Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Pöyrisjärvi Näkkälä Kalkujärvi vedenkestävä topokartta
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Pöyrisjärvi Näkkälä Kalkujärvi vedenkestävä topokartta
Hanu
24.02.2021 16:40

Mittakaavassa 1:50 000. Ei näy olevan karttakeskuksella enää myynnissä eli painos kaiketi loppu. Jos omistat ko. kartan ja olet valmis siitä luopumaan, niin olen kiinnostunut sen ostamaan. Laita vaikka YV täällä.

Hanu
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
seppo
25.02.2021 11:54

Entä v424 ja w413?
https://www.karttakauppa.fi/fi/v424-maastokartta-1-50-000-nakkala-2017/F205034/dp?openGroup=
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Hanu
25.02.2021 14:17

Vaihtoehtoja on kyllä myynnisstä ja ei retket kartan puuttesta jää tekemättä. Jos en tuota saa, niin tilaan joko mittatilaustulosteen tai tulostelen itse paloina kartan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Micke
26.02.2021 17:45

Imuta puhelimeen toi kartta, Pöyrisjärvellä suurin osa kulke noita mönkijäuria, tai no tunturissa kulkee vähän harvemmallakin katseluvälillä. Voisin lainata omani, jos reissut ovat eri aikaan... Oma reissu on 5.8.21 lähtien...
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Saladin
26.02.2021 19:41

Jos ei ole kiire saada karttaa maaliskuuksi, niin uusi kaksipuolinen versio Pöyrisjärven topokartasta ilmestyy kuukauden päästä. Kattaa kaksinkertaisen alueen.

Suomalaisella jo ennakkotilattavissa, ja tulee varmaankin Karttakauppaan ilmestyttyään:
Pöyrisjärvi Kalmakaltio Hetta, Topokartta 1:50 000
 Sivun alkuun

Micke
26.02.2021 20:12

Toi saattaa mennä itselekin tilaukseen, saa jätettyä yhen kartan pois eni kesältä...
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Hanu
27.02.2021 9:03

Ei ole kiire, joten odotteluun uusi kartta. Nykyään ei ole pakko ostaa, mutta jotekin tykkään hahmotella kokonaisuutta perinteiseltä isolta paperikartalta. Itse paikan päällä kulkiessa suunnistus toimii vaikka A4 tulosteilla sopivaan mittakaavaan. 1:50 000 kartta toimii molempiin tarkoituksiin, mutta 1:100 000 kaverina on ainakin kriittisiltä kohdin kiva olla tarkempi kartta. Ei eksymisen varalta, vaan uteliaisuuden.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
pöyrisjärvi vaatii kokemusta? jatta Lappi 19 16.01.2018 21:14 Katso viimeisin viesti
Pöyrisjärvi? sisko Lappi 15 10.08.2017 16:32 Katso viimeisin viesti
Pöyrisjärvi: Korteoja - Valkamajoki j... Pihkasilmä Kaarnakorva Lappi 14 17.04.2016 15:23 Katso viimeisin viesti
Pöyrisjärvi jänkkääjä Lappi 0 10.08.2015 13:11 Katso viimeisin viesti
Pöyrisjärvi 8.-14.8.2014 tiku Kuvagalleria 6 20.08.2014 0:18 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: