Pohjois-Skandinavian vaellusreiteistä kertova kirja

Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Pohjois-Skandinavian vaellusreiteistä kertova kirja

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Hei!

Kirjoittamani tietokirja Pohjois-Skandinavian vaellusreitit julkaistaan heinäkuussa 2014. Ohessa on internetlinkki kustannusosakeyhtiö Tammen sivustolle.

http://www.kirjasyksy.fi/tammi/tietokir ... 9513178895

Ystävällisin terveisin

Harri Ahonen


Jouni
Viestit: 1236
Liittynyt: 24 Huhti 2006 20:43

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Mielenkiintoista!
Vänkä
Viestit: 773
Liittynyt: 15 Tammi 2006 08:26

Viesti Kirjoittaja Vänkä »

Aiempi läheltä liippaa opus on jo pitkälti toistakymmentä vuotta vanha:

Kalevi Saira
Norjan ja Ruotsin retkeilyopas
2000


Odotellaan!!!
kantsu_
Viestit: 1303
Liittynyt: 08 Syys 2011 10:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kantsu_ »

Upeaa! Kuulostaa todella kiinnostavalta.
suvereeni
Viestit: 50
Liittynyt: 26 Heinä 2013 23:06

Viesti Kirjoittaja suvereeni »

Erinomaista! Tätä olen juuri odottanut - vuosia tullut lähinnä kalareissuja heitettyä Norjassa ja vähän Ruotsissakin, mutta vaimon kanssa tekisi mieli lähteä patikoimaan ja sen suunnittelemiseksi saada lukea aiheesta ihan suomenkielellä - kouluruåtti pahasti ruosteessa...
...Tämä oli kyllä hyvä uutinen.
luuppi
Viestit: 5544
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

Hieno homma!

Englannista pain katsottuna Norja on puolimatkassa Suomeen pain... mista kohtaa pitkulaista Norjanmaata kirjan sisalto "menee poikki"?

Rautatie Narvikiin voisi olla hyva (?) arvaus
Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Hei!

Kiitos kaikille viesteilijöille! Nimimerkki 'luuppi' tiedusteli, että mihin olen vetänyt Pohjois-Skandinavian maantieteellisen etelä-/pohjoisrajan kirjassani.

Pohjoisin alue, jonka reitistöä kirjassa käsitellään on Troms ja eteläisin Vindelfjällen. Narvikfjellene kuuluu maantieteellisesti kirjan yläkolmannekseen.

Ystävällisin terveisin


Harri Ahonen
Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Kirjani on ilmestynyt ennakkomyyntiin

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Hei!

Sain tietää, että kirjoittamani kirja: Pohjois-Skandinavian vaellusreitit on ilmestynyt ennakkomyyntiin. Sitä voi käydä vilkaisemassa kirjakauppojen nettimyymälöissä.


Ystävällisin terveisin

Harri Ahonen
kasperi
Viestit: 585
Liittynyt: 10 Maalis 2008 10:25

Viesti Kirjoittaja kasperi »

Pistin ennakkotilaukseen ihan vain siitä syystä, että joku on jaksanut kirjan kirjoittaa minua kiinnostavasta aiheesta. Toivottavasti sisältö tuo lisäarvoa ostokselleni:)
Inari74

Viesti Kirjoittaja Inari74 »

^ Samat sanat, varaukseen meni :D
Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Hei!

Ihan näin nopeasti vielä.

On se tuhti paketti, reippaasti yli 200 vaellusreittiä Tromsista Vindelfjälleniin. Reiteistä suurin osa on merkittyjä. Lisäksi kirjassa on noin 60 sivun osuus, jossa syvennytään Pohjois-Skandinavian vaelluskulttuuriin noin yleisellä tasolla. Suunnittelukartat ja sen sellaiset jutut löytyy myös.

Nyt on palattava takaisin oikoluvun pariin.

Ystävällisin terveisin
suvereeni
Viestit: 50
Liittynyt: 26 Heinä 2013 23:06

Viesti Kirjoittaja suvereeni »

Laitoin Adlibrikseen valvontaan. Siellä hintana 26,40e, vrt. Akateemisen 36,90e. Kovin iso on hintahaitari... ...mutta hyvältä vaikuttaa, odotellaan että pullahtaa painokoneesta.
Juking
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Tammi 2014 20:47
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Juking »

Vaikka kirja ei ole vielä kirjastoihin ilmestynyt, niin ainakin etelä-savon kirjastoihin pystyy tekemään ennakkovarauksia. Todennäköisesti kirja tulee myös hommattua tulevaisuudessa omaksi, kerta tuonne kirjan esittämään alueeseen tulee reissuja tehtyä vielä useita jos terveys ja kunto suo.
Kukalie
Viestit: 130
Liittynyt: 12 Touko 2012 10:50

Viesti Kirjoittaja Kukalie »

Onko ilmestymisajankohdasta tarkempaa tietoa? Heinäkuu alkaa olla kohta puolivälissään...
Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Heissan!

Pahoittelut, että vastaus on venynyt mutta olen ollut viimeiset neljä viikkoa vaeltamassa mm. Dovrefjellin ja Tafjordfjellin alueilla sekä vaelluksen jälkeen ystäväni luona Trondheimissä. Enkä siksi ole päässyt netin ääreen.

Olen saanut informaation, että kirjan pitäisi ilmestyä ensi viikolla. En ole varma ilmestyykö se heti maanantaina eli huomenna vai vasta loppuviikosta. Nämä asiat eivät ole mun käsissä. Koitan ottaa huomenna asiasta tarkemmin selvää.

Med vennlig hilsen

Harri Ahonen
Vastaa Viestiin