Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Nelikymppisten naisten "vaellusklubi"
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Rosmariini
27.08.2009 19:04

No siinähän mun pitkät piuhani menikin solmuun Embarassed
Olin jo ilmoittanut lähteväni elokuun lopussa Repovesireissulle, en vaan tajunnut, että sehän on jo nyt tulossa oleva viikonloppu. Siksi suunnittelin vielä Inkoon keikkaa... Mutta olen siis menossa Repovedelle nyt viikonloppuna ja varmaan Inkooseen sitten, kun on seuraava mahdollisuus, ehkä syyskuun lopulla.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Salix
28.08.2009 9:02

Jos seura kiinnostaa, niin heitä minua viestillä sitten kun tiedät milloin olet tulossa Inkooseen!
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Mustikka
28.08.2009 9:28

Mukavaa retkeä Repovedelle lähteville leideille! Jos syys-lokakuussa syntyy vielä jokin reissuidea, niin olen kuulolla... pimeinä syysiltoina kun voisi olla mukavampaa istua iltaa porukalla. Tai sitten taas keväällä!
 Sivun alkuun

Rosmariini
28.08.2009 16:38

Salix kirjoitti:
Jos seura kiinnostaa, niin heitä minua viestillä sitten kun tiedät milloin olet tulossa Inkooseen!

Joo. ilman muuta. Aattelin jo samaa tuossa itekseni, että kunhan näkee näiden tulevien viikonloppujen ohjelmaa tarkemmin, niin kysäisen sulta seuraa.

Ja Mustikalle: eiköhän saada aikaiseksi syysretki. Sehän on oivallista aikaa, ei ötököitä eikä ruuhkia ja ihanat pimeät illat nuotiolla Very Happy

Nythän Repoveden suuntaan on sunnuntaiaamuksi luvassa kunnon sadekuuro, vaan eihän me olla sokerista ja sit pääsee taas kotiin kuivattelemaan.
 Sivun alkuun

Raija
28.08.2009 19:15

Jos vaan joukkoon sopii, lähden mielelläni kanssanne Inkooseen istumaan iltaa porukalla.

Mutta ensin ihanaisten kanssa Repovedelle. Rinkka on esillä ja pakkaus alkanut, hillitön matkakuume päällä Laughing Kun nyt saisin Rosmariinin 'langan päähän'.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Rosmariini
28.08.2009 20:29

Toki joukkoon mahtuu! Porukat kummasti vähenee, kun ilta pimenee ja vedet kylmenee. Ei sinne rannalle jää kuin tällaiset "puolihullut tätsyt", jotka ei ymmärrä edes pelätä pimeetä eikä rosmoja Laughing
 Sivun alkuun

Salix
29.08.2009 15:52

Missä Inkoossa määränpää olisi?
 Sivun alkuun

Raija
30.08.2009 21:13

Yksi puolihullu tätsy on taas kotona. Reissu oli onnistunut ja seura vertaansa vailla.

Rosmariini: olen vapaa ensi viikonloppuna. Itse asiassa lapset sanoivat olevan toivottavaa, että olen silloin poissa kotoa Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Salix
30.08.2009 22:13

Lauantaina 26.9 en pääse mukaan, mutta näillä näkymillä kaikki muut viikonloput onnistuvat.
Sytytin jo myrskylyhdyt terassille Laughing että saisin ennakkoon nauttia sen valosta.
 Sivun alkuun

Rosmariini
31.08.2009 21:41

Kiitos Repovesi-reissun seuralaisille! Oli tosi mukava viikonloppu. Meillä syötiin tänään (ihme ja kumma) kantarelleja...

Raija kirjoitti:
Rosmariini: olen vapaa ensi viikonloppuna. Itse asiassa lapset sanoivat olevan toivottavaa, että olen silloin poissa kotoa Laughing

Laughing Niinpä niin. Meillä taas meni suunnitelmat toisinpäin eli vapaana olisi 11-13.9 viikonloppu. Miten sulle se sopisi?
Mutta jos ensi viikonloppuna ilmaantuu ennusteista huolimatta mielettömän ihana keli, niin järjestän kyllä vapautusta itselleni.
 Sivun alkuun

Rosmariini
31.08.2009 21:43

Salix kirjoitti:
Missä Inkoossa määränpää olisi?

Olen käynyt Degerbyssä, siellä on Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen alue nimeltä Kopparnäs, siihen kuuluu metsää, rantoja ja saaria.
 Sivun alkuun

Salix
31.08.2009 22:11

Oletko ajatellut päiväretken tai yöpymisen?
Ja ensi viikonloppu voisi onnistua ihan hyvin!
Fagervik ja Barösund ovat toisia mukavia paikkoja, hiukan riippuen mitä on hakemassa Wink
Kopparnäsin kalliot ovat sitten tosiaan ihan omaa luokkaansa, kauniita ja sileitä Wink
 Sivun alkuun

Raija
31.08.2009 22:17

Olen alustavasti lupautunut erääseen naisten frisbeegolf-joukkueeseen lauantaina 12.9 ja jos turnaus toteutuu, minun on osallistuttava. Nyt juuri aloin toivoa, että se peruuntuu Laughing

Vielä ei ole tullut kutsua, sen pitäisi tulla kyllä tämän viikon aikana. Palaan tähän asiaan loppuviikosta.

Mistäs te kanttarelleja olette saaneet?
 Sivun alkuun

Qtyttö
31.08.2009 22:32

Oon ehdottomasti 40+ ja olis mukava löytää retkiseuraa. Lähinnä ajattelen päiväretkiä, säännöllisesti esim kerran parin kuukauden aikana. Vaikka porukalla ilman mitään ikä tai sukupuolirajoituksia. Asun Päijät-Hämeen ja Itä-Uusimaan rajalla joten mm Repovesi on saavutettavissa. Oisko muita kiinnostuneita?
 Sivun alkuun

Salix
31.08.2009 22:33

Ainakin Fagervikin metsät ovat täynnä kanttarelleja Rolling Eyes ja muutama suppilovahverokin löytyy.

Ainaoa huono puoli sienestämisessä on.......että eilen poimin päästäni, hiuksista ja vaatteista yli 50 hirvikärpästä, joten hyvät hermot täytyy olla tällä hetkellä jos liikkuu metsässä.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Pitkavartiset vaellus"kengat" luuppi Kesävaellusvarusteet 3 31.05.2020 0:44 Katso viimeisin viesti
"Nalle" jutavi Tietokilpailut ja kuva-arvoittelut 1 30.04.2020 15:33 Katso viimeisin viesti
Saako "kertakäyttövuoka-alumiini... Ribox Ruoanlaittovälineet ja varusteet 7 11.10.2019 19:05 Katso viimeisin viesti
M: Bergans rinkka, molle taskuja, nai... erailija Ostetaan ja Myydään 1 09.06.2019 15:38 Katso viimeisin viesti
M: "Lintu" -puukko *poistettu* zag Ostetaan ja Myydään 0 17.05.2019 8:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 8 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Siirry: