Pohjois-Skandinavian vaellusreiteistä kertova kirja

luuppi
Viestit: 5544
Liittynyt: 09 Tammi 2013 20:24

Viesti Kirjoittaja luuppi »

Hei Harri,

mista kohtaa menee Norja "poikki" taman uutuuden ja edellisen, Keski-Skandinavian vaellusreitit, kesken ( vai onko paallekkaisyytta jonkin verran)?


Micke
Viestit: 2277
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Onko näissä tapahtumissa mahdollisuus ostaa noita kirjojasi? Näillä näkymin olisin kellokkaassa kuuntelemassa esitystäsi.
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
amatööri
Viestit: 3487
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Viesti Kirjoittaja amatööri »

Ainakin siinä tilaisuudessa missä itse olin niin oli useita eri kirjoja myytävänä. Ostin.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
Dovregubbe
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2013 15:00

Viesti Kirjoittaja Dovregubbe »

Hei!

Kiitoksia ja onnea kirjojen lukijoille. Uusimman parin viikon päästä ilmestyvän kirjan - Etelä-Skandinavian (ESVR) vaellusreititi ja vuonna 2016 julkaistun Keski-Skandinavian vaellusreitit (KSVR) välillä on yhteys. ESVR-kirjan luvusta Breheimen & Sognefjellet sekä KSVR-kirjan luvusta Tafjordfjellene (Grotliin vievä reitit). Pohjois-Skandinavian vaellusreitit (PSVR) -kirjasta ei ole valitettavasti yhteyttä KSVR-kirjaan. Siihen jää Helgeland ja Nord-Tröndelag väliin. Ehkä siihen teen joskus omakustanteena liimakirjan. :)

Kirjoja mulla on tosiaan aina luennoilla mukana. Pohjois-Norjan rannikkoreitit-kirjan toinen painos myytiin alkuvuodesta loppuun mutta uusi painos ehtinee seuraaville luennoille Suomessa. Olen parhaillaan luentomatkalla Keski-Euroopassa.

Aurinkoista viikonloppua!

Harri
Vastaa Viestiin