|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Onnea Loneny ja tunturien Tuula! |
Iti maya srutam 21.10.2008 17:40Vieras
|
Kerroit aloittaneesi -70 luvun alussa, kuten minäkin.
Yleisessä osassa ei ole enää paljon (vain muutaman kerran)
tullut kuljettua, löydettyäni itäkairan. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Lonely Rider 21.12.2008 20:54
Tässä vihdoin tulevat Saariselän ruskavaelluksen 21.-26.9.08 kuvat.
Mukana on paljon samantyylisiä kuvia, mutta en malttanut karsia, vaikka sellaisia ohjeita sainkin.
Samalla haluan omasta ja Tunturien Tuulan puolesta toivottaa kaikille savusilmille Tunnelmallista Joulua ja Vaellusrikasta Uutta Vuotta. _________________ Lonely Rider
Suurten vuorten ja etäisten laaksojen "yksinäinen" ratsastaja |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 21.12.2008 21:36
Lonely Rider kirjoitti: |
Tässä vihdoin tulevat Saariselän ruskavaelluksen 21.-26.9.08 |
Perskutarallaa. Ei olisi pitänyt katsoa. Iski pahimman luokan reissukuume päällensä... ja kesään vielä matkaa puolisen vuotta. Arggg. Keväällä pitää käydä ahkiota ulkoiluttamassa, mutta kesäisiin maisemiin pääsyä odotellessa joutuu kärvistelemään... _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
George 21.12.2008 23:47
Hyvin ajoitettu ,tähän etelän kaamokseen tuli lähes kesän tuntu vaikka ruskakuvia olivatkin. Kiitos kuvista, piti ihan henkeä pidätellä niitä katsellessa |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
mäkäräinen 21.12.2008 23:52
Hienot kuvat, kiitos. Onnellisuus välittyi. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
EllaK 22.12.2008 0:07
Tässä vihdoin tulevat Saariselän ruskavaelluksen 21.-26.9.08 kuvat.
Mukana on paljon samantyylisiä kuvia, mutta en malttanut karsia, vaikka sellaisia ohjeita sainkin.
Samalla haluan omasta ja Tunturien Tuulan puolesta toivottaa kaikille savusilmille Tunnelmallista Joulua ja Vaellusrikasta Uutta Vuotta. |
Hienoja kuvia olivat ja aiheuttivat melkoista reissukuumetta minullekin. Täytynee "tyytyä" tähän lähiretkeilyyn tässä vaiheessa vuotta.
Hauskaa Joulua teille kummallekin ja antoisia retkiä. _________________ Vierivä kivi ei sammaloidu, mutta ei sen nyt tarvi jalkojen alta lähteä! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tmustak 22.12.2008 3:20
Joulun odotusta.
vaan missä tuo porraskoski on?
Voisin viedä meidän pojat sinne. Kylpemään, kun ovat aina halunneet putouksen alle.
 _________________ kaikki matkat alkavat ensimmäisestä askeleesta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 22.12.2008 10:50
tmustak kirjoitti: |
vaan missä tuo porraskoski on? |
Jollen nyt ihan väärin tuota ole hahmottanut, niin tuossa. _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
wirsuwaari 22.12.2008 11:05
säät ovat teittiä suosineet ja upeat kuvat. Tuossa kuvassa "Siliäselkä,taustalla Lupukat" suunnilleen olette paikassa, missä karhu tepasteli vastaan..oli laakeata maisemaa seurata kontion touhuja.
Kuivalla säällä laavupaikat näyttävät viihtyisiltä..ei eroosio hyppää silmille eikä kura. Onko Sudenpesä entisen veroinen? Palaneeseen verrattuna? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Luiro 22.12.2008 12:04
Kiitos LR, upeista kuvista !!
Vaikka paikat ovatkin tuttuja niin silti piti oikein hieraista silmiä pari kertaa ja vakuuttaa itselleen, että katselee näyttöä eikä (valitettavasti) ole itse paikalla.
Joulun jälkeen on pakko pistää sukset jalkaan ja reppu pykälään, ja jos ei muuta niin hiihdellä vaikka umpista pari kymppiä, keittää kahvit ja tulla takaisin, niin kovan kuumeen kuvat nosti... _________________ "On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007 |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tyy 22.12.2008 12:12Vieras
|
Tässä vihdoin tulevat Saariselän ruskavaelluksen 21.-26.9.08 kuvat. |
Vau. Enää 4200 tuntia seuraavaan vaellukseen. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannes 22.12.2008 12:27
Hienot kuvat. Näyttää olleen täydellinen reissu! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Mr_C 22.12.2008 15:04
IkiHonka kirjoitti: |
Jollen nyt ihan väärin tuota ole hahmottanut, niin tuossa. |
Olisi sittenkin pitänyt mennä Pälkkimäojan laavulle, eikä kääntyä vähän aiemmin kulkemaan Pälkkimäpään eteläpuolelta Pikkuluirolle. Niin olisi mennyt juuri tuosta ja saanut kanssa rullalle, ensi kerralla sitten.
Hienoja kuvia kyllä oli. Hieman sai kanssa ajatusta mennä vielä tuolla katselemaan.
Onko yleensä millaiset olosuhteet kesäkuussa ennen juhannusta, siis juuri Ukk:ssa. Kuinka lumista ja vaikeaa kulkea. Muotkalla pariin kertaan tuohon aikaan poikennut. Kerran kunnon kesä ja helle. Toisella kertaa lunta isoja laikkuja, paikoin vielä nivusiin asti ja sai etsiä reittiä.
Onko Ukk:ssa samanlaista samaan aikaan, vai vaikuttaako karvan verran eteläisempi sijainti. Maastohan on puustoisempaa ja voinee hidastaa sulamistakin ? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 22.12.2008 15:28
IkiHonka kirjoitti: |
Jollen nyt ihan väärin tuota ole hahmottanut, niin tuossa. |
Tuon näköinen tämä linkkaamani putous oli vuonna 2004. _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 22.12.2008 21:36
[quote="Lonely Rider"]Tässä vihdoin tulevat Saariselän ruskavaelluksen 21.-26.9.08
On se raappanan kammi syksyllä jopa paremman näköinen kuin keväällä, kun siellä olin pojan kanssa . Hienot kuvat. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|