Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Nelikymppisten naisten "vaellusklubi"
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Raija
07.08.2009 20:32

Mustikka, hieno juttu että sinäkin tulet! Voin kertoa, että Jaana ja Tekstiiliurheilija ovat upeita naisia!
Minä en ole vielä lainkaan miettinyt reittiä/yöpymispaikkaa. Jaaanaaa *huutaa* sinä tunnet paikan, ehdotuksia?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

jaana
10.08.2009 9:17

Valkjärvi on ihan jees. Suosikkini on Tukkiniemi. Kyllähän sinnekin muutama teltta mahtuu. Aloitetaanko matkanteko Tervajärveltä vai Lapinsalmelta? Lapinsalmelta löytyy riippusilta, mutta Tervajärvellä on huomattavasti rauhallisempaa.

Jos tekstiiliurheilija tarvii kyydin asemalta, voin kyllä hakea.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Salix
10.08.2009 12:28

Onko täällä ketään joka olisi kiinnostunut lähtemään Ruska retkelle
Lappiin. Hetta-Pallas reitti on ollut suunnitelmissa, mutta nyt kaveri perui
mukaan tulonsa ja minä empin pikkasen yksin lähtemistä sinne saakka.

Olen rannikolta ja ajatus oli ajaa Hettaan autolla.
Lähtö olisi viikolla 37 tai 38, tyyliin torstai/perjantai-maanantai/tiistai.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kammi44
11.08.2009 10:35

Kevon reitti kiinnostaa. Reitti on hyvin merkitty ja sopivan mittainen, varmaan neljässä päivässä sen kävelisi.
Lähinnä mietityttää jokien ylitys, joten kyselen onko täällä ketään menossa Sulaojalta Kevon reitille viikoilla 35-37, täällä olisi yksi peesaaja. Mieheni selkä ei kestä ja vakituinen reissukaveri on taas yhtä epävarma kuin aikaisemminkin, joten olisi mukava suunnitella vaellusta varmemmalta pohjalta. Smile
 Sivun alkuun

Salix
12.08.2009 11:14

Kevon reitti kuulostaa ihan hyvältä, mutta siihen menisi ainakin 6-7 päivää. 4 päivää vaeltamiseen ja loput ajamiseen......ja niin paljon aikaa minulla ei valitettavasti ole Sad
Ajomatkaa yhteen suuntaan tulisi n. 1300 km ja se vie noin 20 tuntia aikaa.
Leville olen ajannut yksin ja se kesti 15 tuntia ja oli aika tarkkaan 1000 km ja sen jälkeen oli kyllä mukava nukkua pienen toven Wink
 Sivun alkuun

Korpijaakko
12.08.2009 12:49

Kammi44 kirjoitti:
Kevon reitti kiinnostaa. Reitti on hyvin merkitty ja sopivan mittainen, varmaan neljässä päivässä sen kävelisi.
Lähinnä mietityttää jokien ylitys,
- -

En kuulu nelikymppisten naisten klubiin tai ole tuolle suunnalle menossa, mutta...

Mielestäni ylityksistä ei kannata olla liian huolissaan ellei tule todellisia rankkasateita. Kaikilla reitin ylityspaikoilla on kahluuvaijerit eivätkä kahlaukset ole olleet vaikeita (kaksi kertaa olen ollut emännän kanssa tuolal reitillä ja hyvin hänkin on pärjännyt). Kahlausten takia ei kannata jättää Kevoa väliin! Enemminkin kannattaa varautua portaisiin. Niitä riittää! =P

Joskus rankkasateet ovat aiheuttaneet tulvia, joiden takia reitti on jouduttu sulkemaan. Tällöin paikalla oli myös MH:n henkilöstöä auttamassa ylityksissä. Olisiko ollut pari kesää sitten? Ainakin alkukesä oli kuitenkin tänävuonna kuiva ja talvi vähäluminen, joten kahlauksissa oli vettä vain n. 40-50cm kesäkuun viimeisinä päivinä.

Kammi44
12.08.2009 13:18

Hei Salix, Finnairilla on mukavan hintaisia lentotarjouksia Ivaloon, 200-300 euroa edestakaisin, riippuu lähtö- ja paluupäivistä. Niissä ei sitten kylläkään ole mitään vaihto- tai peruutusoikeutta vaikka säätiedotus lupaisi lumisateita.
 Sivun alkuun

FunTrek
13.08.2009 16:58

Hei!

Löytyisiköhän täältä seuraa Karhunkierrokselle? Ajattelin lähteä matkaan 21.8 pienellä sää varauksella omalla autolla Varsinais-Suomesta. En ole kovin kokenut vaeltaja ja vauhti olisi varmaankin melko rauhallinen. Olen perheellinen nainen ja ikää yli 40v.
 Sivun alkuun

Rosmariini
15.08.2009 18:33

Huomasin Repovesi-retkisuunnitelman. Voisin lähteä kans mukaan, ainakin näin alustavasti, en vielä kalenterista tarkistanut. Tulen Hyvinkäältä, kyytiin pääsee.
 Sivun alkuun

Raija
16.08.2009 20:34

Mukava että löytyy lisää innostuneita naisia! Lähdössä ovat nyt Tekstiiliurheilija, Jaana, Mustikka, Rosmariini ja minä. Ja yksi koira.

Minä tulen länsirannikolta. Tulen mielelläni kyytiisi Hyvinkäältä, turha ajaa peräkanaa paikan päälle. Sovitaan kustannuksista sitten paikan päällä. Entä Tekstiiliurheilija, mikä sinun kyytitilanteesi on? Olettaen että Mustikka pääsee matkaan?

Nyt puhaltamaan pölyjä teltan päältä ja tuulettamaan makuupussia Very Happy

Muok: lisätty lähtijäluetteloon koiruus
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Rosmariini
16.08.2009 21:14

Mulla oli keväällä kans pieni koiruus mukana, kun oltiin Susitaipaleen ja Mustikan kanssa Repovedellä viikonloppua viettämässä. Taidan jättää sen tällä kertaa matkasta pois.
Joo mennään vaan mun autolla. Pieni kirppu, mutta tilaihme sisältä. Kyllä siihen varmaan 3 ihmisen rinkat mahtuu, jos joku on vielä halukas tulemaan lisäksi kyytiin.
 Sivun alkuun

Mustikka
16.08.2009 22:13

Oikein kiva olis päästä reissuun teidän kaikkien kanssa! Oma epävarmuus johtuu siitä, että olis sukulaisten yhteistä talkoohommaa tässä syksyn mittaan, huoks, ja näistä aikatauluista ei tiedä.

Saatan lähteä omalla autolla Itä-Helsingistä. Viimeksi viikko sitten tarjosin kyytiä parille ystävälle ja eikös autossa heti ilmennyt pientä laittamistarvetta, jota en ole vielä hoitanut Smile. Perille päästiin kyllä ihan hyvin. Mutta näistä ehkä kannattaa sopia lähempänä?
 Sivun alkuun

Raija
16.08.2009 22:18

Voi että minä olen onnellinen palstan naisista!
 Sivun alkuun

Herrahuu
16.08.2009 22:20

Jaa-a,

on mukava seurata, että Naisten Vaellusklubi on, voi ja suunnittelee.
 Sivun alkuun

tekstiiliurheilija
17.08.2009 16:53

Jos Rosmariinin autoon mahtuu, voin tulla Raijan lisäksi kyytiin Hyvinkäältä. Sitten Jaanan ei tarvitse hakea minua asemalta.

P.S. Terkkuja Kiilopäältä. Täällä on kivaa.
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Pitkavartiset vaellus"kengat" luuppi Kesävaellusvarusteet 3 31.05.2020 0:44 Katso viimeisin viesti
"Nalle" jutavi Tietokilpailut ja kuva-arvoittelut 1 30.04.2020 15:33 Katso viimeisin viesti
Saako "kertakäyttövuoka-alumiini... Ribox Ruoanlaittovälineet ja varusteet 7 11.10.2019 19:05 Katso viimeisin viesti
M: Bergans rinkka, molle taskuja, nai... erailija Ostetaan ja Myydään 1 09.06.2019 15:38 Katso viimeisin viesti
M: "Lintu" -puukko *poistettu* zag Ostetaan ja Myydään 0 17.05.2019 8:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 6 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Siirry: