Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Sinkkuketju savusilmille
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Kitiriikka
18.07.2013 22:05

heluna74 kirjoitti:
Onks "ne" Very Happy henkisesti kypsempiä vanhempana....? En ole huomannut! Ollaankohan me naiset Shocked? En ole huomannut!

Menee himpun verran off topic, mutta käykääs lukemassa mun kommentit tämän päiväsestä Hölynpölyn niin minä mieleni pahoitin osiosta. Siinä sitä on itseään vanhemman miehen "pitämisen"iloa kerrassaan Very Happy Laughing Rolling Eyes

Anna kaekkes, vuan elä periks Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Sire
12.08.2013 17:35

Shocked
Montako savusilmäparia on yhdistetty foorumin kautta, ilmoittautuisitteko ystävällisesti?
Entä montako yhdistynyttä paria savusilmätapaamisten kautta?
Etsitkö itse itse paria tätä kautta, mikä helpottais? Ehdotuksia? Oma gradeeraus " kestää kylmyyttä/sadetta/onkimista/extreme juttuja" loputtomiin? Osaa keittää kaurapuuroameriveteen? Muuta?
Nimim. Olis kiva löytää alan mies. Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Hobelf
12.08.2013 18:09

Ota mut! (olettaen ettet ole lihava &tyhmä)

Oon helppohoitoinen, mut vaadin suht tilavan sosiaalisen reviirin (joka on tietenkin käytännöllistä, jos kynäniskainen X:säsi ahdistelee). Kulutan kaikki rahat, jotka annat mulle. Olen melko varmasti X3mempi kuin seuraava kaveri. Mitähän muuta; MUL ON KIHARAT.

Helpottais, jos puolet, joita kiinnostaa edes pätkän ei lankeais klassiseen "Sä haluat kuitenkin tunturipillua, mut valehtelet, koska naiset on vähissä &alat ahdistelemaan heti, kun ollaan päivämatkan päässä autolta." luokitteluun tai päätyis sittenkin lähtemään yksin.

Kyl jostain viel joku löytyy, joka haluaa kokeilla 3(-6) viikkoa erämaassa avokajakilla (tai ilman). Öljy- (tai vesi)värejä, parijoogaa, kalastusta, meditaatiota, hellää selänpesua...
 Sivun alkuun

Perttu
12.08.2013 20:18

Hobelf kirjoitti:
Ota mut! (olettaen ettet ole lihava &tyhmä)

Oon helppohoitoinen, mut vaadin suht tilavan sosiaalisen reviirin (joka on tietenkin käytännöllistä, jos kynäniskainen X:säsi ahdistelee). Kulutan kaikki rahat, jotka annat mulle. Olen melko varmasti X3mempi kuin seuraava kaveri. Mitähän muuta; MUL ON KIHARAT.

Helpottais, jos puolet, joita kiinnostaa edes pätkän ei lankeais klassiseen "Sä haluat kuitenkin tunturipillua, mut valehtelet, koska naiset on vähissä &alat ahdistelemaan heti, kun ollaan päivämatkan päässä autolta." luokitteluun tai päätyis sittenkin lähtemään yksin.

Kyl jostain viel joku löytyy, joka haluaa kokeilla 3(-6) viikkoa erämaassa avokajakilla (tai ilman). Öljy- (tai vesi)värejä, parijoogaa, kalastusta, meditaatiota, hellää selänpesua...

Selvennä Hobelf vielä vähän haetko miestä vai naista? Laughing Kyllä se sulle vielä jostain löytyy unelmien kumppani vaeltaan kanssasi.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

amatööri
15.08.2013 16:10

Laughing Laughing .
 Sivun alkuun

Mörökölli
18.08.2013 18:32

Täälläki olis yks ukonretale vielä paripäivää vapaana, sitten alkaa sorsastus.
Toki saa lähteä tykkivenettä melomaan seuraksi.. Wink Pari sivua taakkeppäin tais olla joku aempi ilmotuskin, sieltä tarkemmin miten saap kiinni.
 Sivun alkuun

mörkö ja koira
26.12.2013 22:10

Ehkä minäkin väsäilen tänne deitti-ilmon kunhan saan taas itseni kasaan Crying or Very sad
Kaikesta huolimatta uskon että löydän vielä joskus kunnollisen miehen.
 Sivun alkuun

Kelmi
20.01.2014 15:25

Kaveri löytynyt. Very Happy

Viimeinen muokkaaja, Kelmi pvm 19.02.2014 13:59, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun

Tarpoma
23.01.2014 22:38

Moipsista!
Näimpä sehän joskus käypi - ei voi mithän Sad
Itellä käsivarressa tukikohta keskellä "ei mitään" ja sinnehän
mie menen ainaku aika antaapi myöten.
Muuta tyttöstä talossa ei olekko tuo nelijalakanen karvaturri.
Saatan istuva tunturilla taikka väylän varrella tuntitolokulla
ja miettiä maailman menova.
Ainuva vaaje kuitenki olis että pittäis ossaa soutaa taikka
hirviä halu opetellä että saatas verkot vethen - näläkähän
sielä muuten tulleepi.

-TP-
 Sivun alkuun

niiskuneiti
16.04.2014 14:51

Onks alle nelikymppisiä savusilmäurhoja pk-seudulla tai Pirkanmaalla? Smile
 Sivun alkuun

JukkaTapani
21.04.2014 22:41

Miss click. Embarassed
 Sivun alkuun

erakkorapu
04.05.2014 13:40

Heippa savusilmäsiskot Smile Täällä olis vapaa nokinaama-aijä. Ikää kohta 48v. Asun hesasta n. 90 km. pienen kansallispuiston kupeessa. Perheeseeni kuuluu mun lisäksi pari koiruutta. Haen mukavaa seuraa ja sellaista joka tykkää liikkua luonnossa. Sun ei tarvitse välttämättä olla vaellusintoilija. Lisä-infoa tarvittaessa yv:nä. Kiitos Smile

Juusto
28.11.2014 23:26

26v kukkakeppi etsii pientä ja kaunista kukkaa. Pk-seudulla majailen, mutta veri vetää luontoon. Enimmäkseen jalkaisin tulee luonnossa liikuttua, talvisaikaan myös suksilla ja lumikengillä. Toivon mukaan viihdyt paremmin pohjolan viileydessä taivasalla kuin 5 tähden hotellissa.

Tositarkoituksella etsimisestä on vaikea sanoa, kun se selviää vasta ajansaatossa.
 Sivun alkuun

Walden
21.06.2015 12:48

Listaudunpa taasen tähänkin pörssiin. Anti entisensä, vain vanhempi ja viisaampi. Osinkoina odotettavissa jaettuja elämyksiä. Yhdessä kokeminen on varma tapa kaksinkertaistaa tuotot!

Eiköhän näistä tänne jättämistäni viesteistä saa selvän, millainen olen.

Sinun toivoisin olevan nainen, 35+, elämälle avoin ja huumorintajuinen.

Edit: Anti merkattu täyteen.

Viimeinen muokkaaja, Walden pvm 30.09.2015 16:01, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun

tonnikala
15.07.2015 17:41

Savusilmä karvanaama vuosimallia 85 ilmoittautuu!
Tykkään kalastuksesta eritoten koskilla ja retkeily/vaellus on hauskaa puuhaa..
Olen suht sisäsiisti ja helppohoitoinen. 175cm kukkakeppiä voi yrittää syöttää mutta ei se ole tähänkään asti lihonut. Majailen pk seudulla ja haussa olisi hento, söpö, kaunis neitokainen Very Happy
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
JOULUA savusilmille heluna74 Hölynpöly... 112 20.12.2014 12:18 Katso viimeisin viesti
Kuolinpillereitä vanhoille savusilmille tyy Hölynpöly... 62 23.09.2009 15:34 Katso viimeisin viesti
Hyvää juhannusta kaikille savusilmille. Mr_C Hölynpöly... 16 19.06.2007 18:54 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 11 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
Siirry: