Retkiluistimista hieman

tst
Viestit: 6535
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Viesti Kirjoittaja tst »

^Bongasin aamulla tuon ja selailin jopa pätkää hivenen. Näitä tyrkkyjä sukupuolineutraaleja viitakon pissiksiä piisaa someaikana, mutta saihan kaveri mitä halusi eli uljaan kehonsa näkyville ja se hänelle suotakoon.


makkonem
Viestit: 77
Liittynyt: 27 Helmi 2009 19:41
Paikkakunta: Vähäkyrö

Viesti Kirjoittaja makkonem »

Mulla on myös vaelleuskenkään kiinnitettävät. Hyvin tosiaan pelaa. Yhdet tein itse, toiset ostin. En tiedä kummat paremmat...
Monoihin kiinnitettävissä on yksi vaarallinen piirre: äärimmäisen liukkaat! Kaveri vietiin lasarettiin, kun lensi nurin jo rantaan mennessä.
Joutenkulkija kirjoitti:Vaelluskengät toimii ihan hyvin luistimissa. Koska kengät on jäykät, niillä ei mitään luistelumaratonia tehdä, eikä ole tarkoituskaan. Yhdistettyyn luistelu- ja patikkaretkeen ne ovat parhaat.

Parhaat siteet vaelluskenkiin saa itse tekemällä. Kolmen millin alumiinipellistä taivuttelee kengän mukaisen kärki- ja kantaosan. Molempiin osiin sellaisella räikkälukituksella varustetut leveät remmit (varpaiden ylitse ja nilkan ympäri). Remmit voi niitata tai ne voi pujottaa pitkulaisesta reiästä.
tst
Viestit: 6535
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:36

Viesti Kirjoittaja tst »

Eipähän ole näitäkään hienoja ääniä tullut kunnolla kuunnelluksi kuin nuorena kun luisteltiin järvien ja lampien jäillä eli mentiin aina sinne mikä lampi jäätyi ensiksi. https://www.utsidan.se/cldoc/ljudet-av-is.htm
Vastaa Viestiin