Jos suinkin voin,kehtaan, saan ja tollain, niin tottamooses teen tulet, olen parantumaton tuleentuijottelija ja reissu ilman nuotiota ei oikein ole reissu eikä mikään

Säiden armoilla sinäkin, reagoitko metsäpalovaroitukseen ?Vänkäri kirjoitti:Eloonjäämiskurssit ei ole ihan vieraita. Mutta en mä pidä omaa puuhaani minään ehdontahdon kärvistelynä ja eloonjäämistelynä, vaan omana tapanani jossa osana vaikuttaa lompakko, kuten myös haluni pysytellä erossa mistä haluan, esim niistä sadekamppeista.
Jos suinkin voin,kehtaan, saan ja tollain, niin tottamooses teen tulet, olen parantumaton tuleentuijottelija ja reissu ilman nuotiota ei oikein ole reissu eikä mikään
Kun sade kastelee vaatteet, metsäpalon riski yleensä loppuu.rellusitikka kirjoitti:Säiden armoilla sinäkin, reagoitko metsäpalovaroitukseen ?Vänkäri kirjoitti:Eloonjäämiskurssit ei ole ihan vieraita. Mutta en mä pidä omaa puuhaani minään ehdontahdon kärvistelynä ja eloonjäämistelynä, vaan omana tapanani jossa osana vaikuttaa lompakko, kuten myös haluni pysytellä erossa mistä haluan, esim niistä sadekamppeista.
239€ ja vastaava "hyvin hengittävästä, joustamattomasta verkkokankaasta" 249€.OS kirjoitti:Onko mitään hajua hinnasta?
Itäkairan prinsessallakin on jo Spot, koskahan Eräkulkurilla?Eräkulkuri kirjoitti:Kun olen seuraillut näitä keskusteluja, niin yhä enemmän on tullut esiin erilaisten apuvälineiden käyttö turvaamaan ja helpottamaan eräelämää. On maastopyörää, eräkärryä, kävelysauvaa, keittimiä, elektroniikkaa ja kommunikointivälineitä.
Onneksi olen saanut kokea ajan, jolloin asiat olivat toisin.
Tuoltahan se Prinsessan kommentti Spotista löytyy ihan painettuna sanana uusimmasta Suomen Luonto-lehdestä, joka ilmestyi pe 15.11.2013, siitä tämä lainaus.Sokosti Suomujoki kirjoitti:Itäkairan prinsessallakin on jo Spot, koskahan Eräkulkurilla?Eräkulkuri kirjoitti:Kun olen seuraillut näitä keskusteluja, niin yhä enemmän on tullut esiin erilaisten apuvälineiden käyttö turvaamaan ja helpottamaan eräelämää. On maastopyörää, eräkärryä, kävelysauvaa, keittimiä, elektroniikkaa ja kommunikointivälineitä.
Onneksi olen saanut kokea ajan, jolloin asiat olivat toisin.