Liikuntahaaste kevät 2014

Avatar
OS
Viestit: 8138
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

OS kirjoitti:Elokuussa oli edelleen hyvät pyöräilykelit ja senpä vuoksi kilometrejä jäi taakse peräti 511. Melontakilometrejä nelisenkymmentä.
Syyskuun pyöräilyt 261 km ja melontaa noin 50 km.


PPP
Viestit: 549
Liittynyt: 26 Tammi 2007 15:27
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PPP »

https://www.kilometrikisa.fi/teams/small/
Vertaansa vailla oleva todella esimerkillinen suoritus on tämä Utajärven pantterien pyöräilykisan tulos kilometrikisassa. Jokainen on pyöräillyt 9800 km tämän kesän aikana.

Useana vuonna peräkkäin he ovat olleet ylivoimaisia voittajia tässä kisassa. Joukkue koostuu 5 -6 "eläkeläis" pyöräilijästä ja pyörät ovat ihan peruspyöriä.
Esim. Tehosarjassa, jossa mukana kilpapyöräilyjoukkueita, on voittajien tulos huomattavasti pienempi.

Onnittelut Utajärven Panttereille!
Avatar
OS
Viestit: 8138
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OS »

PPP kirjoitti:https://www.kilometrikisa.fi/teams/small/
Vertaansa vailla oleva todella esimerkillinen suoritus on tämä Utajärven pantterien pyöräilykisan tulos kilometrikisassa. Jokainen on pyöräillyt 9800 km tämän kesän aikana.

Useana vuonna peräkkäin he ovat olleet ylivoimaisia voittajia tässä kisassa. Joukkue koostuu 5 -6 "eläkeläis" pyöräilijästä ja pyörät ovat ihan peruspyöriä.
Esim. Tehosarjassa, jossa mukana kilpapyöräilyjoukkueita, on voittajien tulos huomattavasti pienempi.

Onnittelut Utajärven Panttereille!
Kova suoritus = 68,7km/pv. Ja noita peräkkäin 142kpl.
PPP
Viestit: 549
Liittynyt: 26 Tammi 2007 15:27
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PPP »

Kun tässä palstalla on heitetty liikuntahaaste, niin itse olen ollut useampana vuonna tässä kilometrikisassa yrityksen nimissä mukana. (pyöräily).
Oma suoritukseni on tältä osin aika vaatimaton, mutta yli 1000km kuitenkin.
Onko mahdollisesti muita jotka ovat olleet kilometrikisassa mukana.
sahamies
Viestit: 4645
Liittynyt: 01 Touko 2010 08:58

Viesti Kirjoittaja sahamies »

Olen ollut mukana, nyt oli toinen vuosi. Poljetuista kilometreistä en kehtaa puhua, jäivät reilusti alle tavoitteen joka tapauksessa.
Olemalla mukana jossakin joukkueessa antaa lisäpotkua sohvalta nousuun. Oikein hyvä tempaus tuollainen kilometrikisa.
Vastaa Viestiin