Mulla on kesäisin leirikenkinä Zero shoesin Genesikset. Itse haluan usein lenkkareilla vaeltavana, että leirikengät eivät hiosta yhtään. Tietysti kostealla kelillä noi eivät ole ihan täydelliset, vaan varpaat kastuvat varvikossa, mutta muuten tykkään noista paljon.
Talvella leirikenkinä on Suomen tuntureilla monesti lenkkarit, kun tupaöitä tulee jonkin verran. Jos olen pelkästään teltassa, niin usein leirikenkiä ei ole lainkaan, tai sitten mukana on jotkut Expedin Bivy bootyt monojen varahuopien kanssa.
Kevyet leirikengät, mistä?
Re: Kevyet leirikengät, mistä?
Peukutus joo. Paino tulikin jo mutta Crockseissa minua vierastuttaa huono pakkautuvuus... niin mutulla: menevatko nuo n. Kolmasosaan tilasta?
Talvella porskutan Sealskinz pohjustetuilla sukilla... voi pistaytya hangessa eika tarvi kusta pulloon
- pakkautuvuus ahkioon ei ole mikaan ongelma ja monojen kuivuttamiseen aukenee myos yleensa riittava aikaikkuna
https://vaelluskuvia.kuvat.fi/kuvat/Kal ... 39_819.jpgluuppi kirjoitti: ↑19 Maalis 2023 09:26Peukutus joo. Paino tulikin jo mutta Crockseissa minua vierastuttaa huono pakkautuvuus... niin mutulla: menevatko nuo n. Kolmasosaan tilasta?
Talvella porskutan Sealskinz pohjustetuilla sukilla... voi pistaytya hangessa eika tarvi kusta pulloon
- pakkautuvuus ahkioon ei ole mikaan ongelma ja monojen kuivuttamiseen aukenee myos yleensa riittava aikaikkuna
Ne voi laittaa tuolla tavalla sisäkkäin ja painaa kasaan.
Ripustan loppukesästä crocksit kärki alaspäin rinkan remmeihin. Vastaantulevat sienet laitan vastaaviin vaimon crockseihin ja päinvastoin. Leirissä sitten litistymättömiä hyväkuntoisia sieniä tarjolla.
-
Crocksit saa pakatuksi mihin vain roikkumaan rinkan ulkopuolelle vaikka yhdellä jousisulkurenkaalla (tai narun tapaisella), ei minkäänlaisia pakkausongelmia 

Sulkurenkailla rinnassa roikkuvat.