Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Kyyti tarjolla lappiin. Mutkan kauttakin onnistuu.
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Kyyti tarjolla lappiin. Mutkan kauttakin onnistuu.
tontsake
07.08.2009 20:52

Olen lähdössä yksin lappiin n. viikon reissulle. Suuntana luultavasti hetta-pallas reitti tai lemmenjoki. Mikäli joku tarvii kyytiä sinne suunnalle (tai ylipäätään lappiin) niin mielelläni otan kyytiin kunhan osallistuu hieman bensakuluihin. Saatan ajaa mutkan kauttakin jos tarve vaatii. Käytössä 5 hengelle rekisteröity auto jossa tällähetkellä vain minä (kuljettaja). Lähtö TRE 15.8... --> muutaman päivän haitarilla vaikka säätiedotusten mukaan. Itselläni 2 viikkoa aikaa käytettävänä joten jonkin verran joustovaraa löytyy. Otathan yhteyttä jos vähänkään kiinnostaa hypätä kyytiin.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Simonia
09.08.2009 20:05

Moi! Onko matkakohde/-aika jo lyöty lukkoon? Omissa suunnitelmissa retki Kalajoelta kohti Pohjoista ajalla la 15.8. - pe 21.8. joten kovin pitkää aikaa ei ole mahdollista olla - ei noin ruhtinaallista 2 viikkoa kuin sinulla... Very Happy
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

virveli
13.08.2009 13:28

Sama suunta, mutta kohde vielä auki, ehkä myös tämä pallas-hetta kävely, jos en parempaa keksi. Olen myös lähdössä omalla autolla, johon ottaisin mielelläni seuraa ja osallistujan bensakuluihin. Päivä ei vielä lyöty lukkoon, mutta tuo 15.8 saattas käydä, tai pari päivää lisää. Et tontsake jättäs omaa autoja ja tulis kyytiin? Mä lähden kuitenkin omalla autolla, kun on yks kirppusirkus mukana. Lähden Salon kupeesta.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Tuomo
13.08.2009 16:42

Jos jonkun kyytiin sopii, voisin lähteä mukaan. Lähtö ja paluuajankohdilla ei ole kovin väliä, mulla on aikaa elokuun loppuun saakka. Tulisin kyytiin Alavudelta, etelä-pohjanmaalta.

Hetta-pallaksen kävelin viime lokakuussa, joten joku muu alue olisi kiinnostavampi.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä

Marjo
14.08.2009 12:14

Näyttävät kaikki olevan lähdössä elokuussa... Itse aikeissa lähteä syyskuussa ja näillä näkymin viikoksi 37 lappiin; joko Saariselälle tai Kevolle. Näyttää siltä, että seuraksi jää ainoastaan tuo karvainen, ihmisen paras ystävä. Siksi lähden omalla autolla ja menomatkalle voisin ottaa jonkun kyytiin bensakuluja jakamaan.

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Lemmenjoelle syyskuun alussa
Akkavalta
14.08.2009 13:20

Olen suunnitellut melontareissua kajakilla Lemmenjoelle, välillä Njurkulahti-Kultasatama. Alue on minulle tuttua, sillä olen vaeltanut siellä useita kertoja, niin kesällä kuin talvellakin, mutta aina olen ajatellut, että tänne tulen vielä melomaan. Vaikka matkaa tulee edestakaisin vain noin 50 kilometria olisin seuduilla ainakin 3 päivää ja yöpyisin laavuilla. Pulma onkin siinä, että meillä on viikko-osake Äkäslompolossa viikoksi 37. Isäntä tulee vasta silloin Lappiin ja tuntuu älyttömältä ottaa kahta autoa messiin. Pähkäilen tässä miten asian mielekkäästi järjestäisi. Onko jollain sopivia ehdotuksia. Asun lähellä Poria.
 Sivun alkuun

virveli
14.08.2009 20:20

Vai lemmenjoelle melomaan, ei hullumpi idea. Mulla on myös kajakki, mitäs tuumaisit seurasta? Mulla on farmari, jonka katolla kuljetan kajakkini, kyllä siihen viereen toinenkin mahtuu. Millainen reitti on, onko paljon korkeuseroja, siis koskia?

En tosin ole vielä varma saisinko koirille hoitajaa, kun meinasin lähteä vaeltamaan koiran kanssa (toisen aina saa jonnekin, mutta ei tätä sutta).
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Simonia
14.08.2009 20:53

Kaveri innostui lähtemään mukaan reissuun, joten matkaseuraa on ilmaantunut. Smile Alkuperäiset suunnitelmat vaihtuivat ja nyt päämääränä on Kebnekaiselle kipuaminen, lähtö huomenna la 15.8. Ei muuta kuin rinkkaa pakkaamaan, uni ei kuitenkaan tule vielä silmään...
 Sivun alkuun

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Lemmenjoelle melomaan!
Akkavalta
14.08.2009 21:57

Hei! Mikäjottei seurakin kelpaisi. Tarkoittamallani alueella joessa on järvimäisiä alueita perä perää kanjonissa, pari koskeakin löytyy mutta venekin joka kuljettaa porukkaa Ravadakselle ja Kultasatamaan tyhjentää lastinsa aina matalan veden aikaan rannalle jossa on polku ja ottaa taas kyytiin kosken jälkeen. Eli ei tarvitse koskeen mennä. Minulla on kärryt joilla voi kuljettaa kajakit jos ei halua kantaa tai uittaa niitä kosken ohi. Voin olla vaikka viikonkin, ei väliä. Melottavaa ja katsottavaa taikka pieniä vaelluksia voi tehdä samalla mielihalujen mukaan. Palataan asiaan.!
 Sivun alkuun

Marjo
26.08.2009 7:16

Hei,
seura löytyi reissulle Smile .
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Kimppakyytiä tarjolla Lemmenjoelle esakuni Seuraa retkille 0 03.07.2019 11:10 Katso viimeisin viesti
Kyyti Kilpparille 20.7 PeteBee Seuraa retkille 0 23.06.2019 21:33 Katso viimeisin viesti
Nitsijärvi & Inarijärvi mökki tar... hekrules Ostetaan ja Myydään 0 30.03.2019 22:41 Katso viimeisin viesti
Länsi-Lappiin uusia luonnonsuojelualu... seppo Lappi 1 06.03.2019 16:11 Katso viimeisin viesti
Luke:lla ulkotöitä tarjolla ollikainen Tiedotuskanava 0 16.02.2019 9:58 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: