Trangian valinta

luuppi
Viestit: 5553
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

juhannuskokkoihin saa eloa... en tietenkaan suosittele.

Turvaetaisyytta voi ensin harjoitella spray-pulloilla, ne poksahtavat vahan leppeammin.

Ei kylla pitais tallaisia kirjoitella...


Jahar
Viestit: 73
Liittynyt: 05 Touko 2006 13:39

Viesti Kirjoittaja Jahar »

Ainakaan primuksen pullot ei räjähdä nuotiossakaan, kokeiltu on ja petytty! Suuttimissa on kumitiivisteet, jotka kyllä sulavat melkeinpä välittömästi ja kaasu pääsee vuotamaan purkista pois ja palaa ihan normaalisti, pikku liekillä. Jos jollain on kuvaa, missä kaasupullo (retkimalli) räjähtää, niin kuvaa vaan, muuten en usko :lol: Samaa olen testannut muillakin "hiuslakka" yms pulloilla, mutta eipä ole näkynyt poksahdusta.
Avatar
Louestaja
Viestit: 4320
Liittynyt: 12 Joulu 2006 12:48
Paikkakunta: Vesivehmaa

Viesti Kirjoittaja Louestaja »

^ Kuvaa ei ole, mutta puhkaistavat patruunat tömähtää, kokeiltu on. Kaasua en kylläkään ole saanut syttymään. Se ilmeisesti räjähtäessään työntää kaiken hapen tieltään ja sammuttaa nuotion altaan. :oops:
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
Avatar
Louestaja
Viestit: 4320
Liittynyt: 12 Joulu 2006 12:48
Paikkakunta: Vesivehmaa

Viesti Kirjoittaja Louestaja »

Glottis kirjoitti:Kannattaa mieluummin upottaa veteen ja lyödä sitten naulalla reikä, toi ruuvikeppisysteemi voi huonolla tuurilla kipinöidä.
Tai laittaa päiväksi pakastimeen ennen puhkaisua?
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
luuppi
Viestit: 5553
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

Louestaja kirjoitti:^ Se ilmeisesti räjähtäessään työntää kaiken hapen tieltään ja sammuttaa nuotion altaan. :oops:
Nain on, paitsi jos on vahan isompi tuli (kokko siis). En nyt kylla menisi niin lahelle, etta sailykkeen saisi osumaan tavallisen kokoiseen nuotioon!
Avatar
Louestaja
Viestit: 4320
Liittynyt: 12 Joulu 2006 12:48
Paikkakunta: Vesivehmaa

Viesti Kirjoittaja Louestaja »

luuppi kirjoitti:
Louestaja kirjoitti:^ Se ilmeisesti räjähtäessään työntää kaiken hapen tieltään ja sammuttaa nuotion altaan. :oops:
Nain on, paitsi jos on vahan isompi tuli (kokko siis). En nyt kylla menisi niin lahelle, etta sailykkeen saisi osumaan tavallisen kokoiseen nuotioon!
Kolme eri kertaa tuota muistaakseni kokeilin. Joka kerralle aika nuotioon laitosta pamahdukseen oli luokkaa 10 - 15 minuuttia, joten sen voi asettaa sinne vierestä.
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
Vastaa Viestiin