Missä melottu 2025
Re: Missä melottu 2025
Juu, on siinä kallistusta mukana että saa painetta melalle mutta ei keulan nostoa, joskaan kaikkea ei aina itse tiedosta. Ja kun menee hektiseksi alkaa miettiä ettei ole ehkä itselleen sopivassa paikassa. Näinkin on käynyt. (yli että heilahtaa tuon ukkospilven mentyä ennen kuin seuraava nousee päälle)
Re: Missä melottu 2025
Saimaalla tuli kierrettyä Sääminginsalo, joka on kai Suomen suurin saari. 6 päivää ja vajaa 220 kilometriä, kun aloittelin melonnan Rantasalmelta. Mukava reissu loppukesän mukavan lämpimissä päivissä. Suosittelen tätä kyllä, mutta ehkä varaisin aikaa 8 päivää.
Viimeksi meloimme tiistaista perjantaihin Tammisaaren saariston kansallispuistossa, 4 päivässä meloimme vain 50 kilsaa, kun ei ollut kelit eikä halut kohdillaan. Mukavia luontokokemuksia oli suuret merimetsoparvet ja pään ylli parinkymmen metrin eroilla lentäneet merikotkat. Yöt olivat Älgö, Stora Sangö ja Fladalandet. Erittäin kevyttä tekemistä siis tämä reissu.
Viimeksi meloimme tiistaista perjantaihin Tammisaaren saariston kansallispuistossa, 4 päivässä meloimme vain 50 kilsaa, kun ei ollut kelit eikä halut kohdillaan. Mukavia luontokokemuksia oli suuret merimetsoparvet ja pään ylli parinkymmen metrin eroilla lentäneet merikotkat. Yöt olivat Älgö, Stora Sangö ja Fladalandet. Erittäin kevyttä tekemistä siis tämä reissu.
"Klabbeissa on mulla tonnin stiflat. Ei ne tonnii bungaa, mut ne painaa sen."
