko, jossa on kertomukset Kallen pyöräretkistä Suomeen, Skandinaviaan, Keski-Eurooppaan jne. Joskus niitä huvikseni luin. Etenkin Venäjän seikkailut olivat viihdyttävää luettavaa.


Mustikka
Viestit: 931
Liittynyt: 14 Maalis 2006 14:37
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^ Joo, siis nyt oli kyse Esla Potkupyörällä Nuorgamin suuntaan tehdystä reissusta, ei sattunut enää mulle silmään se, en kyllä katsonut kaikkia noita kategorioita läpi. Ehkä löysit sen? Sivulla oli linkki siihen, mutta se ei toiminut.
kaptu
Viestit: 1818
Liittynyt: 29 Elo 2012 15:32

Viesti Kirjoittaja kaptu »

Mustikka kirjoitti:^ Joo, siis nyt oli kyse Esla Potkupyörällä Nuorgamin suuntaan tehdystä reissusta, ei sattunut enää mulle silmään se, en kyllä katsonut kaikkia noita kategorioita läpi. Ehkä löysit sen? Sivulla oli linkki siihen, mutta se ei toiminut.
En minäkään potkupyöräreissulle päässyt :cry:
Kairatar
Viestit: 114
Liittynyt: 30 Joulu 2012 16:58

Viesti Kirjoittaja Kairatar »

Suo anteeksi, Mustikka. Ei pitäisi puolinukuksissa reagoida viesteihin. En nähnyt minäkään Vantasen Esla-reissun kertomusta tuolla sivulla enkä Fb:ssakaan. Siellä oli kyllä kuva hänen menopelistään. Aikamoinen reissaaja :)
Mustikka
Viestit: 931
Liittynyt: 14 Maalis 2006 14:37
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^No ei mitään, Kaptu vaan kyseli aikaisemmin linkkiä ko. reissukertomukseen, ja harmikseni en ollut itsekään enää sitä löytänyt. Ajattelin, että se ehkä vielä jossain on tallella, ja olisi saattanut osua vaikka sinun silmiisi, nyt kun tuo alkuperäinen linkki on vanhentunut.

On kyllä varsin reipasta menoa ollut, esim. tuon Hesarin jutun mukaan kaveri oli juuri edellisenä päivän potkutellut 172 km "rollaattorillaan".
Avatar
TREKKING
Viestit: 4138
Liittynyt: 15 Elo 2009 18:22
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TREKKING »

https://www.facebook.com/kalle.vantanen

Tuossa facessa lukee siis että:

"Kalle Vantanen. Siellä Norjassahan tää. En ole vieläkään nettisivuille saanut matkakertomusta smilehymiö
9. toukokuuta 2013 kello 14:45"

Eli jos tarinaa on ollut, on se mahdollisesti ollut jonkun lehden sivuilla.
Kyllä Siperia opettaa!
Mustikka
Viestit: 931
Liittynyt: 14 Maalis 2006 14:37
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

No itse muistan siis seuranneeni tuommoista retkipäiväkirjaa vuonna 2010 Hesarista saamani vinkin perusteella, ja tuossa tänne silloinkin linkittämässäni nettisivussa oli siihen polkukin, mutta sen takaa ei tule mulle nyt mitään muuta kuin ilmoitus toimimattomasta osoitteesta. Arvelin nyt, että se oli Facebookissa, koska tuossa nettisivulla luki, että seuranta siellä... on se voinut olla toki tietty muuallakin. Jännää, että vielä vuosia jälkeenpäin sitä on sitten kyselty tuon sun laittaman viestin perusteella? Potkupyöräily on pop :D .
Vastaa Viestiin