Ajattelin ostaa topokartan vasta paikanpaalta (jos vaikka paasisi useampaa kapistelemaan).
Goldstatt 1:35 000 ylempana jo mainittiinkin (La Gomera kuulemma vilisee saksalaisia, muutenkin kuin vain turisteina). Espanjassa usein joutunut ostamaan militaari-painoksen, kun muita ei ole ollut tarjolla. Vai olisiko vain niin etta karttalaitos jaanyt "vanhasta muistista" puolustusvoimien kylkiaiseksi?
La Gomera, reittejä?
-
omat polut
- Viestit: 4721
- Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
- Paikkakunta: Espoo
Re: La Gomera, reittejä?
^Jep, Goldstadtilla pärjää, siihen kaveriksi vaikka Rother-reittikirja.
Re: La Gomera, reittejä?
Oli painos loppu (2017?) mutta sainpahan hyvakuntoisen (hyvaan hintaan
) E-Bay'sta
... ainakin 10v ed. ostoksesta
... ainakin 10v ed. ostoksesta
