Suoraan asiaan: mikä paras,vai jokin sekoitus?
Mainintoja on paljonkin eri ketjuissa varusteista, mutta enimmäkseen vain ohimennen mainintoja.
Entä pituus: esimerkiksi Mid-korkeutta olevissa jalkineissa varren yläreunaan asti, vai ajaako värttinäluuhun asti yltävät jo asian?
Kesä-osioon siksi, että VBL pohdinnat ym.erikoisalueet eivät kaappaisi keskustelua.
Liner sukat: tekniset, merinoa, bambua...
Re: Liner sukat: tekniset, merinoa, bambua...
Monenlaisia noita on kertynyt.Bridgedalen coolmax linereitä varmaan eniten tullut käytettyä ja saman merkin merinolainereita.craftin ohuita juoksusukkia myös alussukkana.Lorpenilla erittäin hyvin istuvat tekniset ja merinosekoite linerit.Nyttemmin ollut lundhagsin kengässä samanmerkin combo jossa linerit ja vilkasekoitesukat paketoitu.Eli kesällä teknistä ja talvella villaa noin pääpiirteissään.
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Re: Liner sukat: tekniset, merinoa, bambua...
Pistin nyt alkuun pari paria Lorpeneita tilaukseen, kun alennustakin tuli 38%
- matalin malli, kiertää värttinäluuhun sopivasti, ainakin puolivaliin, ylapuoliskoa ei ehkä ihan kokonaan
- täysin synteettinen sekoitus, mutta elastaani (elastin?) onneksi ylimpänä kerroksena, kun sille olen herkistynyt
Jos hyvät, niin ehkä sitten talveksi lisää sellaista mallia, mihin merinoakin laitettu mukaan
- matalin malli, kiertää värttinäluuhun sopivasti, ainakin puolivaliin, ylapuoliskoa ei ehkä ihan kokonaan
- täysin synteettinen sekoitus, mutta elastaani (elastin?) onneksi ylimpänä kerroksena, kun sille olen herkistynyt
Jos hyvät, niin ehkä sitten talveksi lisää sellaista mallia, mihin merinoakin laitettu mukaan
Re: Liner sukat: tekniset, merinoa, bambua...
Bridgedale Merino Liner sukkia olen käyttänyt jo useamman vuoden niin sulanmaan kuin talven reissuilla. Ovat merinosekoitetta, olikohan noin 50% merinoa. Tutuvat olevan aika kestäviä ja kuivuvat nopeasti. Merino toimii kelissä kuin kelissä. Itse tykkään pitkävartisesta sukasta niin matala- kuin korkeavartisten kenkien kanssa ja tykkään että lineri on suurinpiirtein yhtäpitkä mitä päälysukka.
Linerien kaverina on sitten kesällä Falken TK2 Cool vaellussukat ja tavella Falken TK2 Wool vaellussukat. Muitakin on ollut mutta nuo on osoittautuneet itselle sopiviksi.
Linerien kaverina on sitten kesällä Falken TK2 Cool vaellussukat ja tavella Falken TK2 Wool vaellussukat. Muitakin on ollut mutta nuo on osoittautuneet itselle sopiviksi.
Re: Liner sukat: tekniset, merinoa, bambua...
Minulla taitaa olla ollut noita samoja Merino linereita viimeiset pari vuotta. Hyviä ja melko kestäviä. Coolmaxeja on myös mutta en ota vkl pidemmälle reissulle.
Harmikseni en tiedä mikä on yleensä päälisukkana, en muista mallia tai mistä ostin. Todella hyvät ja reilu 600km jälkeen aivan kunnossa edelleen
Harmikseni en tiedä mikä on yleensä päälisukkana, en muista mallia tai mistä ostin. Todella hyvät ja reilu 600km jälkeen aivan kunnossa edelleen
