Liikuntahaaste kevät 2014

miiahe
Viestit: 164
Liittynyt: 05 Helmi 2012 13:03

Viesti Kirjoittaja miiahe »

Ei pääse enää edes jäälle ilman kumisaappaita. Jäärata lainehti vettä ja lumet hävinny kaikki.

http://aijaa.com/M430vb


Avatar
blueraven
Viestit: 915
Liittynyt: 19 Huhti 2006 12:04

Viesti Kirjoittaja blueraven »

Vaikuttaa siltä että tämän talven hiihdot jäi vähiin. Pari kertaa ehdin jäälle, latuja ei meilläpäin ole saatu :(

Jotain muuta pitäisi keksiä...
Avatar
OS
Viestit: 8147
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

OS kirjoitti:... tammikuulle kertyi pyöräilykilometrejä 114.
Helmikuun pyöräilyt 105 km.
Avatar
Louestaja
Viestit: 4320
Liittynyt: 12 Joulu 2006 12:48
Paikkakunta: Vesivehmaa

Viesti Kirjoittaja Louestaja »

Justiin sain puristettua talven hiihtokilometrit sadan päälle. Katsotaan, miten jatkossa käy.
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
Avatar
varg62
Viestit: 5831
Liittynyt: 03 Syys 2008 18:34
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja varg62 »

Kuntopyrällä helmikuussa 470km+ juoksumatolla 235km
Avatar
Virsu
Viestit: 1511
Liittynyt: 25 Kesä 2007 14:21

Viesti Kirjoittaja Virsu »

Kolme ja puoli sataa pertsaa, tähän taisi pysähtyä. Vaikea on meikätytön innostua sisäliikunnasta.
Eräpentti

Viesti Kirjoittaja Eräpentti »

Uintia, juoksua, venyttelytunteja, palloilulajeja. Olisi tuolla pätkä kaupungin setien tekemää keinolumilatua, mutta jotenkin tämä sää ei innosta hiihtämiseen. Taitaa mennä ensi talveen sivakoinnit.
Avatar
rautu
Viestit: 6662
Liittynyt: 26 Tammi 2006 23:03

Viesti Kirjoittaja rautu »

Eipä tainntu monellekaan olla liian vähän tuo ehdottamani 100 kilometrin hiihtotavoite.Omat jäi niihin 30 kilometriin, kun ei ole lunta. Lisäksi krampit verottivat muun liikunnan harrastusta.

Jotainpitää vielä kehittää, jahka tästä paranen. Pyöräilyä kenties.
Kuva
Ei oo häränpäivää!!
Nilakka
Viestit: 427
Liittynyt: 10 Touko 2006 20:25
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Nilakka »

Rautu saa olla ylpeä suorituksestaan.
Minulla lonkka niin kipeä,että päivän kävelyksi jää 2 km lenkki....
Tuommoinen panee jo v.. eiku harmittamaan entistä melojaa/retkeilijää.
Miten voikin puolessa vuodessa romahtaa näin totaalisesti!!!
No,kaikki alkoi siitä,että kaaduin viime maaliskuun 30. päivä jäätiköllä ja olkapää meni huonoon kuntoon...
No,se korjattiin vasta lokakuussa...Ja se sairasloma leikkauksen jälkeen onkin ollut alamäkeä.

Sairaslomaa alkaa olla jo vuosi takana,mutta lonkkavaivat ovat tulleet vasta vajaan viimeisen kuuden kuukauden aikana.
En edes tiedä,mistä moinen. Puhumattakaan siitä,että oikea olkapääkin on kipeä...

Sapettava tilanne kun olen ollut aina liikunnallinen ihminen.

Anteeksi valitus,mutta olkaa ihmiset kiitollisia siitä,että voitte liikkua monipuolisesti.
Minulla jo kävely tasaisella tuottaa vaikeuksia...

Jos voit mennä metsään tai uimaan,ole onnellinen! :D
Luonto pitää minut järjissäni.
Avatar
Virsu
Viestit: 1511
Liittynyt: 25 Kesä 2007 14:21

Viesti Kirjoittaja Virsu »

^ Arvaan, että on ollut ikävä vuosi. Minulla meinaa pukata alakulo jo pelkästään siitä, että viime kesänä piti rankavaivojen takia lopettaa juokseminen. Ja kun hiihtotalvikin on ollut tämmöinen kurjuus, niin melkein punkan pohjalla on tullut maattua, äh. Voi kun alkavaksi pyöräilykaudeksi edes löytäisi puhtia pohkeisiin.
untuvikko
Viestit: 196
Liittynyt: 09 Helmi 2010 17:12
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja untuvikko »

Etelän kilometrejä vain vähän yli sata. Kiilopäältä reilu 250 km marraskuulta ja nyt odottelen huhtikuuta ja Kilpisjärveä :) - ehkä sieltä se toinen sata vielä kertyy. Nelinumeroisista on turha haaveilla näillä lumilla.
Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
tappuri
Viestit: 257
Liittynyt: 12 Heinä 2008 11:30

Viesti Kirjoittaja tappuri »

Rokualla voi lievittää pahimpia hiihtopaineita. Paikoin kunnon hanki.
Mustikka
Viestit: 931
Liittynyt: 14 Maalis 2006 14:37
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mulla on nyt 98 km hiihtoa kasassa. Kaikki on maaliskuulta hiihtolomalta, joka onneksi vielä jatkuu, joten toiveissa on päästä ainakin sataan :D . Oikeastaan tavoitteeni on 200, mutta eilisiltainen vesisateen jälkeinen jääkeli säikäytti epävarman alamäkihiihtäjän (ja kun niitä heikkoja kohtiakin on jo kroppaan ilmaantunut), joten saa nähdä. Omaan kuntoon sopivat tavoitteet on kuitenkin hyvä olla, motivoi.

Itse en ole etelän lumen puutetta niin harmitellut, koska pyöräily on mulle helpoin ja luontaisin tapa liikkua. Työmatkaa teen useimmiten pyörällä, eikä aikaisemmista vuosista poiketen ole kelin takia vielä tarvinnut jättää yhtään päivää väliin. Tai tavallaan kyllä, koska ykköspyörä meni rikki ja odottaa huoltoa, enkä jaksanut alkaa viritellä varapyörään varanastarenkaita, joten reilu pari viikkoa jäi sitten väliin kuitenkin.
kepsilla
Viestit: 747
Liittynyt: 18 Kesä 2007 15:54

Viesti Kirjoittaja kepsilla »

Vaikka sanotaan, että rappiolla on hyvä olla, niin ladulle tekisi mieli. Viime talven ennätyskilometrien jälkeen on tullut vain vajaa 700 km ,josta yli 300 km hiihdetty etelässä.

Toivottavasti Lapissa olisi luntavielä Huhtikuussa, jotta pääsis hiihtovarpaan kolotuksesta.
GPS vaeltaja
murku
Viestit: 763
Liittynyt: 11 Tammi 2007 18:30
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja murku »

Ennennäkemättömän huono talvi hiihtelyyn Keski-Suomessa.Jäällä kävin muutaman kerran,metsäsuksia ei tarvinnut ollenkaan.Täytyy huhtikuussa Lapissa yrittää josko saisi edes satasen suksittua.Pyöräilykauden avasin tänään,kuukautta normaalia aiemmin.



Aloita jälkiruuasta,elämä on epävarma.
Vastaa Viestiin