Maistuvin makkara, kystin kyrsä.

tst
Viestit: 7008
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re:

Viesti Kirjoittaja tst »

abumatic kirjoitti: 05 Tammi 2008 19:17Falukorv.
Makutottumukset on sellaisia, jotta tuskin kannattaa ostaa reissun viimeisestä kaupasta Falukorvia tai pilsnerinakkeja koska kumpaakaan en ole koskaan testannut. https://www.coop.se/handla/varor/skaffe ... 203296006/


Pate Teikka
Viestit: 345
Liittynyt: 23 Tammi 2024 09:30

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Pate Teikka »

tst kirjoitti: 12 Elo 2025 16:19
abumatic kirjoitti: 05 Tammi 2008 19:17Falukorv.
Makutottumukset on sellaisia, jotta tuskin kannattaa ostaa reissun viimeisestä kaupasta Falukorvia tai pilsnerinakkeja koska kumpaakaan en ole koskaan testannut. https://www.coop.se/handla/varor/skaffe ... 203296006/
Valulenkki (Falukorv) on osa ruotsalaista kulttuuria. Joten sitä tuskin kannattaa jättää ostamatta reissun viimeisestä kaupasta. Paitsi jos kaikki uusi on kauhistus.
diver
Viestit: 3649
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Maistuvin makkara, kystin kyrsä.

Viesti Kirjoittaja diver »

Surströmming on myös ruotsalaista kulttuuria kauneimmillaan ja paras ketunhaaska kuulemma :lol:
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
tst
Viestit: 7008
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Re: Maistuvin makkara, kystin kyrsä.

Viesti Kirjoittaja tst »

Sain tämmöisen Kiev wurst pötkön ja kyllä on hyvvää! https://de.foodplus.eu/de_DE/p/Wurst-Ki ... iUH7M6jTFq
Vastaa Viestiin