Nokian uudet kevyet talvisaappaat
Re: Nokian uudet kevyet talvisaappaat
Noita Nokian "uusia" kevyitä talvisaappaita on meillä ollut lapsilla jo useampana talvena. Hyvin ovat kestäneet niiden menossa mukana ja vaikuttavat kohtuullisen lämpimiltä ja ovat mukavan kevyet. Heikkous noissa on tosiaan tuo heikko lämpötilan kesto, esim kuivauskaappiin noita ei saa laittaa.
Olen tässä itse harkinnut ostaa yhden parin itselle testiin, etenkin kun pitkään käytössä olleet Muckbootit alkavat hajoamaan kärjestä.
Olen tässä itse harkinnut ostaa yhden parin itselle testiin, etenkin kun pitkään käytössä olleet Muckbootit alkavat hajoamaan kärjestä.
Nämä vaikuttaa hyviltä, kiinteä vuori ja irrotettavat pohjlliset, nastojakin voisi kokeilla.lepposasti kirjoitti: ↑29 Loka 2024 12:30 https://www.nokianjalkineet.fi/tuote/kontio-winter-ice/
Tätä tarkoitin, liekö kevyt sittenkään.
Viime talvena käytin irtohuovallista saapasta, eikä jalkaan sujauttaminen ole yhtä helppoa kuin kiinteävuorisissa jos joutuu sen päivässä tekemään usein , kuten on kotihommissa.
Siitä se sitten lähtee. Itsekin ostin kevytsaappaat lapsiulkoiluun ja viisitoista vuotta ne on nyt olleet yleistalvikäytössä ja kesävaelluskäytössä (eri parit, talvella isompi koko). Ei tosin samat saappaat enää. Huonossa lämmönkestossa on se etu että ne voi lämpömuovata omaan jalkaan. Ja jos hankkii vuorettomat niin ei tarvitse kuivata.Normanton kirjoitti: ↑05 Marras 2024 10:32 Noita Nokian "uusia" kevyitä talvisaappaita on meillä ollut lapsilla jo useampana talvena. Hyvin ovat kestäneet niiden menossa mukana ja vaikuttavat kohtuullisen lämpimiltä ja ovat mukavan kevyet. Heikkous noissa on tosiaan tuo heikko lämpötilan kesto, esim kuivauskaappiin noita ei saa laittaa.
Voiko saappaita käyttää, jos vaelluksella tulee kova kuume?akuusist kirjoitti: ↑05 Marras 2024 13:19Siitä se sitten lähtee. Itsekin ostin kevytsaappaat lapsiulkoiluun ja viisitoista vuotta ne on nyt olleet yleistalvikäytössä ja kesävaelluskäytössä (eri parit, talvella isompi koko). Ei tosin samat saappaat enää. Huonossa lämmönkestossa on se etu että ne voi lämpömuovata omaan jalkaan. Ja jos hankkii vuorettomat niin ei tarvitse kuivata.Normanton kirjoitti: ↑05 Marras 2024 10:32 Noita Nokian "uusia" kevyitä talvisaappaita on meillä ollut lapsilla jo useampana talvena. Hyvin ovat kestäneet niiden menossa mukana ja vaikuttavat kohtuullisen lämpimiltä ja ovat mukavan kevyet. Heikkous noissa on tosiaan tuo heikko lämpötilan kesto, esim kuivauskaappiin noita ei saa laittaa.
Jos nousee neljäänkymmeneen, niin on maattava teltassa