Makutottumukset on sellaisia, jotta tuskin kannattaa ostaa reissun viimeisestä kaupasta Falukorvia tai pilsnerinakkeja koska kumpaakaan en ole koskaan testannut. https://www.coop.se/handla/varor/skaffe ... 203296006/
Maistuvin makkara, kystin kyrsä.
-
Pate Teikka
- Viestit: 345
- Liittynyt: 23 Tammi 2024 09:30
Re: Re:
Valulenkki (Falukorv) on osa ruotsalaista kulttuuria. Joten sitä tuskin kannattaa jättää ostamatta reissun viimeisestä kaupasta. Paitsi jos kaikki uusi on kauhistus.tst kirjoitti: ↑12 Elo 2025 16:19Makutottumukset on sellaisia, jotta tuskin kannattaa ostaa reissun viimeisestä kaupasta Falukorvia tai pilsnerinakkeja koska kumpaakaan en ole koskaan testannut. https://www.coop.se/handla/varor/skaffe ... 203296006/
Re: Maistuvin makkara, kystin kyrsä.
Surströmming on myös ruotsalaista kulttuuria kauneimmillaan ja paras ketunhaaska kuulemma 
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Re: Maistuvin makkara, kystin kyrsä.
Sain tämmöisen Kiev wurst pötkön ja kyllä on hyvvää! https://de.foodplus.eu/de_DE/p/Wurst-Ki ... iUH7M6jTFq
