Pyöränkuljetusteline autoon

Avatar
Luiro
Viestit: 507
Liittynyt: 03 Elo 2007 12:55

Viesti Kirjoittaja Luiro »

Mulla on jo kohta vuosikymmenen ollut käytössä Biltemasta ostetut halpistelineet, jotka on tarkoitettu nimenomaan katolle, taakkatelineisiin.
Hyvin ovat toimineet, paljon on pyöriä kuljetettu Oulu-Rovaniemi välillä kahta pyörää (Aino&Oiva) katolla rinnakkain. Hinta-laadu suhde minun mielestä kohdallaan.


"On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007
akpoika

Viesti Kirjoittaja akpoika »

Ursus kirjoitti:Sehän riippuu siitä, miten hyvin kuorma eli pyörä on kiinni telineessä.
Ostamani telineen myyjä sanoi, että olivat juuri samana päivänä korjanneet erään pyörän jota ei oltu kiinnitetty ja oli päässyt tipahtamaan vauhdissa :shock: Jollekin tulee siis tosiaan mieleen jättää se kiinnittämättä.
Avatar
OS
Viestit: 8143
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

akpoika kirjoitti: Löytyi Ukin pyöräliikkeestä tällainen Arometallin valmistama teline: Arometalli - polkupyörän kuljetusteline. Tukevan tuntuinen ja on vielä Suomessa valmistettukin :-)
Tuo näytti niin tutulta, että piti käydä katsomassa onko itselläni samanlainen. Sama on, mutta kuten tuolla aiemmin mainitsin, niin on aikaisempaan telineeseen verrattuna jonkin verran leveämpi.
myrskylintu
Viestit: 217
Liittynyt: 09 Tammi 2008 20:44

Viesti Kirjoittaja myrskylintu »

OS kirjoitti:
akpoika kirjoitti: Löytyi Ukin pyöräliikkeestä tällainen Arometallin valmistama teline: Arometalli - polkupyörän kuljetusteline. Tukevan tuntuinen ja on vielä Suomessa valmistettukin :-)
Kiitokset vastauksista. Päädyin Arometallin tuotteeseen, kiinalaisen olisi saanut reilu 30€:lla ja suomalainen 60€. Huomattavasti tukevampi vempele ja halusin suosia kotimaista. Sain neuvon myös kiinniittää etupyörän kunnolla, on kuulemma joillakin alkanut vispata ajaessa ja laakerit menneet sököksi.
omat polut
Viestit: 4213
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Pyörä pitää kiinnittää vaikka mustekaloilla siten ettei heilu telineessä, eikä pyörät pääse pyörimään, ohjaustanko kääntymään, eikä kammet liikkumaan, kaikki mahdollinen liike pitää siis eliminoida.
Vastaa Viestiin