Irroitettava hyttysverkko lierihattuun

akpoika

Irroitettava hyttysverkko lierihattuun

Viesti Kirjoittaja akpoika »

Tässä on helppo ja nopea tapa tehdä hyttysverkko mihin tahansa lierihattuun: Irroitettava hyttysverkko lierihattuun - akpojan retkiblogi. :-)

Kuva


Avatar
Pepi
Viestit: 7437
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

Minä näen paremmin mustan verkon läpi. Valkoinen sumentaa maiseman, jos siihen osuu valo. Musta toki tummentaa, mutta kontrasti säilyy. Vihreäkin on minulle liian vaalea.
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
tst
Viestit: 6560
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Viesti Kirjoittaja tst »

Pepi kirjoitti:Minä näen paremmin mustan verkon läpi. Valkoinen sumentaa maiseman, jos siihen osuu valo. Musta toki tummentaa, mutta kontrasti säilyy. Vihreäkin on minulle liian vaalea.
Kyselin aikanaan Shelbystä kodan oviaukkoon passelia polttiaisverkkoa: "Meillä ei ole paremmin läpinäkyvää verkkoa. Mustasta näkee hyvin läpi läheltä verkkoa. Valkoisesta näkee paremmin läpi kauempaa." Minulla on samanlainen verkko kuin akpojalla, tosin ylhäällä on pieni kiinteä ja pyöreä kangas johon verkko on ommeltu kiinni ja käy siis hyvin myös lippiksen päälle ja mahtuu hyvin vaikka takin rintataskuun.
akpoika

Viesti Kirjoittaja akpoika »

Värilläkin on toki vaikutusta, mutta suurin ero tässä on se, että shelbyn verkko on puolet paksumpaa kuin tämä nyt käyttämäni verkko. Huomattavasti paremmin näkyy tästä ohuesta vaaleasta verkosta läheltä läpi kuin siitä paksusta mustasta, ainakin näin minun silmilläni katseltuna :-)
Vastaa Viestiin