Ympäristötaidetta

Avatar
OS
Viestit: 8363
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ympäristötaidetta

Viesti Kirjoittaja OS »

Jannella ja ryhmällänsä on kyllä homma hallussa. Kaikki työt ovat hienoja, mutta mielestäni mielenkiintoisimpia nuo missä ei ole mitään ulkokehää.


Janne Pyykkö
Viestit: 758
Liittynyt: 06 Helmi 2013 09:02
Paikkakunta: Espoo

Re: Ympäristötaidetta

Viesti Kirjoittaja Janne Pyykkö »

OS kirjoitti: 30 Touko 2026 16:49 Jannella ja ryhmällänsä on kyllä homma hallussa. Kaikki työt ovat hienoja, mutta mielestäni mielenkiintoisimpia nuo missä ei ole mitään ulkokehää.
Hyvä huomio (tai niin minä kommenttisi tulkitsen), että piirroksen reuna ei saisi olla tylsä. Siihenkin voi hakea erilaisia ratkaisuja, jotta reuna ei jää (kiireessä) "perusympyräksi" kuten voimistelijoissa. Esim. kala ja kalastaja on kiinnostavampi kuin voimistelijat pelkästään siksi, että ympyrän muodossa on katkoja. Kiitos kommentista!
Avisuora - Retkellä tavalla tai toisella http://avisuora.wordpress.com
Vastaa Viestiin