Mitä(retkeilyyn liittyvää) ostit viimeksi?

late3333
Viestit: 218
Liittynyt: 25 Tammi 2009 17:30
Paikkakunta: Noormarkku

Mitä(retkeilyyn liittyvää) ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja late3333 »

Tuo otsikko kertoo aika paljon ja lisäksi voi tietysti pistää hinnan ja ostopaikan.

Itse kävin satakunnan partiokaupassa ja mukaan tarttui: Campingaz kaasukeitin, Haltin vyö, myrskysytkäri, sytytyspaloja ja kuksa. yht. 41,5e


Avatar
Pepi
Viestit: 7423
Liittynyt: 23 Tammi 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Pepi »

Eväitä ja lamppuöljyä :)
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
Avatar
jalmari
Viestit: 520
Liittynyt: 15 Maalis 2006 01:37
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jalmari »

Ylläs-Levi ulkoilu ja matkailukartta.
Siellä se hernes toveriaan ehtii mutta turhaa on työnsä.
Avatar
TiMoKo
Viestit: 3157
Liittynyt: 09 Huhti 2006 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TiMoKo »

Teräskanttisen tunturihiihtosuksen Åsnes, hintalappu päällä 229€, malli oli poistunut myynnistä ja seurasin pitkään jäljellä olevan suksiparin hintakehitystä, 89€ piti maksaa. Seuraavana projektina haen hyvin jalkaan istuvaa vaellusmonoa (viime kevään reissulle jouduin viime hetkellä ostamaan uudet kengät ja valinta epäonnistui) ja sitten kengän valinnan jälkeen sille sopiva tunturihiihtoon sopiva side.
Maailman suurinta viisautta on jälkiviisaus, valitettavasti sitä ei voi käyttää etukäteen.
"vaikkapa hulluna pidettäisiin"
https://timokokairankiertaja.blogspot.com/
Avatar
Luiro
Viestit: 507
Liittynyt: 03 Elo 2007 12:55

Viesti Kirjoittaja Luiro »

Silkkinen hiihtokypärä, se sellainen myssy, 6,90e Partioaitta.
"On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007
Avatar
varg62
Viestit: 5824
Liittynyt: 03 Syys 2008 18:34
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja varg62 »

Otsalampun ja makuupussin.Lista ostettavista vielä pitkä ja seuraava onkin koiralle rinkka ja mittatilaustyönä.
Viimeksi muokannut varg62, 27 Tammi 2009 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tekstiiliurheilija
Viestit: 957
Liittynyt: 14 Elo 2007 14:12
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja tekstiiliurheilija »

Helsingistä Top Sportista Haltin violetin untuvatoppaliivin puoleen hintaan ja Lassin retkiaitasta Sastan luumun värisen goretextakin 299 euroa. Sitten sain lahjaksi Partioaitasta Light my firen vaaleanvioletin Sporkin, joka sopii kuoritakin väriin :lol:
Tyyli ennen kaikkea!
Avatar
seppo
Viestit: 2778
Liittynyt: 17 Tammi 2006 22:49
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja seppo »

Sain Partioaittaan lahjakortin ja hankin sen turvin + osin omalla rahalla Warmpeace Explorer 1200 -makuupussin (hintaan 377,30e). Sen lisäksi tilasin Englannista Facewestin nettikaupasta Exped Downmat 9 DLX makuualustan (hintaan 123,40 puntaa): tein tilauksen reilu viikko sitten lauantaina ja alusta olisi ollut haettaavana postista viime perjantaina. Ehdin postiin vasta tänään.
issuj
Viestit: 765
Liittynyt: 02 Maalis 2008 13:36

Viesti Kirjoittaja issuj »

Vilminkon 280cm metsäsukset. Avokäsin tehdyt. Pyökkiviilureunoilla 438€, remmisiteet mulla oli jo valmiina odottamassa.
Turvekammi
Viestit: 363
Liittynyt: 02 Marras 2008 19:02

Viesti Kirjoittaja Turvekammi »

Jäänaskalit 4,95 Tokmannilta.
PPP
Viestit: 549
Liittynyt: 26 Tammi 2007 15:27
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja PPP »

Ostin itselleni uudet vaelluskengät viimeviikolla. Itselle Hanwagit 200€
ja vaimolle Meindlit tarjoushintaan 160€, Oulun Partioaitasta.
Koska on jo korkea aika aloittaa kenkien sisäänajo ensikesän vaelluksia varten. Molemmilla meni vastaavan merkkiset vaelluskengät rikki viimekesän vaelluksella (Gore-vuori). Kummankin kengät kävivät maahantuojalla takuutarkastuksella, mutta maahantuojan vastaus oli että liikaa käytetty! sorry, ei korvata.
Avatar
varg62
Viestit: 5824
Liittynyt: 03 Syys 2008 18:34
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja varg62 »

Unohtui vaellusjääraudat Petzl CRAB 6 25€.Ei tarvitse liukastella enään koiran kanssa täällä jossa ei hiekoiteta ikinä :lol: Oli päällä Salmajärven reissullakin ja huippu helpot ja hyvät jäälläkin kävelyyn ei liukasteluja ollenkaan,kuten ennen.
Avatar
Tervasuo
Viestit: 735
Liittynyt: 12 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

Kyllä nyt täytyy mennä samoille linjoille Pepin kanssa. Eväitä! Ei ole tarvinnut isoja ostoksia tämän asian tiimoilta tehdä. Varusteet välttävät hyvin siihen tarkoitukseen, mihin olen ne hankkinut enkä tarvitse enää mitään ylimääräistä. Seuraavaksi ostoksille vasta sitten, kun joku hajoaa.
Avatar
boueme
Viestit: 2997
Liittynyt: 21 Marras 2007 21:41
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja boueme »

Kuten Pepi ja Tervasuo: Eväitä ja muita kulutushyödykkeitä. Marinolia ja Tapsaa.

-B
Ihmisen viisaus on rajallinen, mutta ihmisen tyhmyys on rajaton.
Avatar
wirsuwaari
Viestit: 310
Liittynyt: 19 Tammi 2006 10:02

Viesti Kirjoittaja wirsuwaari »

Vaelluskengät (Meindl Vakuum) about 80€ .. kiitos myyjälle :-) Vanhat kulkivat pitkään ja tulivat tiensä päähän.
Vastaa Viestiin