Ympäristötaidetta
Re: Ympäristötaidetta
Jannella ja ryhmällänsä on kyllä homma hallussa. Kaikki työt ovat hienoja, mutta mielestäni mielenkiintoisimpia nuo missä ei ole mitään ulkokehää.
-
Janne Pyykkö
- Viestit: 758
- Liittynyt: 06 Helmi 2013 09:02
- Paikkakunta: Espoo
Re: Ympäristötaidetta
Hyvä huomio (tai niin minä kommenttisi tulkitsen), että piirroksen reuna ei saisi olla tylsä. Siihenkin voi hakea erilaisia ratkaisuja, jotta reuna ei jää (kiireessä) "perusympyräksi" kuten voimistelijoissa. Esim. kala ja kalastaja on kiinnostavampi kuin voimistelijat pelkästään siksi, että ympyrän muodossa on katkoja. Kiitos kommentista!
Avisuora - Retkellä tavalla tai toisella http://avisuora.wordpress.com
